منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 08-05-2019, 05:21 PM
قديم 08-05-2019, 05:21 PM
 
الصورة الرمزية لـ Hematology 012
امير القصة الجنسية
الجنس : ذكر
الإقامه : Neswangy.Net
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 1,765

امير القصة الجنسية
 
الصورة الرمزية لـ Hematology 012

الإقامة : Neswangy.Net
المشاركات : 1,765
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Hematology 012 غير متصل

Talking انا واصحابي والنيك السلسلة الاولى ..11 جزءا

انا اسمي محمود عندي 20 سنة القصة حصلت معايا من سنة

الشخصيات
محمود محمد ( ده بطل القصة 19 سنة طوله 190 سنتي وزبره 20 سنتي)
محمد ( صاحب محمود من ثانوي )
مالك ( صاحب محمود من اعدادي (

الجزء الأول
انا: عامل اي يسطا
محمد: تمام يلا نلعب جيم ببجي
انا: شغل تليفونك علشان أفشخك
محمد: تفشخ مين ياض يلا نلعب
انا: بنلعب ببجي وسلام فشخوا اتفشخت
محمد: يلا يسطا نروح لمالك
انا: يلا بينا يسطا

) مشهد بيت مالك )
انا: اهلا يسطا
محمد: اهلا يا مالك
مالك: مالوا قالب وشوا لي
انا: عشان فزت علي في لعبة ببجي
مالك: شكلوا في حاجة مش حكاية لعبة دي
محمد: ياعم متبضناش انتا وهو
انا: شكلك وراك حكاية عشان كدا مبضون صح ولا لا
محمد: ايوا ورايا حكاية
مالك: قول ياعم بضان انتا
محمد: قصة بدأة امبارح شفة امي مع راجل في اوضة النوم

فلاش باااااااااااااك
محمد: داخل على طراطيف رجلي وراح عند الاوضة سمع آهات امه راح فتح الباب والراجل جرى وامه قعدت تعيط
ام محمد: والنبي ستبني متفضحني هحكيلك على كل حاجة
محمد: سامعك
ام محمد: بتحكي
محمد: خلاص بس متعمليهاش تاني
ام محمد: خلاص مش هعمل كدا تاني
محمد: خلاص مسامحك
خروج فلاش بااااااك
انا: ده كلوا
مالك: خلاص يسطا
محمد: انا هروح هتجي ولا هتقعد
انا: يلا نبقا نشوفك بكرا
ركبنا العربية ووصلت محمد ورحت البيت نمت وظبت المنبه علي الساعة 5

وبكدا ينتهي الجزء الأول
انا اسف اني مطولتش في الجزء ده عشان الشغل وكدا وهنزل جزء كل يوم اتنين ولسا في شخصيات تاني في الجزء آلي جي
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من
تشجعني للاستمرار


صحيت من النوم على صوت التليفون بيرن
انا: الو مين
مي: أخس عليك يا محمود من عرفني أنا مي
انا: معلش يا مي اصلي لسا صاحي من النوم
مي: ولا يهمك هتروح الجامعة
انا: ايوا هروح اتشطفت والبس وهعدي عليكي
مي: ماشي سلام
انا: سلام
وقمت اتشطفت ولبست وفطرت ونزلت ركبت العربية ورحت لبيت مي
(مشهد بيت مي)
انا: رحت عند بيت مي وحبيت على الباب
مي: أستني خمس دقايق
أنا: انجزي يا مي
وعدت واقف ربع ساعة
مي: يلا بينا
انا: هعدي على محمد ومالك
مي: ماشي
(مشهد بيت محمد)
انا: بخبط علي محمد
اصحي ياعم انتا محمد يا محمد أي يبني نايم ده كله
محمد: معلش بس لسا هلبس وافطر وبعد كدا هنزل معاكم
انا: اعدت مستني نصف ساعة عشان ينزل
محمد: معلش يا صاحبي تأخرت عليكم
وركبنا العربية ورحنا لحد بيت مالك
(مشهد بيت مالك)

انا: يعم اخلص تأخرنا
مالك: ماشي يعم اديني هلبس وانزل
بعد خمس دقايق ومالك نزل
وركبنا العربية ورحنا الجامعة
(مشهد الجامعة)

دخلنا الجامعة ومنتظرين المحاضرة
انا: يا محمد ستيف البنت آلى معايا دي دي كرباج
محمد: روح كلمها يا محمود ورعان لو كلمتها وأخذت رقمها هديك 100جنيه
انا: ماشي ياعم
ورحت للبت
انا: ممكن نتعرف
اميرة: اسمي اميرة
انا: وأنا اسمي محمود أنتى جديدة معانا
اميرة: ايوا لسا جديدة معاكوا
انا: وأنا أقول القمر ده كلوا كان فين
اميرة: اديني رقمك يا بكاش
انا: أنا مش بكاش دي الحقيقة وأدي رقمي ياستي *******012
اميرة: ماشي وسجل رقمي عندك
انا: ماشي يا قمر ورحت لمحمد وأخذت منوا 100 جنيه بتاعة الرهان ودخلنا المحاضرة
انا: اي رأيك فيا يا محمد
محمد: تمام يا محمود
مالك: ركز في المحاضرة انتا وهو
انا: ماشي
خلصنا المحاضرة وطلعنا ووصلة كل واحد عند بيتوا ودخلت البيت رنيت علي اميرة
انا: الو يا قمر
اميرة: عامل اي يا محمود
انا: تمام يا مزة
اميرة: يبني مش هتبطل بكش
انا: انا مش بكاش دي الحقيقة هقفل معاكي دلوقتي سلام
اميرة: سلام
ورحت لمها صاحبتي بيتها هيا قعدا لوحدها
( مشهد بيت مها )
انا: سلامو عليكو
مها: وعليكم السلام
مها: تشرب اي
انا: شاي
مها جبتلي الشاي وشربت الشاي وقادة شوية وبعديها مها دخلة تغير وطاعة ملكة جمال
انا: إيه الحلاوة دي
مها: ماشي يا عم مالو واقف كدا ليه
انا: إيه هو الي واقف
مها: ده الي في البنطلون
أنا: واقف عليكي يلا ندخل الاوضه
مها: يلا
دخلنا الاوضة وقلعة هدومي واقلعتها وقعدنا نبوس في بعض خمس دقائق وبعدين قعدت الحس في كسها شوية
مها: براحة يا محمود ااااه احححححححح آووووف براحة
دخلوا يا محمود
دخلي زبي في كسها وقعدت انك فيها براحة شوية وبعد كدا انك بعنف وقعد اقفش في بزازها وانيك جامد لحد مقربة انزلهم
انا: هجيب اجيبهم فين
مها: على بزازي
وجبتهم ولبست هدومي ورحت البيت
وبكدا ينتهي الجزء الثاني
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من
تشجعني للاستمرار

الجزء الثاني
(وقفنا الجزء الي فات لما نيكت مها وبعدين رحت البيت)
بعد مرحت البيت نمت وصحيت الساعة 6 المغرب ولقيت التليفون بيرن
انا: الو يا اميرة
اميرة: عامل اي يا محمود
انا: تمام وانتي اخبارك اي
اميرة: تمام ياعم بكرا هتروح الجامعة
انا: ايوا هروح
اميرة: ممكن تعدي عليا وانتا رايح الجامعة
انا: اكيد هعدي عليكي يا مزة
اميرة: ماشي سلام
انا: سلام
بعد مقفلة مع اميرة قعدت اتفرج علي فيلم سكس وبعديها نزلة اقعدت الف بالعربية تقريبا نصف ساعة ورحت البيت لقيت اختي هوصفلكوا اختي )إبزاز كبيرة وطيزها زي طيز سما المصري وعندها بنت عندها 15سنة )
ريهام (أختي) : عامل اي يا حودا
انا: تمام يا ريري
اختي: تعال نقعد جوا بدل محنا واقفين على الباب
انا: عملا اي وجودك أخباره اي
اختي: " بنظرة حزن " تمام يا محمود
انا: باين على وشك الحزن مالك يا بنتي
اختي: ولا حاجة يا محمود
انا: تكلمي يا ريرى مالك
اختي: ولا حاجة يا محمود ومتسألش تاني
انا: خلاص يا ستي هو جوزك عامل صفحة فيس بوك
اختي: صفحتنا اسمها جمال محمد
انا: ماشي وهتنامي في الاوضه التانيا
اختي: ماشي هروح أنام تصبح على خير
انا: وانتي بخير
بعد ما ريهام راحت نامة دخلة على صفحة جوزها وعشان أنا هاكر فكرة صفحتنا وطلع أنوا معرض على ماتوا الي هيا اختي اروح أقلها ولا لا شكلها عشان كدا كانت زعلانه ورحة لحد الاوضه الي نايما فيها أختي والمفاجأة بقية أختي قلعا هدومها ملط وتتكلم في الشات مع راجل وقعد امشي على طرائف أصابعي لغاية موصلة عند السرير وهيا مش وخدا بالها رحة طلعة وفاة الباب مره واحده لقيتها اتخضت وراحة لبسة هدومها وقعدة تعيط
اختي: يا خوي ده كان سوء تفاهم
انا: " بزعيق " انتي بتعملي اي وضربتها بالكف علي وشها
اختي: يا محمود اسمعني طيب
انا: اديني سمعك قولي وخلصي
اختي: ده جوزي هو الي مخلي الناس دي كلها تكلمني وفي مرة واحد ناكني غصبآ عني وجودي صورني وحاطط الفيديوهات على الفيس بوك بس مختفيه وعشان كدا مش عارفه اخلص من الناس دي
انا: منا دخلة على صفحتوا ولقيت الفيديوهات دي
اختي: بس هيا متتمسحش
انا: اهي الفيديوهات منا هكرة صفحتوا ونسخة الفيديوهات معايا نسخه على تليفوني
اختي: يأرب يخليك ليا يااخويا
انا: روحي نامي وتاني مره يا زباله تقليلي
اختي: ماشي يا حوده هروح انام
انا: ماشي سلام
ريهام راحت نامة وأنا رحة الاوضة بتاعتي عشان أنام ونمة وصحية تاني يوم الساعة 7 اتشطفت ولبسة فطرت انا واختي
اختي: رايح فين يبني
انا: رايح الجامعة عايزا حاجة اجبهلك وانا جاي
اختي: لا مدجبش حاجة سلام
انا: سلام
وركبت العربية ورحة لأميرة
( مشهد بيت اميرة )
انا: صباح الخير بالمزة
اميرة: صباح النور
انا: لسا صحيا من النوم
اميرة: ايوا
انا: انتي منين يا اميرة
اميرة: من أمريكا وقاعدين هنا
انا: يلا يا بت روحي البسي عشان هنتأخر
اميرة: أستني عشر دقايق بس
انا: ماشي يا قمر
وقعدة مستني ربع ساعة
انا: بصفر اي الجمال ده يا بت
اميرة: اسكت انا بتكسف
انا: طب يلا عشان اخرنا
وركبنا العربية ورحنا الجامعة
( مشهد الجامعة )
محمد: عامل اي صاحبي
انا: تمام بعد الجامعة نروحوا فين
محمد: نروحوا القهوة
انا: ماشي
وبدأت المحاضرة ودخل أستاذ بن متناكة
وقعدنا نتكلم في المحاضرة
انا: يا عم الأستاذ ده بضان
محمد: نعمل اي طيب
انا: خلاص فاضل نصف ساعة والمحاضرة تخلص
محمد: ماشي يا عم
اميرة: بئلك اي يا محمود هتجي تتعشا معايا الليلة
انا: ماشي بس لحسن امك وابوكي يزعقولك
اميرة: متقلقش مامي وبابي في امريكا وهيجوا الساعة 1 متقلقش
انا: اتفرجتي علي سكس قبل كدا
اميرة: لا ياعم هتفرجني ولا نعمل عملي
انا: عملي احسن يا قمر
اميرة: الساعة 9 بليل تجي
انا: ماشي
وانتهة المحاضرة وركبة محمد واميرة
ونزلة اميرة عند بيتهم ورحت انا ومحمد واخدنا مالك ورحنا القهوة
( مشهد القهوة )
انا: تشربوا اي
محمد: شاي
مالك: وانا هشرب قهوة
انا: يا عم احمد عم احمد ده بتاع القهوة
عم احمد: تشربوا اي
انا: اتنين شاي وواحد قهوة
عم احمد: ماشي يا حوده
انا: يا محمد يلا نلعب ببجي انتا ومالك
محمد: ماشي
وعم احمد جبلنا الشاي والقهوة واقعدنا نلعب جيم ببجي وخلصنا لعب
انا: أنا هروح حد هيروح معايا
محمد: أنا هروح ومالك هيروح
انا: يلا بينا
نزلة كل واحد عند بيتوا ورحة البيت قعدت شوية لحد الساعة 9 ورحة لأميرة
انا: أهلا بالعسل
اميرة: خش وبعدين نتكلم تشرب اي
انا: اشرب شاي
أميرة جبتلي الشاي شربتوا
اميرة: مش كنت عايز عملي
انا: اي عملي!!
اميرة: الجنس وكدا زي أفلام السكس
انا: الاوضه فين
اميرة: ادامك
رحة الاوضة وقعدت مستنيها وجت اميرة وساعتها الهدوم وقعدنا نبوس عشر دقايق
وقعدت أقفشلها في بزازها وهيا اااااااااااه اوووووووف براحة يا محمود
وأنا لكني مش هنا وانك وأرزع فيها لغاية مقربة اجيبهم ولقينا آلي فوق راسنا
وبكدا ينتهي الجزء الثاني
سؤال الحلقة مين الي فوق راسنا أبو اميرة ولا مين
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني
للاستمرار

الجزء الثالث
( توقفنا في الجزء الي فات لما كنت بنيك في اميرة ولقينا الي فوق راسنا )
نرجع لأحداث القصة
اميرة: بابا ينهار اسود اتفضحنا
انا: اصبري بس وقعدت اكلم في ابو اميرة
ابو اميرة: انا هحبسك
انا: كمان من امريكا وهتحبسني
وقعدنا نتكلم وعرفت انو متحرر بس كان بيهددني واخدة عربيتي وقعدت الف بالعربية شوية ورحت قعدة في القهوة شوية ورحة البيت ونمة شوية وقمت رحة لمحمد البيت وقعدة اتكلم معاه شوية
ورحة لمالك

( مشهد بيت مالك )
مالك: خش ياعم
انا: عامل اي استني ارد علي التليفون الو
سعاد(امي): الو يا محمود ألحقنا اختك في المستشفى وبتموت
انا: حاضر اديني جي سلام
مالك: مين الي كان يتصل
انا: مش وقتوا لما أجي أبقى احكيلك سلام
وركبت العربية ورحة المستشفى

( مشهد المستشفى)


انا: امي مالها اختي
امي: اختك لقناها عندك في البيت ومغمي عليها
انا: ينهار اسود ( يبن المتناكة يا جمال )
معرفتوش مغمى عليها لي
امي: لا يا حبيبي لقناها مغمى عليها وبنتها بتصوت
انا: طب هيا فاقة ولا لسا
امي: لسا يبني وهيا بين الحيا والموت
انا: هخشلها ولقية الدكتور بسرق فيا
الدكتور: لو سمحة مينفعش تخش غير لما المريضة تفوق
انا: متفرهدش دين أمي ودخلني
الدكتور: مينفعش يا باشا
انا: يارب تقوم بالسلامة
) بعديها بساعتين )
الدكتور: المريضة فاقة وخشلها
انا: تمام
ورحت لأختي الاوضه لقيتها قعدا على السرير
انا: انتي بخير ومين الي عمل فيكي كدا
اختي: هحكيلك
انا: سامعك

( فلاش بااااك اختي )


كنت مستنياك عشان تجي تفطر ولقيت خبط على الباب
اختي: ايوا مين
شخص: آنا آلي كنت بكلمك على الشات
اختي: عايز اي
شخص: عايزك انتي يا حلوه
اختي: ياووووسخ امشي من هنا بدل مصوت ولم عليك العماره كلها
شخص: صوتي براحتك
ورحة لقيتوا كسر الباب
شخص: ها يا قمر دا جوزك هو الي بعتني ولو منكتكيش النهاردة هنشر الفيديوهات بتاعتك
اختي: فين مش الي علي الصفحة اتمسحوا
شخص: كدابه وهوريهملك دخل علي الصفحة ملقاش ولا فيديو
شخص: يا بنت المتناكة
وغتصبني غصبا عني ورحة مغما عليا

( خروج فلاش باك )


انا: يبن الوسخة هطلع ميتين امه
اختي: وعرفوا انه انتا الي مسحتهم وجمال ورجلتوا يدوروا عليك
انا: ههههههههه خليهم يدوروا عليا وهوريهم الانتقام شكلوا اي
اختي: لا يا محمود دول ناس وصلا وممكن يقضوا عليك
انا: متقلقيش هوريهم بطريقتي
اختي: ماشي يا محمود خد بالك على نفسك
انا: ماشي سلام
امي: اطمئنيت علي اختك وكلوا تمام
انا: تمام يا ماما هروح سلام(ماشي يا بن المتناكة يا جمال) وروحت البيت ونمة شوية ورقم غريب رن عليا
انا: الو مين
شخص: مفاجأة مش كدا
انا: ههههههه ودي مفاجأة برضوا
شخص: انتا تعرفني
انا: خخخخخخخخ اي بن المتناكة اعدل لسان دين امك وتكلم عدل
شخص: بص متتدخلش عشان منقتلش اختك
انا: قدامك وروح عسل يا احمد
احمد: عرفتني منين
انا: ياض مش انا هاكر وبيتي كلوا كاميرات
احمد: اديني بقلك متدخلش
انا: حاضر
احمد: بالسهولة دي
انا: ايوا بالسهولة دي مع السلامة بس قول لجمال خلي يموتني سلام يا متناك
وقفلة معا ونمة وتاني يوم رحة الجامعة و عدية علي محمد ومالك

( مشهد بيت محمد )


محمد: منور يا صاحبي يلا نروحوا لمالك
انا: يلا
ورحنا لمالك وبعدين رحنا الجامعة

( مشهد الجامعة )
مالك: يبني الامتحانات قربة
انا: منا بذاكر وطلع عين امي
محمد: آنا مش بذاكر
والمحاضرة بدائة ودخلنا المحاضرة
انا: يبني مركز عشان منطردش برا
محمد: ماشي يا فيلسوف
وقعدنا نصف ساعة وطلعنا ورحنا القهوة


(مشهد القهوة )

انا: يا عم احمد عايز شاي
محمد: آنا مش هشرب
مالك: هشرب شاي
انا: يلا نتمشى شوية بالعربية
وركبنا العربية وقعدنا نلف بالعربية شوية
ولقيت تليفوني بيرن ورقم غريب
انا: الو مين
شخص: مفاجأة مش كدا........................... انتهى الجزء الثالث



الجزء القادم هيبقا بداية المشاكل.
انتظرونا

تعليقاتكم ومشاركتكم هي من
تشجعني للاستمرار

الجزء الرابع
(بداية المشاكل)

)توقفنا في الجزء الثالث لما واحد رن عليا)
انا: مين معايا
الشخص: عايز بس احزرك لو نشرة اي فيديوهات من الي صورتهم الكاميرا لاختك هوريك ودا مجرد تحذير المره الجاية مفيش تحذير
انا: طب متقول كدا وانا اعرفك منين
الشخص: سلام عشان مش هرد عليك ولو الفيديوهات راحة لحد هموت اختك وامك
انا: ودا كلام برضوا
الشخص: مش هطول في الكلام واديني حزرتك المره الجايه مفيش تحذير سلام
بعد مقفل راحة نمة شوية ورحة لاختي المستشفي وحكيتلها كل حاجة
(مشهد المستشفى)
اختي: وانتا هتعمل اي طيب
انا: اتقلي عليا شويه عشان هما بيخططوا وانا بفكر في خطه
اختي: انا خايفه يا محمود
انا: متخافيش
اختي: وهو مين الي رن عليك
انا: معرفش مين بس هعرف انا هعدي دلوقتي
اختي: هعدي معاك يا محمود
انا: ماشي هقول للدكتور
اختي: ماشي
انا: يا دكتور المريضه الي في غرفة 8 تئضر تطلع
الدكتور: اه تئضر
انا: عشان هتروح معايا يلا يا ريهام
وخدت اختي وركبنا العربية ورحت بالعربية ولمحت حد ماشي ورانا بعربيته بس مركزتش ووصلنا البيت وطلعنا
انا: هيا بنتك فين
اختي: عند ماما
انا: ماشي انا هروح لصحابي
اختي: ماشي
وركبة العربية ورحت لبيت محمد
) مشهد بيت محمد)
انا: اي يا صاحبي هنقعد وقفين علي الباب كدا
محمد: خش ياعم
انا: يلا نلعب بلاستيشن
محمد: يلا هتلعب بريال مدريد ولا برشلونة
انا: انا هلعب بريال مدريد
محمد: ماشي
قعدنا نلعب شوية وفزت علي محمد
انا: انا جعان يلا نروحوا اي مطعم
محمد: يلا
) مشهد المطعم )
الجرسون: عايزين تاكلوا اي سمك ولا فراخ
انا: يا محمد معاك فلوس عشان مش معايا فلوس
محمد: هدفع انا عايزين سمك وفراخ ورز وسلطة
الجرسون: حاضر يا فندم
قعدنا شويه وجه الاكل اكلنا
انا: يبني انتا اي بلاعة اكل ولا اي
محمد: انا جعان سيبني اكل
انا: ماشي
وكلنا وخلصنا ورحنا لمالك بيتوا

) مشهد بيت مالك (
مالك: مش بتسأل عليا يا محمود
انا: معلش ياعم
محمد: اي الملل دا
انا: نعمل اي طيب
مالك: يلا نطلعوا يومين مصيف
انا: ياعم واختي الي قعدا عندي فالبيت اسيبها يعني
محمد: هو يوم واحد
انا: ماشي بس هنروح ايمتا
مالك ومحمد في صوت واحد: دلوقتي
انا: هنروح فين طيب
محمد: هنروح شرم
انا: يلا طيب
وركبنا العربية ورحنا لحد شرم الشيخ
انا: عايزين اي شاليه على البحر
محمد: ماشي
وحجزنا شاليه ليوم واحد
انا: هروح البحر هتجي ولا لا
مالك: روح انتا ونحصلك
ورحة البحر والبنات حكايه الي اقعدين بالمايوهات والي والي ولقيت محمد ومالك جيين
مالك: اي البنات دي كلها
محمد: علي حق يابا
انا: هروح اتفرج علي التلفزيون في الشاليه
محمد: ماشي
ورحة الشاليه ولقيت تليفوني بيرن
انا: الو يا ريهام انا في شرم وهرجع علي الصبح
اختي: ينفع تسيبني لوحدي
انا: معلش دا انا واصحابي في المصيف لو خايفه نامي فبيت امك
اختي: اجيب امي تنام معايا هنا
انا: فكره حلوه برضوا ماشي جيبها وأنا هجي في الصباح
اختي: ماشي سلام
انا: سلام
وقفلة مع أختي وفتحة التليفزيون وقعت اتفرج شويه ومالك ومحمد جو من برا
مالك: طب كلم اختك وقلها انك في المصيف
انا: انا قلتلها من قبل متقلي
مالك: هتنام لوحدها
انا: لا ماما هتنام معاها
مالك: ماشي
محمد: يلا ننام شويه
ورحنا نمنا وانا صاحي وبفكر لو خطفوا اختي هعمل وقعدت افكر لغاية منمت صحيت قبليهم وقعدت افكر لغاية موصلة لخطه
انا: اصحا يا مالك اصحا يا محمد
(مشهد أختي لوحدها)
اختي: مين على الباب وفتحت الباب وطلع الي اغتصبها
اختي: عايز اي يا حيوان
شخص: هعرفك انا عايز اي وراح مسكها وسد بقها وقال
الشخص: هعرف اخوكي هو بيلعب مع مين وهخطفكي
اختي: الحقووووووني يا محمممممممممود يا ماااامااااا
وراح ضربها علي راسها اغمي عليها وركبها فعربيتوا وخدها مكان مهجور وربطها من اديها ورجليها ورابط بقها
( مشهد شرم الشيخ )
انا: ولقيت التليفون بيرن
انا: الو يا ماما
ماما: يا بني اختك مش فالبيت لحسن يكونوا خطفوها
انا: هتصرف يا ماما سلام
ماما: سلام
انا: يا محمد يا مالك
محمد: في اي
وقعدت احكيلوا علي كل حاجة
محمد: ينهار اسود وهتعمل اي
انا: مش عارف ولقيت التليفون بيرن ورقم غريب
انا: استني يا محمد عشان تليفوني بيرن
انا: الو
شخص: هههههههه اوعا تلعب معانا تاني عشان المرة الجايه هتقول علي اختك **** يرحمها
انا: اقفلت فوشوا واقعد افكر(يا بن المتناكة هنيكك انتا ولي معاك……….………….انتهي الجزء الرابع
انتظرونا
عشان تعرفوا هنقظ اختي ازاي
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني
للاستمرار

( الجزء الخامس )

(توقفنا في الجزء الرابع لما قفلت فوشوا)
الشخصيات كما هي
محمد: هتعمل اي دلوقتي
انا: فكرت فخطه بس مش عارف هتنجح ولا لا
محمد: هنعمل اي طيب
انا: هيا معاها تليفونها ومفتوح فيه الجي بي اس استنا كدا ايه دا دي بعتا ابلكيشن للمكان دا مكان ف حتا مهجورة وبعتتوا وهيا بتتخطف
محمد: يلا طيب نروحوا للمكان دا
انا: لسا لما نفكر ف خطه مضمونه
مالك: يبني انتا ويا في اي
محمد: بص محمود اخته اتخطفة واحنا بنعمل ف خطه
مالك: يلا بينا طيب
( في مشهد اخر)
شخص: تمام يا ريس احنا خطفناها وتلقي اخوها هيتجنن عليها
شمص2: كدا تمام اوي الملبن دا هتسيبوا كدا
شخص: ياريس الواد دا هينيكنا كلنا لو لمسناها
شخص2: دا هو الي هيخاف مننا علشان اخته لو عمل اي حاجه هنموتها
شخص: تمام ياريس
شخص2: " بيفكر" شكلك هتموت قريب يا محمود ههههههههههههههههه
( مشهد شرم الشيخ )
انا: يلا يا شباب
محمد: هنروح فين
انا: هنروح بيتنا علشان نفكر ف خطه
محمد: يلا بينا يا صاحبي
وركبنا العربية ومشينا وأنا بفكر يا تري مين هو الي خطف أختي جمال ولا مين بس تلاقي مش جمال دا واحد عايز ينتقم مني وصلنا البيت وطلعت
( مشهد البيت )
الشخصيات الجديدة
محمد ابويا ( 50 سنة كان عقيد جيش وطلع علي المعاش)

انا: الو يا بابا اختي خطفوها ومش عارفين خطفنها فين
بابا: هشوف مين الي خطفها بمعرفتي واياك تتدخل
انا: حاضر يا بابا سلام
بابا: سلام
محمد: يبني هنروح المكان دا ولا لا
انا: لا مش هنروح عشان أختي معرضا للخطر ولو رحنا هيموتوها
محمد: طب نعملوا اي
انا: أتقل تتكيف بص إحنا نروحوا بالليل
محمد: ماشي انا هعدي ابقا اتصل عليا
انا: ماشي سلام
محمد: سلام
( في مشهد اخر)
شخص: ياريس البنت صحيت عايز انيكها
يا باشا
شخص2 : قدامك اهي يلا روح
اختي: " بتعيط " انتوا هتعملوا في اي مش كفايه خطفتوني
شخص: هنعمل أحلى واجب وقعد يقلع فيها وهيا مستسلمة واقعد يمص ورا ودانها ويلحس ويقفش بزازها ويلحس صرتها لغاية موصل لكسها وقعد يلحس في كسها وهيا ااااااه اححححح اووووف براحة
شخص: مش قلتلك انك شرموطة
ااااااه ااحححححححححح انا شرموطة ولبوه اوووووف دخلوا طيب ارحمني
شخص: مش هدخلوا غير لما تقولي ان اخوكي متناك
اختي: ااااااه مش هقول دخلوا
شخص: لما تقولي ابقا ادخلوا
اختي: اخويا متناك وخول ارحمني بقا ودخلوا
وقعد يفرش فيها بزبه وبعدين دخلوا
اختي: اااااه اححححح اووووف يالهووووي عليك دا زب ااااااه اححححح اووووف براحه طيب
شخص: اعملي وضع الفرسه
وعملت وضع الفرسه واقعد ينيك فيها نصف ساعه لغاية مصابهم في كسها
اختي: اااااه ابنك سخن اوي
اختي: " بتعيط " اي الي انا عملوا دا شتمة اخويا واتنكة
شخص: ما انتي كنتي مستمتعه
اختي: حسبي ( جملة دينية ) اخويا هيوريكم
شخص: لما نشوف مين هيوري مين ههههههههه
اختي: هتشوف
شحص: أدينا منتظرين
( مشهد بيت محمود )
لقية بابا بيرن عليا
انا: الو يا بابا خير في اخبار
بابا: لا اسا مفيش حاجة انا رنيت عشان اطمأن عليك
انا: ماشي يا بابا لو في اي حاجه ابقا قلي
بابا: ماشي سلام
انا: سلام
ولقيت رقم خاص بيرن
انا: الو مين
شخص: بص انا حذرتك كتير بس انتا ابن وسخة متسمعش الكلام
انا: أي بابن دين الكلب هتتمنيك هطلع دين امك وجسمك أنتا والتحذير
شخص: ماشي بس انتا الي جنيت على نفسك
انا: ودا كلام برضوا
شخص: ماشي وافتكر إنك هتموت انتا واختك وامك وأبوك ههههههههههههههههه
انا: وكمان بنضحك بص ياض من الآخر هنيكك انتا والي معاك عشان أختي سلام يا خول
وقعدت افكر يأرب القا حل
ولقيت محمد بيتصل
محمد: يا محمود نروحوا للمكان المهجور دا ولا اي
انا: هعدي عليك انتا ومالك وكلن مالك وقلوا
محمد: ماشي يسطا سلام
ونزلت ركبة العربية وهدير على محمد ومالك ورحنا
وصف المكان
‘مكان مهجور مفيش غير مصنع وعلى سياج حديد وبودي جردات كتير
انا: يلا نطلعوا من فوق السياج وطلعنا من فوق السياج ودخلنا ملقناش أختي ولقينا الي خبطنا على راسنا واغمي علينا صحينا لقينا نفسنا مربوطين و مفيش ولا حد خالص
انا: يجماعا مين الي ربطنا هنا
محمد: مش عارف
مالك: يلا نفكوا نفسنا ونروح وبكرا نبقا ندور عليها
انا: " بحزن " ماشي
وركبنا العربية ورحنا وصلتهم بيوتهم ورحة البيت وأنا بفكر يا ولاد المتناكة آنا هوريهم هوريييهم وأنا بفكر رحت نمة
( في مشهد اخر)
شخص: باريس البنت دي طلعت ملبن بزياده
شخص2: ماشي روح انتا دلوقتي
شخص: حاضر
شخص2: اقعد يفكر يسلام يا محمود بلعب بيك زي القط والفأر
( مشهد بيت محمود)
انا: بتفرج على فيلم سكس اجنبي ولقيت التليفون بيرن
ماما: الحقني يا محموووووود
انا: في اي
ماما: الحقني...تيت تيت تيت
انا: يولاد المتناكة هطلع دين أبوكوا ……………….انتهي الجزء الخامس

انتظرونا
علشان تعرفوا هعمل اي
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني
للاستمرار


الجزء السادس



( توقفنا في الجزء الخامس لما امي رنت عليا وقالت الحقني وبعد كدا الخط قطع)
انا رنيت على بابا
انا: يا بابا ماما رنة عليا وبتقلي الحقني وبعدين الخط قطع مش عارف خطفوها ولا اي
بابا: بص يا محمود دور عليها وأنا هدور عليها بمعرفتي
انا: ماشي يا بابا سلام
بابا: سلام
قفلت مع بابا ورنيت على محمد
انا: الو يا محمد عايزك ف موضوع تعال بسرعه
محمد: ماشي اديني جي سلام
وقفلة مع محمد وثلث ساعة ولقيت الباب بيخبط ورحة فتحة ولقية محمد
محمد: في اي يسطا
انا: أمي خطفوها يا محمد هيا واختي عايزك معايا في الانتقام ده
محمد: ينهار اسود امك كمان خطفوها
انا: آنا عارف منهم هتروح معايا ولا لا
محمد: هروح معاك بس فين هو المكان ده
انا: فاكر المكان آلى رحنه هو ده المصنع المهجور فاكره
محمد: ايوا ياعم فاكره بس إحنا ملقناش حد في المكان ده
انا: اصبر بس هنروح وهتتأكد
محمد: انا معاك ف اي حاجة يا محمود
انا: يلا بينا بدل منضيع وقت
وركبنا العربية ورحنا المكان هو هو وركنا العربية بعيد
انا: صدقة بقي مش قلتلك
محمد: يلا بدل منضيع وقت
انا: يلا
وقعدنا نمشي علي طراطيف اصابعنا لغاية موصلنا لقينا اختي وامي مربوطين ومغمي عليهم
انا: " بصوت واطي " يا محمد متتصل بعامل الدليفري وديلو العنوان عشان الناس الي جوا المصنع وبعد متتصل بعامل الدليفري اتصل بيهم وقلهم كسبتوا عشرة بيتزا وهما يطلعوا واحنا ناخد امي واختي ونهرب
محمد: فكرة عبقرية اسكت عشان اتصل بعامل الدليفري الو عامل الدليفري معايا انا عايز عشرة بيتزا وبعتهم علي العنوان ده
عامل الدليفري: تمام يا فندم اي حاجة تانية
محمد: شكرا
واستنينا شوية لما عامل الدليفري جه بعد نصف ساعة وبعدينا نزلنا واخدنا ماما واختي من المصنع ومحمد نط علي سياج الحديد وشالهم وانا ورا وأخدناهم وروحنا علي البيت

( مشهد البيت )


وقعدت ساعتين على ما يفوقوا
انا: وحشتوني " وبكلم اختي في ودنها " متعرفيش مين الي خطفكي
اختي: ايوا عارفا
انا: مين طيب
اختي: واحد بيقولولوا الريس
انا: مين الرئيس دا طيب
اختي: " تعيط " ناموا معايا يا محمود وعايزا حقي منهم
انا: بتعيطي وانتي فحضن اخوكي هزعل كدا معلش حق عليا انا هنتقم منهم بس بطريقتي
اختي: دا بيقولوا لو لعبة معاهم هيموتك وانا مش عايزا اخسرك
انا: متخافيش هندمهم على اليوم إلى جوكي فيه
اختي: حبيبي يا اخويا مش عارفا من غيرك كنا هنروح فين
ماما: يلا يا محمود يلا يا ريهام الاكل جاهز
انا: أدينا جيين يا ماما
ورحنا اكلنا وماما قعدة تتكلم معايا شوية
ماما: يبني مش هتئضر عليهم
انا: لي يعني يخطفوكي انتي وأختي واسيبهم كدا دنا هوريهم
وأكلنا وخلصنا ورحة اقعد على القهوة شوية

( مشهد القهوة )

محمد: ياض سرحان فأي
انا: بفكر بس عشان هنتقم منهم
محمد: ماشي
انا: تشرب اي
محمد: شاي
انا: يا عم احمد هات اتنين شاي
عم احمد: ماشي يا محمود
محمد: قلي هتعمل اي مع الراجل ده
انا: لسا لما اعرف مين هو و هنيكه
محمد: ماشي انا هروح وانتا هتروح ولا لا
انا: يلا بينا
وركبنا العربية ومشينا ووصلة محمد عند بيته وانا معدي لمحة واحد ماشي ورايا رحة لفية من شارع تاني وهو برضه ورايا لحد ملفلي من الشارع التاني ووقف قدامي
شخص: مش قلتلك متاعبك معانا مسمعتش الكلام
انا: هو انتا الي كنت بتكلمني في التليفون
شخص: اه انا ومتتدخلش ف حاجة مش تبعك
انا: دنا هنييكم كلكم على الي عملتوا ف ماما وف اختي
شخص: خخخخخخخخ هيا ناقصة دين امك
انا: امي انا يا خول طب خد وضربته بالبكسات لما شلفطله وشه لما وشه جاب دم وتفتح حاجبي
شخص: هروح أجيب ناس معايا ونجي انيكك النملة
انا: روح وديني واقف
شخص: خليك واقف وهوريك
وخد عربيته ومشى وأنا قعدت مستني ساعتين ومحدش جه رحة ركبة العربية ورحة البيت

( مشهد البيت )


اختي وماما بيجروا عليا يحضنوني
اختي وامي في صوت واحد : ايه الي فتحلك حاجبك كدا
انا: عركه بسيطة
امي: أحطلك تاكل
انا: مش هاكل هروح انام
امي: ماشي يا حبيبي
ودخلة الاوضه عشان انام ولقية التليفون بيرن
انا: الو مين
شخص: برضوا خفة تستني
انا: ساعتين مستنيك فالعربية ملقيتش حد روحة
شخص: هوريك افتكر كلامي كويس علشان دا آخر كلام هقولهولك وبعد كدا هفرتكك
انا: شوف واحد غيرك يقول الكلام دا سلام يا متناك
وقفلة فوشه ولقية محمد بيرن
انا: الو يا محمد
محمد: بقلك تجي تلعب بلاستيشن
انا: ماشي يا محمد سلام
محمد: سلام
وركبة العربية ورايح لبيت محمد ولقية
عربية خبطة فيا ……………


وبكدا ينتهي الجزء السادس
سؤال الحلقة مين الي خبطني و حصلي اي لما العربية خبطة فيا ؟

انتظرونا
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء السابع
(الصدمة)

( توقفنا في الجزء السادس لما عربية خبطتني )
بعد ما العربية خبطتني واحد لقاني مرمي في الارض وبنزف راح اتصل بالمستشفى ونقلوني على المستشفى وتلفوني مرمى الراجل اخده وتصل على ابويا وأنا في المستشفى وفقد الذاكرة وأمي ابويا واختي جو المستشفى علشان يطمئن عليا والدكتور قلهم دا ارتجاج في المخ وفقد الذاكرة ولازم يقعد في المستشفى أسبوع واختي بتعيط وامي ابويا اخدوها وغادرو من المستشفى وانا قعد بكلم نفسي انا مين و مين دول اسئلة كثيرة بتدور ف عقلي ولقية الممرضة دخلا عليا وقالت مش عارفني يا محمود وقلت واعرفك منين قالت آنا أماني خالة محمد صاحبك وقلت لها مين محمد ده وقالت خلاص اسيبك ترتاح أسبوع علشان ذاكرتك ترجع ومشية أماني وأنا نمة وأحاول استعيد اي ذكره وبعدين قلت ضغط نفسي و يروح وبلاش افكار بس اماني دي صاروخ الوصف ( اماني 33 سنة....طولها 170 سنتي ووزنها 80 كيلو وبيضا بياض اجنبي وشها ابيض وطيزها كبيره وكسها وردي زي الفراولة وبزازها زي الرمان وعنها بني ( وأنا نائم ولقية الي يلعب في زبري عملة نفسي نايم وكانت اماني وبعدين عملة نفسي بصحي من النوم راحة هيا سابت زبري وطلعت برا وانا طلعت وراها لغاية ملقية اماني ودكتورة تاني واماني تعمل للدكتورة حلاوة واماني قالت للدكتور تصدقي يا بت محمود الي في غرفة 8 زبره جامد بس صحي قبل ملعب فيه وهيا قالت يبختك يا بت وانا بفكر يا بت المتناكة يعني انتي الي كنتي في الاوضة هوريك يا اماني وفتحة التليفون وقعدت اسجلهم وهما واماني تعمل حلاوة للدكتورة وبعدين لقية اماني بتقول للدكتورة ارحله العب في زبره شوية وانا رحة الاوضة وهيا جة عملة نفسي نايم وبعدين وهيا تلعب في زبي وصحية مرة واحدة وهيا قالت بتوتر ان انت صاحي وقلت اه يا شرموطة ومصوركم وانتي بتعملي حلاوة للدكتورة وقالت ينهار اسود وقلت يا انيكم انتما الاثنتين يا اما اقول للمستشفى كلها وهيا قالت انا ماشي اما الدكتورة هناء مش ترضا قلت يبقا اقول للمستشفى كلها وهيا قالت يلا طيب بس اروح اعملها حلاوة وانتا كأنك داخل علينا وقلت تمام يلا واماني راحة للدكتورة هناء بتعملها في حلاوة وانا دخلت عليهم مره واحده راحة هناء اتخضت وقالت
هناء: يا مصيبتي يا مصيبتي واماني قالت
اماني: يا بت دا مصورنا انا وانتي لو مش عملنا الي يطلبه هنروح فدهية يلا يا بت نعمل الي هو عاوزه بدل منا وانتي نروح فدهية
انا: يلا يا شراميط علشان انيك نيكة حلوة
والاثنتين واماني قلعة هيا وهناء وانا رحة لاماني وقعدت الحس ورا ودنها واشفط وقعدت الحس عند رقبتها واشفط وقعدنا نبوس في بعض عشر دقايق وهناء واخده زبري في بقها ونزلت علي بزاز اماني وقعدت الحس في الحلمة اليمين واشفط فيها ورحة للحلمة الشمال وقعدت الحس وامص فيها واشفطها جوه بقي وبعدين نزلة علي كسها وقعدت الحس فيه وهيا ااااه احححححح اووووف بسرعة يا محمود الحس بسرعة اااااااااه اوووووووف اححححححح ااااااااه دخله دخله رحة دخلته ورحة لهناء قعدنا نبوس في بعض ونقطع في شفايف بعض ونزلة علي بزازها وقعدت الحس وامص فيهم وانا بنيك ف اماني واماني جابة مرتين وبعدين طلعته من كس اماني ودخلته في كس هناء وهما الاثنتين اااااااااه اوووووووف احححححححح براحة عليا انا مش قدك وقعدت انيك فيهم وبعدين قربة انزل ونزلتهم ف طيز هناء وبعدين اماني جة وقالت امسح الفيديوهات وقلت مسحتهم ورحة الاوضة بتاعتي وانا بقول لنفسي جوزين اغبيا ده انا مش مصورهم وهما صدقو وبعد يومين رجعت الذاكرة ليا وبقية فاكر كل حاجة وعرفة مين الي خبطني و تاني يوم ابويا وامي واختي جو لقوني فكرهم وقالو للدكتور ناخد محمود ورحة البيت
) مشهد البيت )
ماما: حمد لله علي السلامة يبني
انا: **** يسلمك يا ماما ورحة الاوضة بتاعتي وكلمة محمد وخرجنا واكلنا في المطعم وذهبت الي البيت ونمة ورحة في النوم وصحية من النوم رحة لجمال جوز اختي علشان افهم منه بيهددني لي ورحة ليه البيت في مصر الجديدة في شارع عشوائيات وكلمته وقلي مش هو دا واحد اسمه الريس هو الي خلا العربية تخبطك وهو ال عمل دا كله وسبته وذهبت الي البيت وجاني تهديد تاني وقلي انتا بتلعب بالنار قلت انا النار يا كسمك وقفلة فوشه وبعدين رحة لبيت محمد صاحبي ولعبة انا وهو بلاستيشن ولعبة نصف ساعة وبعدين ذهبت الي البيت ونمة ساعتين وبعدين خرجة ورحة لمالك وقعدنا نتكلم وبعدين لقية التليفون بيرن واختي اتصلت وقالت
اختي: الحقني
انا: في اي يا بنتي
اختي: ( بعياط ) الحقني ابوووك ماااااااااااااات مات يا محمووووود ماااااات
................انتهى الجزء السابع

انتظرونا
علشان تعرفوا هعمل اي وابويا مات ازاي
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار




الجزء الثامن
( الصدمة 2 )

( توقفنا في الجزء السابع لما اختي رنة عليا وقالت ابوك مات)
( حصري لنسوانجي الكاتب Hematology 012 )
انا: في اي يا بنتي
اختي: ابوك مااات يا محمود ماات انا سمعت كدا انصدمت وقفلة معاها ورحة علشان إجراءات الدفن ودفنا ابويا ورحة وكانت العيلة كلها متجمعا خالتي وعمتي وخالي واولاد خالي واولاد خالتي وكان ابويا ساب ليا رسالة قبل ميموت

نص الرسالة:
ابني العزيز خلي بالك من امك واختك ومين ال قتلني ده هتعرف وبوصيك تاني علي امك واختك سلام يا حبيبي
توقيع
: ابو محمود

انا شفت الرسالة قعدت اعيط وبعدين قلت
انا: من هنا ورايح مش عايز اشوف حد هنا ولا تيتا ولا خالي ولا حد من الشراميط اصبر يا خالي لما اكمل كلامي انتم عيلة بنت متناكة وانا مش يشرفني تبقه عيلتي والكلام لماما ( حصري لنسوانجي الكاتب ( Hematology 012
لو دخلتي حد من الشراميط اولاد الوسخة دول هنا تاني هنيكهم
خالتي: مش هتكلم علشان ابوك ميت وانتا زعلان عليه
ماما: معلش سمحوه هو بس زعلان علشان ابوه مات
انا: برررررررا كله بررررا مش عايز اشوف حد هنا غير ماما واختي وكله عدا مفيش غير بنت خالي هيا ال قعدا
سميرة ( بنت خالتي) : يا حبيبي يا محمود اقعد معاك
انا: انا قلت كله برا وكله عدا ودخلة الاوضة ولقية واحد باعت فيديو علي الاب بتاعي ومحتوي الفيديو واحدة شبه ماما وراجل بينيك فيها واتضح انها امي
ولقيتها داخلة عليا الاوضة رحة قفلة الفيديو
ماما: تطردهم برا لي يا بن الوسخة
انا: شرموطة وكمان بجحة برررررا معاهم يلا برررا
اختي: بتقول لماما برا لي يا محمود برضه امي
انا: ماشي هنزل انا ومش هتشوف وشي تاني وخدت هدومي ونزلة وقفلة التليفون ورحة الشقة القديمة وقفلة الباب وقعدت قاعد ولقيت بنت بتخبط علي الباب رحة فتحة الباب
انا: انتي مين
مريم: مش انتا كنت ف الجامعة كذا وف بيت كذا
انا: وتعرفيني ازاي اصلا
مريم: ما هو انا صاحبة اختك واختك قلبا عليك الدنيا
انا: خشي طيب وقفة لي
مريم: مرسي ليك يا محمود

(مشهد قبليها بيوم ف بيت اختي)

( حصري لنسوانجي الكاتب Hematology 012 )
اختي لقت خبط علي الباب قامة فتحة الباب وكانت مريم صاحبتها ال علي الباب وفتحت ليها الباب ودخلة وقعدا تذاكر هيا واختي وبعدين جه الاكل واكله وبعدين مريم قالت لأختي
مريم: ممكن اقلك حاجة بس مش تزعلي
اختي: وازعل من اي يا بنتي قولي ومريم قالت انا شفته ف الجامعة و حبيته بس مش قادرة اقله واختي قالت اعملي اي تلميحات وهو هيعرف ومريم قالت كل ما اجي اقول بحس اني مشلولة مش عارفا ليه اختي قالت يعيني علي الرومانسية يعييني ومريم قالت بعد كدا تحبي وتعرفي معنا الحب واختي قالت: ده زعل وراح الشقة القديمة ومفكرنا مش عارفين هو فين بس سيبينه يهدا شوية لو عايزا تعترفي لمحمود بحبك ليه روحي ليه الشقة القديمة وقليله انا صاحبة اختك بس مش تقولي ليه بحبك خبط لزق كلميه برومانسية وبعدين تقولي ليه انك بتحبيه ومريم قالت: حاضر
( في وقتنا الحالي)
انا: تشربي ايه
مريم: ( بدلع ) اشرب اي حاجة ورحة جبت ليها شاي وهيا مريم: ( تعبيرات وشها اكنها عايزا تقول حاجة وخائفة من الرد
( ( حصري لنسوانجي الكاتب Hematology 012 )
مريم: شكلك زعلان
انا: ( بكلمها ببضان ) لا ولا زعلان ولا حاجة وقامت مشية وانا قاعد لوحدي بشرب سجاير ولقية محمد ومالك بيخبطو علي الباب قمت فتحة الباب ودخله كان معاهم حشيش وبيرة وقعدنا نشرب لما مش شفة قدامي وعنيا لونهم احمر ونمة انا ويهم وقمة مش لقيتهم وقعدت الف بالعربية وبعدين رجعت تاني ولقيت اختي بتخبط علي الباب فتحة ليها ولقيتها بتقول
اختي: حرام عليك يا محمود تسيبنا كدا وانتا راجل البيت
انا: حوار كدا وارجع بعد أسبوع
اختي: ( بفرحة ) ماشي يا حبيبي
انا: قومي حضري ليا الاكل علشان مش كلت
اختي: ماشي يا حبيبي
(عزيزي القارئ / عزيزتي القارئة اختي اطلقت من جمال وقعدا معانا ف البيت (

( حصري لنسوانجي الكاتب Hematology 012 ) واكلنا واختي قعدت شوية ومشية ونمة وصحية تاني يوم علي صوت خبط علي الباب وكانت مريم
انا: خشي اكلتي ولا اجبلك
مريم: لا اكلت بس كنت عايزا اقلك حاجة
انا: قولي
مريم: انا بح.... بحب
..................انتهي الجزء الثامن
انتظرونا
وسؤال الحلقة مين ال بعتلي فيديو لماما ومريم هتقدر تقولي بحبك ولا لا ؟ تابعوني
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار














الجزء التاسع ( حصري )
( توقفنا في الجزء الثامن لما مريم كانت تقول بحبك )
الشخصيات الجديدة
مريم: (معايا ف الجامعة سنها 19 سنة طولها 165 سنتي وزنها 65 كجم وطيزها كبيرة وبزازها زي الرمان وشعرها ناعم ولون عينها اخضر وبشرتها بيضا )


انا: اخلصي وتكلمي
مريم: لا خلاص مش هقول حاجة
انا: انجزي
مريم: انا بحبك
انا: بتقولي اي
مريم: بحبك يا محمود بحبك
انا: اطلعي برا يلا بررررا
مريم: ( بعياط ) لي يا محمود لييي
انا: انا قلت بررا وعدت مريم وهيا بتعيط وانا قعد وسمعت تليفوني بيرن الو مين معايا : انا ال بعتلك فيديو لأمك وانا ال قتلت ابوك وقلت: و عايز اي يعني بعد مدمرت حياتي وقفلت فوشه قبل ما يرد ولقيت الباب بيخبط رحت افتح الباب لقيت مريم قلت : عايزا اي يا مريم قالت: يا محمود انا بجد بحبك وقلت: وانا مش بحب حد قالت: ماشي يا محمود وغادرة مريم وانا ركبة العربية ورحة البيت
( مشهد البيت )
دخلة البيت لقية اختي بتجري عليا وقالت: حمدلله علي السلامة يا محمود قلت: **** يسلمك ورحت الاوضة انام شوية لقية امي بتخبط علي الباب
انا: خشي يا ماما
ماما: عامل اي يابني
انا: انا اسف يا ماما اني زعلتك
ماما: خلاص يا حبيبي مسامحاك
انا: ( جريت حضنة ماما ) انتي احلي ام ف الدنيا
ماما: حبيبي يا بني وامي طلعت وأنا نمت وصحيت تاني يوم لقية اختي بتصحي فيا وبتقول : أصحى يا محمود أصحى وقلت: حد يصحي حد كدا قالت: وصحبتي جت ليك امبارح ، بس اتصلت ، عليا وقالت دا انتا مزعلها وقلت:هيا قالت ليا بحبك اي بحبك دي وهيا تعرفني منين اصلا وقالت: هيا شافتك ف الجامعة ولقتك بتدافع عن صحابك راحت اعجبت بيك يا محمود
انا: اعجبت بيا ازاي يعني
اختي: بمعني اصح حبتك
انا: انا مش بحب حد فاهمة ولا مش فاهمة علشان انتي قلتي ليها اني ف الشقة القديمة وقلتي ليها تقلي دا انا تبع اختك، اختي: اه قلتلها بس انتا كسرة بخطرها يا محمود،
انا: اعملها اي حد يقول لحد بحبك خبط لزق كدا
اختي: ما هو انا قلت ليها مش تقولي ليه بحبك خبط لزق كدا هيا مسمعتش الكلام
انا: هاتي رقمها اتصل بيها
انا: الو يا مريم
مريم: ( بزعل ) عايز اي يا محمود
انا: عايز اعتذر ليكي وقلك كلمتين
مريم: قول
انا: انا بحبك وتعالي نروح اي كافيه نتكلم هناك
مريم: ( بفرحة ) بجد بتحبني
انا: اه بحبك يا قلبي
مريم: يا حياتي هنروح كافيه الزمالك
انا: اه يا بطتي
مريم: هلبس واستناك مش تتأخر
انا: مش هتأخر سلام يا قلبي
اختي: انتا حبيت مريم بجد
انا: اه حبيت مريم
اختي: مش كنت دلوقتي مش عايز تتكلم معاها
انا: جواها غلب وطيبة محصلتش هروح لمريم سلام وركبة العربية ورحة لمريم بيتها واخدتها ورحة كافيه ف الزمالك وصلنا وطلبت ليها عصير فراولة وانا طلبة عصير فراولة برضه وقعدنا نتكلم وقالت: يا حبيبي يا حوده وقلت: اي يا بطتي قالت: هنتفسح يا قلبي وقلت: ماشي يا حياتي وقالت: ( بفرحة ) يلا بينا يا حبيبي وركبنا العربية وقعدنا نلف بالعربية وقعدنا علي الكورنيش شوية وسيبتها علي الكورنيش ورحة اجبلها عصير ورحة وجيت لقية اتنين شباب بيعاكسو ف مريم
انا: اي يا نجم بتبص علي اي يا بابا
النجم: وانتا مالك ابص مش ابص ايه ال حشرك
انا: ( بعصبية ) خخخخخخخخ اي يا متناك وضربته وجه عليا اتنين تاني ونزله عليا بالأحزمة ودراعي قعد يشر ف دم انا مش كسم the rock و ضربتهم وشهم جاب دم واخدت مريم وعديت وطول الطريق ومريم بتعيط وتقول: كل ده بسببي قلت: بسببك اي يا بت دول ناس مش محترمين وانا لو مسكت واحد هنيكه قالت: بلاش الالفاظ دي يا حبيبي وقلت: حاضر يا بطتي وصلتها عند بيتها ورحة البيت ولقيت اختي بتقول: يعيني علي الحب وقلت: بس يا حمادة وقالت: اروح اعملك الأكل تاكل قلت: ماشي يا ريهام وعملت ليا الاكل وكلت وشربة الشاي وقعدت اتكلم مع اختي شوية وهيا قالت: تصدق يا محمود ان مريم غلبانا وقلت: ولهي غلبانة وبعد ما كنت كرها دلوقتي حبتها وقلت لأختي هروح الشقة القديمة علشان هعمل شوية حاجات وقالت: ماشي وركبت العربية ورحة الشقة القديمة وكنت ناسي الفلوس بتاعتي ف الشقة القديمة ولقيت الباب بيخبط فتحت انصدمت وقلت هو انتا
......................انتهي الجزء التاسع
سؤال الحلقة مين ال كان علي الباب ؟
انتظرونا
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار








الجزء ال 10 ( حصري )
( توقفنا في الجزء التاسع لما واحد خبط علي الباب وأنا فتحة الباب و انصدمت )

الشخصيات الجديدة
مصطفي ( شخصية بنت متناكة ومش هقول التفاصيل )
ساره ( معايا ف الجامعه..19 سنة طولها 170 سنتي وجسمها عود فرنساوي وشعرها ناعم وعماته ديل حصان وعندها لونهم بني فاتح )




انا: مين ال على الباب فتحت الباب انعدمت وقلت هو انتا
مصطفي: أه أنا ال قتلت أبوك وأنا ال خطفة أختك وأمك هههههههه
انا: يا أبن المتناكة وأنا ال مفكرك صاحبي طلعة خول
مصطفي: انا ليا حساب عندك بس مش هتعرف مين الريس برضه وهوريك علي كلامك ده بس هنتقم منك ف واحد بتحبه سلام وعدا مصطفي وانا قاعد بفكر يقصد مين ان انا بحبه ينهار اسود لو كانت هيا هنيكك يا مصطفي وطلعت من البيت ورحت لبيت مريم قعدت اخبط فتحتلي امها وقالت
ام مريم: انتا مين
انا: انا محمود يا طنط صاحب مريم ف الجامعة هيا مريم هنا ولقيت ام مريم قعدت تعيط
ام مريم: * بتعيط * يبني مريم خطفوها وانا كن قعدا ولقيت ال تهجموه علينا احكيلك ال حصل
) دلوقتي هتكلم بلسان ام مريم يعني اقول انا يبقي ام مريم اسمها جيهان علشان الناس تبقا عرفا (

فلاش باك
( جيهان ) انا: انتم عايزين مننا اي
شخص: مش عايزين حاجه
مريم: مين دول يا ماما ولقيت المطواة علي راس مريم ومسكو مريم من شعرها وربطوها وأخدوها ف عربيه كان واخد مستني برا
انا: يا اولاد الكلب سيبه بنتي ف حلها
شخص: متتحركيش من مكانك لحسن اموتها
ومريم خطفوها وركبوها العربية وانا واحد ضربني بالقلم رماني ف الأرض
خروج فلاش باك
انا ( محمود ): انا عرفت مين بس اتقلي عليا انا اروح دلوقتي ومشيت وانا ف الطريف رنيت علي واحد صاحبي هو من الشرطة وحكتله علي كل حاجة وقلي احنا مراقبين التليفونات كلها قلت له ماشي ورحت البيت وانا زعلان ولقيت التليفون بيرن واحد كلمني بس كان من ال خطفه مريم وقال: مش قلتلك هوريك مسمعتش الكلام وقلت له : هوريك يا مصطفي انتا وال معاك وقال لي: لو كلمت الشرطة هنقتلها سلام يا خول وقفل مصطفي وانا بفكر ولهي يا انيكك يا مصطفي انتا وال معاك الو يا اسلام عرفت مين ال خطف مريم
اسلام: اه عرفته واحد اسمه الريس واسمه الحقيقي زيدان احمد
انا: عرفته دا واحد كان شغال عند عمي وبعديها اشتغل ف امريكا ومن ساعتها ومحدش يعرف عنه حاجة ولغاية ما قلت عليه
اسلام: اه طيب انا هراقبه وأعرف هو خاطف مريم فين
انا: حبيبي يا اسلام
اسلام: ياعم دا احنا اصحاب وعشرة عمر انا اقفل دلوقتي ولو عرفت حاجه جديده هتصل بيك يا حوده سلام وقفلت مع محموز وقعدت اعيط لي بس خطفتموها لي وركبت العربية ورحت البيت وأختي لقتني بعيط بتقولي مالك
انا: مفيش حاجه يا ريهام
اختي: ماشي يا محمود ودخلت نمت وصحيت لقيت محمد بيرن عليا فتحت عليه قال لي: عامل اي يا حوده وقلت له: كويس يا محمد وقال: فيك حاجه غريبه مش عايزك تخبي عليا قول وممكن اساعدك: مفيش يا صاحبي انا هنام دلوقتي تصبح علي خير , وانتا من اهله سلام وقفلت معاه ونمت وصحيت علي صوت تليفوني بيرن قلت شكل تليفوني بقا سنترال ورديت الو: مش قلنا ليك مش تبلغ البوليس انتا ال جنيت علي البنت وقال يا تتنازل عن ال قلته للبوليس يا اما نقتل البنت وقلت: ماشي بس لو حصل لمريم حاجه هموتكم كلكم وقال : مش انتا هتتنازل عن البلاغ ال انتا قلته للبوليس يبقا خلاص بس لو عرفنا انك مش رحة شلة البلاغ هنموتها سلام وقفلت معاه ورنيت علي اسلام وحكتله عن ال اتصل بيا وقال : متشغلش بالك وقلت له: لو حصل لمريم حاجة مش هسامح نفسي يا اسلام وقال : قلتلك مش تخاف خليك راجل قلت له: ماشي انا اقفل دلوقتي ولو في اي حاجة جديده بلغني سلام وقفلت معاه وطلعت اكلت وانا زعلان وقررت اني اروح لمصطفي ونزلة وركبة العربية وانا ف الطريق كنت بفكر ولقيت ساره بترن الو يا ساره: اي يا محمود هو الكلام ال سمعته صحيح قلت لها: كلام اي يا ساره قالت: ان مريم اتخطفة وقلت لها ، ومين ال قلك ، قالت مفيش حد قال بس انا حاسة انها اتخطفة علشان مش بتروح الجامعه وقلت لها: لا هي بس مريضه اوعي تقلقي قالت ، لا بس كنت بسؤال قلت ، ماشي سلام علشان انا ف العربية وقفلت معاها ووصلت لبيت مصطفي ونزلة وقعدت اخبط وطلع ليا مسكته وقلت له: * بزعق * انطق مريم فين يا خول انطق ولقيت ال خبطني علي راسي.............
...............انتهي الجزء العاشر
انتظرونا
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار
سؤال الحلقة مين ال خبطني علي راسي ؟


انتهة السلسلة الاولي




استفتاء
1. عايزين الجنس يكتر ولا يبقا زي ماهو
2. اي اكتر شخصيه عجبتكم ف القصه
3. عايزين الجنس محارم ولا طبيعي ولا شذوذ
وكل سلسله عشرة اجزاء

ال عايز يضيف شخصيته ف القصة يقول ف تعليق اسم الشخصية وميولها


الجزء ال11 الاخير (حصري )

( توقفنا في الجزء العاشر لما رحت لمصطفي وواحد خبطني علي راسي )
انا فقت لقيت نفسي مربوط في كرسي ومصطفي قاعد وواحد معاه انصدمت لما لقيت اسلام صاحبي هو ال ضربني علي راسي ودار الحوار التالي
مصطفي: شفت كنت جي تتهجم عليا لقيت نفسك مضروب علي راسك ههههه
اسلام: ما هو علشان خول مش عارف اني شغال مع الطرفين وساعة لما اتصل عليا علشان يبلغ قلت ليه ماشي هعمل ليك بلاغ بس الصراحة هو طلع اهبل مش كدا يا خول انتا
انا: انتا عايز اي من الأخر يا مصطفي انتا واسلام
مصطفي: مش عايز منك حاجه بس انتا ال دخلت في موضوع اختك
انا: وأي علاقة موضوع اختي بخطف مريم وعارف انا مش هتنازل عن البلاغ
مصطفي: مش عايزك تتنازل عن البلاغ بس قول علي حبيبية القلب **** يرحمها كانت طيبة اوي
انا: ههههههههههه بس يا خول ولو مش عايز تفكني مش تفكني بس هنتقم منكم لو حصل لمريم حاجه
اسلام: الخول ده بيضحك لي يا خول انتا ما تعدل نفسك وراح اسلام خبطني علي راسي اغمي عليا وفقت ملقيتش حد خالص قمت ومشيت ركبة العربية وانا جوه مني غل من اسلام وقعدت الف بالعربية ادور عليهم ملقيتش حد قلت ربنا يستر لحسن يموت مريم وقلت هنيكهم واحد و احد لو لمسه شعره من مريم ولقيت حد اتصل عليا
انا: الو مين
شخص: بص من الأخر مريم هتموت يعني هتموت انا قفلت فوشه قبل ما يكمل ورحت البيت علشان حالتي مزريه وصلت البيت غريبه مفيش ولا حد في البيت اتصلت بأختي تلفونها مغلق اتصلت بأمي تلفونها برضه مغلق قلت ينهار اسود لو خطفه امي وأختي تاني ولقيت تليفون اختي اتفتح اتصلت عليها ردة عليا
اختي: معلش التليفون بتاعي انا وماما الشبكة كانت قاطعه واحنا بنجيب حاجات من السوبر ماركت وجيين
انا: اجي اخدكم بالعربية
اختي: وعلي اي متتعبش نفسك
انا: انتم فين علشان اجيلكم لقيتها مش عارفا تقول اي انطقي انتم فين الو لقيت الخط قطع قلت تلقيها الشبكة وشويه وكلمتني وقالت ليا سوبر ماركت كذا قلت في عقلي الحته دي مش فيها سوبر ماركت وقلت اروح بس اخد بالي لحسن يكون كمين منهم ونزلت ركبة العربية ورحت المكان ال قالت عليه لقيته مستودع قلت بس يبقا هما مخطوفين وقال ليهم لو قلته ليه حاجه هنموتكم ورحت لغاية المصنع وانا بمشي علي طراطيف صوابعي ووصلت لغاية شباك من شبابيك الحديد ومش لقيت حد وبعدين لقيت واحد جي يجري عليا و معاه مطوه رحت ضربته في بضانه نزل يتلوه ومسكت منه المطوه وقلت ليه: اي المكان دا ولو متكلمتش هموتك قال وهو خايف: انا معرفش حاجه انا هنا مراقب ولقيتك داخل فكرتك حرامي، ما تنطق احسن ليك بدل ما تموت وقال: ماشي يا بيه وقعد يقول : انا اسلام صحبك حطني مراقب هنا وقال لو محمود جه خلص عليه وقلت له ، هو فين اسلام قال ، اسلام في الشقة ال جنب المصنع قلت له ، لو عملت اي حركة غدر هموتك قال ، يا محمود اقسم ب**** وحياة عيالي انه في الشقة ال جنب المصنع ، انتا اسمك اي قال ، ايمن ، عاشت اللاسامي يا ايمن بص خلي خطة اسلام ماشيه زي ما متخطط ليها ولو عملت حركة غدر هموتك وهو خاطف مين قال: هو خاطف البنت ال انتا بتحبها وقلت ، امال اختي اتصلت بيا وقالت علي العنوان فيه سوبر ماركت قال ، دي مش اختك دا اسلام مغير صوته وأمك وأختك عند خالتك قلت ، وانتا عرفت منين ، قال ، اسلام اتصل عليهم علي اساس انه خالتك وهما رحولها ، ماشي يا ايمن علي خطتنا بس بعد بكرا انا معدي سلام انا عديت بس وقفت تحت الشباك علشان اعرف بيقول اي ودار الحوار التالي بين ايمن واسلام
ايمن: يا باشا الواد هيجي بعد بكرا هو جاني دلوقتي وانا قلت ليه هبقي معاك
اسلام: وقلت ليه علي موضوع اخته والتليفونات
ايمن: آها قلت ليه بس هما امه وأخته عندك
اسلام: لا مش هنا هما عند خالت ريهام انا هقفل دلوقتي سلام
وانا واقف سامع كل حاجه وقلت اروح ليه بكرا بالليل وركبة العربية ورحت البيت علشان انام شويه ولقيت اختي وأمي جم من برا قلت ليهم كنتم فين
اختي: احنا كنا عند خالتك وانا رحت الاوضة نمت وصحيت تاني يوم علي بالليل لقيت اختي بتصحي فيا
اختي: يا محمود اصحي
انا: الساعة كام
اختي: الساعة 10.30 بتساؤل لي
انا: ولا حاجه هروح بس مشوار وأجي ودخلة الحمام غسلة وشي وطلعت ولبسة هدومي ونزلة ركبة العربية ورايح الشقة ال جنب المصنع هي تبعد عن المصنع بحوالي 300 متر ووصلت و ركنت العربية بعيد علشان مفيش حد يشك ف حاجه ورحة لغاية الشقة وكان الشباك مفتوح دخلت منه ولقيت ال حاطط السلاح علي راسي وانا كن مأمن نفسي وكان معايا مسدس وطلعت المسدس بالراحة وضربته في بطنه وجريت رحت الدور التاني لقيت اسلام بيضرب في مريم
انا: ( بغل ابن متناكه ) وكمان تضربها دا انا هنيكك ولقيت حاجه صدمتني وقلت احااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااا....
.
. انتهة السلسلة الاولي
والسلسلة الثانية هتبقا في موضوع تاني جديد



لمتابعة السلسلة الثانية من القصة من هنا

انا واصحابي والنيك السلسلة الثانية
__________________

لا تسيطر علي افعالك فتسيطر علي ذاتك


قصة تاجر المواشي متسلسلة

قصة القاتل والمقتول متسلسلة

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 09-18-2019 في 12:54 PM.
قديم 08-07-2019, 08:08 PM
قديم 08-07-2019, 08:08 PM
 
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi
مشرف القصص و ادمن الدردشه
الجنس : ذكر
الإقامه : تونس
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 9,077

مشرف القصص و ادمن الدردشه
 
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi

الإقامة : تونس
المشاركات : 9,077
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Sami Tounsi غير متصل

افتراضي رد : انا واصحابي والنيك الجزء الأول 2/8/2019

تم اضافة بقية الجزء الاول ..

عزيزي اي جزء مستقبلا هتضيفه لازم يكون في طول الجزء المنشور حاليا على الاقل .. دون ذلك سنضطر الى ضم الاجزاء الى بعض حتى تتكون عندك اجزاء معقولة الطول ..

تم حذف بعض الردود لتلفها وقت الدمج .. معوضه يا هيما متقلقش
قديم 08-07-2019, 11:45 PM
قديم 08-07-2019, 11:45 PM
 
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi
مشرف القصص و ادمن الدردشه
الجنس : ذكر
الإقامه : تونس
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 9,077

مشرف القصص و ادمن الدردشه
 
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi

الإقامة : تونس
المشاركات : 9,077
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Sami Tounsi غير متصل

افتراضي رد : انا واصحابي والنيك الجزء الأول 2/8/2019

تم اضافة الجزء الثاني قرائة ممتعة للجميع
قديم 08-08-2019, 04:11 PM
قديم 08-08-2019, 04:11 PM
 
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi
مشرف القصص و ادمن الدردشه
الجنس : ذكر
الإقامه : تونس
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 9,077

مشرف القصص و ادمن الدردشه
 
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi

الإقامة : تونس
المشاركات : 9,077
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Sami Tounsi غير متصل

افتراضي رد : انا واصحابي والنيك .. الجزء الثاني 07/8/2019

اول حاجه لازم تعملها انك تمازج بين السرد و الحوارات ما ينفعش حبكة القصه تتبنى على مجرد حوارات بلعكس السرد هو الذي يبني لبنة القصه القصه و الحوارات تبقى دعامتها ..

انا تابعت الجزء الاول و لاحضت ان فيه اختصار شديد و امور بعيده عن الواقع كالذي بكتشف عهر امه ثم يسامحها فورا و يروح يقول لاصحابه ..
دي حاحه ولا يمكن تحصل في الواقع .. اصلا احنا معرفناش مجريات خيانة الام و الابن سامحها ليه بالسرعه دي ..

خليك قريب جدا للواقع في ما تكتب فكل ما لامست اي قصه الواقع زادت اثارتها
قديم 08-10-2019, 07:48 AM
قديم 08-10-2019, 07:48 AM
 
الصورة الرمزية لـ شوفوني
امبراطور الادب الجنسي
الجنس : ذكر
الإقامه : دولة نسونجي المستقلة / مدينة الابداع/ حارة القصاصين
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 13,365

امبراطور الادب الجنسي
 
الصورة الرمزية لـ شوفوني

الإقامة : دولة نسونجي المستقلة / مدينة الابداع/ حارة القصاصين
المشاركات : 13,365
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
شوفوني غير متصل

افتراضي رد : انا واصحابي والنيك .. الجزء الثاني 07/8/2019

تم إضافة الجزء الثالث
قراءة ممتعة
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
مكتملة السلسلة الثانية البيت الكبير ( عائلة الحاج نعمان ) 32 جزءا / الجزء 20 وما بعده صفحة (2 ) نسوانجي متميز قصص سكس المحارم 750 12-08-2019 11:57 PM
نكت بنت خالى ومرات عمى واصحابى Elfares0 قصص سكس المحارم 12 11-08-2019 11:18 PM
مكتملة السلسلة الاولى عائلة شوشو وفوفا .26 جزءا sharo elgen 1 قصص سكس المحارم 92 08-03-2019 02:31 PM
متسلسلة انا واصحابي حتي الجزء الأول 19/7/2019 Hematology 012 قصص سكس عربي 0 07-19-2019 02:32 PM
نكت اختى واصحابي شبعو منها مدام نانا المواضيع المخالفه والغير مطابقه 1 04-13-2017 01:30 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
16/8/2019, آنا واصحابي والنيك, الجزء السادس
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 01:22 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


أجمل نيك طيز مع عشيقتي مروةسكس فون دردشه مع زوجيقصص سكس الزوجه السعوديه كامله site:bfchelovechek.ruصور هدوم شفافه علي الحم نسونجيقصص سكس عجوز صاحب مخلحصرى ولاول مرة ولاء لبوه جدا وفيلم لجزئين ليها رقص ونيك وساخن جدا واحلى اهات وكلام هتسمعه.صور سكس اقوى البوم صور زبر شيميل لواطة موقع سكس عربسكس اه اي مرات عمي حنان في البيت نسوانجي site:bfchelovechek.ruقصص زينا محارم خليجية مع مطلقاتسكس نيك بنات رقص سكر فوق الزبونشرموطة القلعةقصص سكس واجمل جسم ابيض وطيز روعه نارنيك ابواس قصص مدبلجة من نسوانجيسحاق بقشيشقصص سكس ابن وامه في عيد ميلادهاممم علي طياز اخت المدام تجننصورة فتحه خرم طيز المتنكقصص سكس ﻃﻴﺰ ﺯﻭﺟﺘﻲمغامرات. كسكوس الهاىجصور كس نسونجيتجميع قصص سكسقصص نيك موظفات مصورةhttps://foto-randewu.ru/phimsexsub/showthread.php?t=199434كس مليان يحب الجنسصوراخ ينيك اخته حكيه بالصورسكس هنودكنت نائمه حسيت يلاعب طيزيقصص سكس مصوره فى الفيومقصة نيك موظفة البنكقصص جنسية ونيك مع شيميل site:lazest.ruقصص نيك سكس محارم فقر حالصور نيك خليجيات موقع الدالةقصص سيكس سادية متسلسل داخل مملكة الساديةقصص سكس مشتقات زبعاوز انيك جارتيناك مراتي غصب عنهاقصص جنس مديرتي الموظفات ساخهhttps://foto-randewu.ru/phimsexsub/showthread.php?p=1805608نياكه علكيفاشد وحسن موقع سكس مترجم نيكقصص سكس بسمه وعشيقها طويلهنسونجي زب يركب زب نيكsix مترجم الولد يطلب من امه ان ينيكها وهي تسلم نفسها ليهقصص محارم اختي والسيارهصوماليات لنيكقصة سمر تتناك من صاحب زوجهاالقرد لحس كسي وناكنيصور نسوان عرب مكسوفه سكسيه داله نسوانجيقصص سكس انا والبنات متسلسةاقدم زوجتي للزنجي لينيكها قصهقصص سكس محارم محارم عربي صفحه ٦٠صور سكس الف ليله وليله اليله الستمأئه وخمسونبتصوت وتقول كسى وجعنىقصص سكس هتخليك تجبهم على نفسكعرب نار قصص سكس محارم انا وامي والطبيب نسوانجيقصةسكس مع ام تامرقصص مصوره جنسيه حلقات نسوانجي سكسيه قصه سكس عمته وابن اختهاhttps://foto-randewu.ru/phimsexsub/showthread.php?t=159385&page=10قصةسكس.هانيبيسيحها في المساجصورسكسي نيك سنيهسكس قصه نك ام وزوج صحبتهاسواقيين للنيك طيز نساء محترمات site:foto-randewu.ruقصص سكس عرب منتدياتصور طيازمليانةقصص نيك غير متوقعقصة نيك جارتي والحقنة متناكة site:foto-randewu.ruحكاية نيك مثيره مع الصعايدهصور طيز ريماقراءةقصص محارم الأخت والأخقصص نيك الدادهقصص نيك شراميط الزوجة من الزب الأسود منتدي نسوانجي صور نيك لواط توقف اجدع زبقصة سكس كفاية مابقدر اه براحه حرام عليك بموت اه اه