منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 07-12-2019, 07:00 AM
قديم 07-12-2019, 07:00 AM
 
مـــوقـــوف
الجنس : ذكر
الإقامه : World in your eyes
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 831

مـــوقـــوف

الإقامة : World in your eyes
المشاركات : 831
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Ahmed yasser 74 غير متصل

Thumbs up الحب قبل الجنس!؟ ..29 جزءا /.الاجزاء (17ـــ29 ) في الصفحة الثانية (السلسله الاولى)

المقدمه
ماشي هنبدء بمقدمه طويله شويه
القصه دي هتبقي قصه مختلفه شويه عن الي موجود في المنتدي هنا او شبه قليل جدا منهم
يعني ديما القصص الي في المنتدي بيركزو مع الجنس وكده بس انا هركز مع القصه والحداث اكتر شويه.... انا مش عارف اصنفها هي ايه ممكن تبقي قصه ( رومانسيه، خيال علمي هحط خيال اه، فيه بقي اسطوريه) من الاخر كده هتحبها
المهم قصتي دي هتبقي فيها جنس اه اطمن وهتبقي طويله اطمن اكتر بس هنا هتبقي فيها معني الحب الحقيقي الي ابطاله مش بيدورو علي الجنس في المقام الاول بس الجنس بيجي مع الحب
المهم انا مش هقدر اكفي كل انواع الجنس في القصه دي في الاول بس هحاول يعني استحملوني شويه
طب نقول الابطال بقي
احمد ياسر: ده بطل القصه.... طوله 187 سنتي وجمسه عادي بما انه بطل يعني زبه بقي هيبقي 100 سنتي وبينزل لبن طائر الرخ بطل القصه بقي كله بالوسطه لا هيبقي عادي زبه طوله 19 سنتي .. في اولي طب... عايش لوحده ابوه مات وهو في اعدادي وامه اتجوزت علطول بعد ما مات وعايشه دلوقتي مع جوزها وعنده اخت اكبر ب5 سنين ودي مسافره ومتجوزه برا مصروكده وهو عايش في بيت ابوه القديم ومدخلش في علاقات قبل كده ومنتجذب شويه لصاحبته سلمي ومش عارف ده حب ولا ايه بس هو متاكد انها مش بتبادله نفس الشعور
سلمي: دي بقي صاحبته سلمي بيضه وشفايفها بمبي كده وطولها 175 سنتي وشعرها اسود وناعم وحاجه اروبي كده سلمي صاحبه احمد من ثانوي كانت معاه في المدرسه وهم صحاب بيبقو شله كده احمد وسلمي واسلام بس البت دي بتحب احمد اوي من تالته ثانوي كده والغريب انها معاه في طب حبكه دراميه حبكه دراميه يعني مش هزار
اسلام: اسلام صاحب احمد من اعدادي معاه في اي هلس وكان معاه في الثانوي برضو وصاحب سلمي زي ما قولنا فوق ومعاه في طب برضو وبيحب بت كده ومش قايل لحد سيكريت كراش يعني
الهام: ام سلمي ودي بقي شبه بنتها بس علي اتخن شويه ودي ارمله وعايشه مع بنتها سلمي بس في البيت وعايشه علي معاش جوزها ومعاهم فلوس كتير شايلنها في البنك وبتحب احمد زي ابنها والهزار ببنهم رخم. شويه واحمد شايفها زي امه علشان مكنش لاقي في امه الي لاقاه فيها تعتبير مربياه بس من ثانوي علي كبير شويه.......
ساميه: ام احمد..... مش هوصف جسمها علشان دورها في القصه مش كبير اصلا بس هي مش مهتمه بيبتها ومش بتعرف اصلا بس بتحب ولادها وبعد ما جوزها مات اتجوزت علطول وابنها رفض يعيش معاها وعاش لوحده في بيت ابوه وهي بتشقر عليه كده كل شويه
طولت في المقدمه شويه ومش عارف اعمل ايه لازم اقول الهري ده كله
الجزء الاول بقي


اول يوم جامعههههههههه
صحيت من النوم علي المنبه ابن المتناكه الي صوته بيوجع المخ عايز اشتري منبه عدل حد هنا يشحتني واحد
ودخلت الحمام واتشطفت ولبست اللبس الجديد بقي جامعه بقي وكده المهم وبعد ما اتشيكت علي الاخر ولبست ونزلت من غير ما افطر طبعا حد عايش لوحده بيعمل فطار!!
_ عايز انثي ست بيت تعملي فطار وعشي بس
المهم نزلت وبتاع وعديت علي عم سعيد البواب وسلمت عليه وطبعا دعالي ومسك فيا للفطار بس انا فعلا كنت متاخر
وعديت بالعربيه بتاعتي علي اسلام صاحبي وفضلت طبعا ملطوع تحت بيت امه نص ساعه واتصلت عليه وكل شويه نازل نازل نازل لحد ما لقيته خارجلي من البلوكونه
انا : بتعمل عندك ايه يا حيوان
اسلام: ايه باكل بليله.
انا :من غيري يا واطي!!
اسلام: يا عم اطلع امي عامله حله هنا
انا : طياره
وطلعت عندهم واول ما فتحت الباب لقيت امه نايمه
اسلام: امي نايمه لو صحيت لو عملت صوت هتنكني انا وانت
انا: امك الملفايه الجامده دي الي كسها احمر دي
اسلام: يا ابن الشرموطه مفيش املف من امك
انا: املف!!!!!.. املف ده الي معندوش شعر
اسلام: شعر سبتمبر!!!
انا: سبت مبر ومسكت مبر هاها ها ها ها ها
اسلام: مسكت زبي يا كس امك يلا ننزل
انا: يلا يسطا
ونزلنا وركبنا العربيه وعدينا علي سلمي
انا: اخويا السندال عفريت الاندال
سلمي: اخويا الرشاش الي مببفضاش
انا: احلي مسي علي فخادك الجامده دي
سلمي: ايه ياض ما تتلم كد ****! ده غلب ايه ده يا ولاد
اسلام: طب يلا نمشي بقي مش طالبه خرا علي الصبح
انا: يلا يسطا
سلمي فتحت الباب الي قدام ومسكت اسلام ورمته علي الارض وقعدت هي قدام ( اه نسيت انا وسلمي بنلعب تايكوندو انما اسلام بيلعب طيز)
اسلام: مش ايسلوب ده يعني مش ايسلوب زي ( بنفس صوت محمود بكر
انا يلا ياعم نمشي مش طالباك
وركب ورا اسلام ونزلنا الجامعه ودخلنا وقعدنا علي الكافيتريا والساعه كانت 9 واول ماحاضره لينا 12 وكسم الدنيا
المهم في وسط الحوار السخيف بين سلمي واسلام ببص علي الناس لقيت بنت شكلها فاجر كده كسم الدنيا شعرها قصير كده فوق الكتف ولونه اصفر وعنيها خضرا وعندها نمش خفيف كده وجسمها لونه ابيض وبزازها متوسطه وطيزها اسطوريه لا تتكرر الا كل 1000 عام. وحاجه شغل فنادق كده
انا: بصو الي جايه علينا دي يدين امي عليها
اسلام: يديني حلوه اوي هو فيه كده يسطا
سلمي: اه فعلا وشها بشوش
انا: بشوش!.... بشوش دي تقوليها لصاحبتك لما يتقدملها عريس شكله وحشوانتي مش عايزه تقوليلها انه وحش
سلمي: طب انت هيتقدملك عريس امتي علشان عايزه اقولها!!!
اسلام.: سلمي تمررررررر
انا اتكسفت كسفه بنت متناكه يعني فا مسكت سلمي من شعرها وكنت هخلعه وهي بتضخك واسلام مسح بلاط الجامعه من الضحك
المهم بعد ما هدينا اتراهن اسلام معايا انه لو كلمها هديله 200 جنيه وسلمي زودت عليهم 100
اسلام: تمام يسطاهروح اكلمها هتشوفو
وراح نحيتها كده وكانت مديالو ضهرها وطيزها بنت متناكه كده تخليك تنسي نفسك اصلا
المهم
اسلام: بقولك ايه يا اخت
رغد: ايه حضرتك عايز حاجه
اسلام: اه في حجاره قلم هنا
رغد: ضحكت كانها عمرها ما ضحكت
رغد: لا في ظرافه وضحك وقله ادب انا هربيك بقي
اسلام: اهدي كده هدي ياشيخه
رغد: هديت انت عايز ايه
اسلام: نتعرف
رغد: اه انت من بتوع نتعرف
اسلام: لا انا من نتعرف نفسها
رغد ضحكت تاني
طب تعال نتعرف بقي في سيكشن 12
اسلام اه انا هبقي هناك
ورجع اسلام علينا ومبسوط كانه ايه صعدنا كاس العالم الولا
انا: عملت ايه خدت رقمها
اسلام: لا لسه في سكشن بتاعنا الساعه 12 ده هات الفلوس
سلمي: مفيش مليم غير. اماتعرفها الاول وتتعرف عليها
اسلام: ماشي هتنبهرو بيا
وروحنا السيكشن ودخلنا وهزرنا لحد ما المعيده دخلت علينا واسلام تحسه اتكرب كهربه عمره ما اتكرهبها قبل كده يديني علي وشه لما اكتشف ان رغد هي المعيده بتاعتنا
رغد دخلت وكسم الثقه وراحت علي بنش ناحيه اسلام وقالت له لو انت شاطر في الماده بتاعتي زي ما شاطر في قله الادب كده مش هتنجح
انا وسلمي متنا ضحك كسم الدنيا يديني
المهم بعد ما اليوم خلص وهري كتير اوي حصل روحنا التمرين انا وسلمي بعد الجامعه علي 5 كده وبعد ما خلصنا التمرين سلمي دخلت استحمي وانا دخلت برضو وباب حمام سلمي مكنش مقفول كويس وانا خدت بالي من كده فا طنشت الموضوع علشان انا بحس اني بحبها حب بريئ كده حب كامل من. غير جنس
ودخلت استحميت وخرجت اناوهي ورحنا نتغدي
سلمي: بقولة ايه ناكل فين في كنتاكي!؟
انا: لا يا شيخه مش رايح تاني ناسيه اخر مره الست الي كانت قصادي بصتلي ازي
سلمي طبعا لازم تبصلك كده حد يحط السلطه بتاعتهم دي معرفش اسمها ايه ( الكاتب: فعلا مش فاكر اسمعا) في الكايزر يديني
انا: انتي مالك انتي..... تعال نروح صبحي
سلمي: اشطا معاك
صبحي كابر ده احسن محل مشويات في مصر كلها
المهم بهد ما كلنا وحسبت انا واتبقي معايا 100 جنيه
سلمي معايا اكتر منك ياجعان انت يا فقير
انا: ايه يا بت انتي.... انتي نسيتي ولا ايه ده انتي لحم وراكك الجامده دي من خيري
سلمي: وراكي الجامده!!! تسلم ومشيت لوحدها مركبتش العربيه
انا: يا هبله يا بنت الاهبل هتورحي من روض الفرج لوحدك تعال اركبي
سلمي: ايوه كده اعرف قيمتي
انا: طب يلا تعالي وروحت سلمي وكنت هموت وانام وفعلا دخلت نمت وصحيت الساعه 6 الصبح جسمي وجعني جدا وكان ورايا محاضره 9 اتصلت باسلام قولت له مش رايح واتصل بسلمي امها ردت عليا
الهام: ايوه يا بودي عامل ايه
انا: ايه يا هلومه ازيك
الهام: يواد انت مش هتتربي بقي وتعقل وتكبر كده ده
انا: انت عارفه اني مبحبش بودي وانا عارف انك مبتحبيش هلومه خلاص نعقل احنا الاتنين
الهام يواد انت بتتكلم معايا انا كده انت مش عارف فرق السن الي بينا
انا: ايوه فعلا انتي كبيره اوي يا الهام قولتي كام 77
الهام: 77 لا وحياتك 125
رغم انك كبيره كده بس لسه حلوه يا الهام
الهام: بجد يا ولا
انا: اه و**** اخلصي بقي هاتي بنتك متحرقيش معايا كتير
الهام: كتك القرف عيل متبرتبش
انا: ايه يا زماله عامله ايه كنتي نايمه؟
سلمي: اه لسه صاحيه حالا
انا: طب انامش رايح النهارده بقي
سلمي: طب تمام تيجي نخرج
انا: تمام بس هنخرج انا وانتي بس
سلمي: ليه كده
انا: علشان استفرد بيك يا وتك انت يا ملبن
سلمي :ولا اعقل كده وقول عقلت
انا: عقلت يا رياسه
سلمي: تعال نروح سينما
انا: اشطا علي 4 كده
سلمي: تمام غور بقي
وقفلت في وشي البت دي
الحوار في بيت سلمي
الهام: قفل
سلمي: اه لسه قافل
الهام: مع انه سافل بس بحبه و**** الواد ده
سلمي: وانا كمان بحبه اوي
الهام: حس انك بتحبيه
سلمي: زي البقف عمال يقولي بس فخادك ومعرفش ايه كده
الهام: سافل بجد يعني

بيتي
بعد ما قفلت مع سلمي فتحت سكس لسوفيا دي
بنت المتناكه فاجره اوي
وكانت لابسه فستان احمر فوق الركبه كده ومبين كل بزازها وعماله تدعك فيهم بنت الشرموطه وتنرل ايدها وترفع الفستان وتبين الاندر الاحمر الفشيخ الفتله وتزقه وتلعب في كسها وراح داخل عليها الواد ابو زبر اسود وراح منيمهاعلي ضهرها ومسك شفايفها وبين شفايفه وقعد ياكل فيها وبعدين نزل علي بزازها وهراهم مص ولحس ومسك اول بز ولحس الحلمه. وقعد يعمل يعليهم دواير بلسانه ويعض غيها ويدعة بايده التانيه كسها ويدخل صباعه في كسها ووهي تصوت وفااااك ياس فاااااااك مي وبعدين قام مقعدها ونزل علي كسها وهو نازل بلسانه من بزازها لحس صورتها وبعدين لحس فوق كسها ومسك زنبورها قعد يلحس فيه براحه ويعض عليه خفيف وبعدين مسك شفايف كسها ولحس فيهم كل واحده لوحدها وصباعه دخل خارج في كسها وايده التانيه حاطط صوابعه في طيزها وهي بنت متناكه بتصوت وفاااااك ياااااس فاك وبعدين هو طلع بتاعه علي كسها وقعد يفرش كسها وصباعه وبيدخل ويخرج في طيزها وهي بتصوت وتتموحن اللبوه علي الاخر وبعدين نيمهاا علي جمبها ورفع رجلها ودخل بتاعه وقعد يرزع جامد وبعدين قام وخلاها تعمل وضع الكلبه وقعد ينيك فيها برمانسيه وايه ومش هحكي اكترمن كده علشان اناجبت لبني هنا


ونمت وظبط المنبه المعرص علي 2 علشان اصحي لمعادي مع سلمي
في المقدمه فوق انا قولت ان القصه دي مختلفه اه انا هعمل هنا حاجه جديده
ممكن كل واحد يسال سؤال ويقولي عاوز ارد عليه زي مين في القصه من الشخصيات الي ظهرت لحد دلوقتي ( احمد ، اسلام، سلمي، الهام، ساميه)

والقصه احداثها هتتغير ومش هتبقي كده ديما الحزء الجاي هحاول اخليها تتطور احسن
# تحياتي

فاصل فصير من احداث القصه
من الواضح ان القصه مش باينه لحد دلوقتي فا هحاول اني اكشف شويه من ملامحها زي ما وصف الكتب بيعمل ( لاني مدمن قراءه)
_ هي تحاول الوصول وهو لايعلم طريق الوصول...... فعندما وصل تصور انها تعدت ما وصل اليه بملاين السنين وتصور انه قد وصل متاخراا كثيرا......... ولكن في الحقيقه انها كانت مختبئه في نفس مكانه وكان لا يراها من خيبه الامل وكانت هي لا تراه من كبريائه ولكن المعجزات حدث بالفعل حتي يصفحلها عن حبه في احداث دراميه بشده ولكن لاتسري الرايح بما تشتهي السفن تتوالي المصائب ويسود الحزن ويظن ان مشاعره قد ماتت ولكن لا لم تمت الحب يحيها من جديد في وينسال الجميع هل ستحل النهايه السعيده اخيرا.......؟! هذا ما سنعيشه في احداث خياليه واسطوريه رائعه اهلا بكم......
الكلام الي اتقال فوق ده لازم يتقال علشان تتضح ملامح القصه اكتر نبدء بقي يلا (؛

الجزء التاني
وصحيت علي منبهي السخيف كالعاده بس معرفش كنت مرهق ليه لما صحيت غالبا علشانا لتمرينه الي فاتت كانت حاميه شويه
المهم استحميت ولبست
وقبل ما انزل اتصلت علي اسلام علشان ينزل معانا
انا: الو ايوه يا رجوله ازيك
اسلام: ايه يا ابوالصحاب عامل ايه
انا: كويس يسطا انا رايح اناوسلمي السينما تيجي
اسلام: جاي وش يسطا
انا: تمام هجيبها واعدي عليك
ونزلت علي العربيه وروحت عليبيت سلمي واخدتها وكانت جميله جدا جدا ولا يوم فرحها ايه ده صحيح
انا: ايه الحلاوه دي اقسم ب****
سلمي اتكسفت وخدودها احمرت شويه واتوترت بس مكنتش عايزه تيبين كده: ايه ياض في ايه ما تتلم كده
انا: طب اركبي قطر ياكلك وانتي ملبن كده
سلمي ركبت جمبي ومشينا ناحيه بيت اسلام
سلمي: بس ده مش طريق السينما
انا: اه مهو اسلام جاي
سلمي: مش هنخرج انا وانت بس!!!
انا: لا ده اتصلت عليه ووافق
سلمي اتضايقت كده في نفسها ومحبتش تبين انها متضايقه: كويس انه جه
وعدينا علي بيت اسلام وحجزنا 3 تذاكر بلكون واشترينا فشار وروقنا علي نفسنا
واحنا في نص الفيلم سلمي مكنتش مركزه غير معايا سابت نفسها من الفيلم خالص ومركزه مع تفاصيل وشي وكل ملامحي وعنيها علي ايدي الي علي مسند الايد وتقرر فاجئه انها تحط ايدها علي ايدي مره واحده وتعمل مش واخده بالها خالص وتشيلها تتاسف
انا: ولا يهمك... وكلت فشار وكملت الفيلم
سلمي
واول ما دخلنا السينما وانا سرحانه فيه في اسلوبه في حبه ومعملته لك الناس زي بعض مهما كان فقير او لا..... ابتسامته
كان ليها شكل تاني اول ما دخلت السينما سرحت في شكل وشه شعره الاسود الطويل شفايفه الحمرا نسيبا ودقنه الكامله الناعمه عايزاني المسها كده نفسي المس وشه وامشي ايدي علي وشه واقف في نص السينما واقول باعلي صوت انا بحبك يا ااحمددددد بس خايف واكتر حاجه مخوفاني هي كبريائه عنده كبريائ مستفز لمرحله البرود مش حاسس بيا وانا عايمه في بحرك واتمني بس انك تبصلي بص غير بصه اختك انا بكرهك.... بكرهك من كتر ما بحبك خلتني انسي نفسي وانسي ان ليا مخ بيفكر غير فيك وليا قلب مش متعلق غير بيك انا بحبك اوي يا احمد بحبك اوي
ولحمت ايده علي المسند كان نفسي امسكها في ايدي واشبك صوابعه في ايدي وانسي نفسي وانسي ان فيه سلمي اصلا ...... وفاجئه حتيط ايدي علي ايده من غير اي مقدمه ولا اي سبب وشيلت ايدي من كسوفي ومن خجلي من كبريائه رغم انه تافهه وبيهزر طول الوقت مع الي يعرفه والي ميعرفوش بس عنده شخصيه تخلي اي حد مهما كان يحترمه وعنده علم يخليه يحضر في اي نقاش وبقوه مهما كان اسم الي موجود في النقاش ده هل يا ترا عدت حادثه تلامس ايدي بايده كده ببساطه عدت من غير ما يحس انه فيه اي حاجه شكلها كده.... انا ياست منه ومن حبي ليه جبله و****


المهم بعد ما خلصنا الفيلم وخرجنا اسلام استاذن انه يروح علشان امه تعبانه عايز يوديها للدكتور
انا: طب اجي معاك
اسلام: لا متتعبش نفسك خليك مع سلمي
انا تمام عايز حاجه يسطا
اسلام: لا ياخويا تسلم
المهم خرجنا انا وسلمي ومشينا للعربيه واول ما ركبنا ودورت بصتلها
انا: تحبي تروحي فين يا وليه انتي
سلمي: اي حته
انا: نروح الكورنيش
سلمي: لا بيض اوي
انا: طب نروح الاهرامات او برج القاهره
سلمي: لا هو احنا في رحله يا احمد ده انت بضان صحيح
انا امال هتروحي فين ماتتعبيش دين امي
سلمي: اي حته
انا: تيجي نقعد في اي كافيه
سلمي: لا يعني انا هخرج من بيتي علشان اقعد في كافيه انت مريض!؟
انا طب تعالي بقي انا هوديكي مكان هتتبسطي فيه جدا،جدا،
المهم مشينا ووصلنا المكان
سلمي: جايبني الترب انت اهطل
انا: منا معرفش انتي عايزه تروحي فين
سلمي اي مكان حلو يا احمد
انا: تمام
وخدتها ورحنا المعز ودخلنا خان الخليلي ودخلنا كافيه كبير هناك ومشهور بيعملو فيه سهرات وحضرات وفيه فرقت شرقيه هناك بس المكان غالي اوي المهم قعدنا وكان شغال موسيقي شوقيه جميله جدا وسلمي مبسوطه واتغدينا هناك وبعد الغدي طلع واحد يعنزف اغنيه حب ايه علي الكمان وكان الصراحه مبدع خرجنا من شارع المعز روحنا الكورنيش غصب عنها وسيبتها علي كرسي من الي هناك ورحت اجيب ايسكريم
فا جه 2 شابين لابسين تيشيرتات ساده سبعه شكلهم لسه خارجين من الجيم يعكسوها بقي وهي وقفه لوحدها...
شاب 1: ايه يا وتكه مكنها في البستان واقفه لوحدك ليه الرجاله خلصو ولاايه برضو
شاب 2: لا بس البنطلون الاسود هياكل منها حته وغمز لها وشاور علي طيزها
سلمي بس يا حيوان انت وهو بدل ما انده علي خطيبي يزعلكو كلكو
شاب 1 ما تجيبيه علشان اوريه الرجاله الصح الي ميسبش ملبن كده واقفه لوحدها
سلمي: امشي من هنا يا قليل الادب بدل ما اللم عليك الناس وراحت ضرباه بالشنطه
شاب 2: بس اهدي كده وراح ماسك اديها وهيشدها علي العربيه
وسلمي صوتت وبتنده باعلي صوتها احمدددددد ياحمد الحقني
انا سمعت صوتها وقعت الايسكريم من ايدي ورحت عليها جري لقيت الشابين بيحاولو يدخلوها العربيه غصب عنها
انا: ايه يا شبح انت وهو ما تستقو علي الي قدكم
شاب 1 بصلي كده من فوق لتحت وقال لسلمي: امتي بقي خاطبه الخول ده
انا: الخول ده الي هيوريك ان نفسك يا كس امك
شاب 1 ساب سلمي وفتح عليا مطوه طولها غالبا 13 سناي يعني تقتل مباشرتا
بس انا كنت شايله مفاجئه برضو هي اني محترف درجه اولي في قتال الشوارع وخبير في فن الدفاع عن النفس ودخل عليا بالمطوه وهو بيضحك روحت ماسك قبضه ايده الي ماسكه المطوه ولفيتها 120 درجه عكس حركه ايده علشان المفصل يتخلع وفعلا عملت كده ومسبتش ايده بل خدته بجسمه ورايا علشان اقدر اتحكم فيه كويس وبعدين شوفت ملامح القلق علي وش سلمي والخوف مكناش عارف خوف من ايه بس شوفت ملامح قلق وخوف علي الشاب التاني المهم مسكت دراع الشاب1 الي فيه المطوعه وكسرته بروكبتي عند الكوع ومسكت المطوه رميتها في النيل وبعدين لقيت الشاب 2 ماسك،عصايه وجاي عليا جري وراح ضربني بيها علي كتفي خلعه وفاجئه لقيته كتف سلمي ورحت جاي من وراه وضربت ركبته من الجمب اتكسر كسر مضاعف وفضل يصوت ونزل علي الارض علي ركبته وروحت مديله بالشلوت منخيره اتكسرت وجاله نزيف ووقع علي الارض وروحت فاكك سلمي وخرجت من زحمه الناس وركبت العربيه ومشيا بتاع 700 متر وصوت بقي علشان كتفي اتخلع سلمي راحت تسوق وقعدتني ورا وودتني المستشفي ورجعولي كتفي مكانه علشان كان لسه سخن وربطهولي وسالني اذا كنت بتمرن لعبه قتاليه فا لازم راحه اسبوعين علي الاقل وبعدين روحتني سلمي وهي سايقه عربيتي وخدت هي اوبر لحد بيتها ولاحظت انها جدعه جدا
سلمي
انا بعد ما خرجنا من السينما لقيت اسلام هايمشي فا حمدت ربناوروحنا لعربيته وسالني عايزه تروحي فين قولتله اي حته كنت عايزه اقوله اي حته انتي فيها اي حته ابقي معاك فيها بس بسم **** مشاء **** عليه جلطش بيقترح اماكن خرا لحد ما زهق وقرر انه يوديني مكان علي مزاجه معداش عشر دقايق ووصلنا حسيت اننها10 ثواني وكانها اقل كما الوقت معاه بيعدي بسرعه غير مسبوقطه بيعدي كاني موهموه او مسحوره بيه انا بس عايزاه يعرف اني اكتر واحده بتحبه في الدنيا كلها ونزلت لقيت نفسي في الترب فكرت ثانيه لقيت انه جايبني هناعلشان يعمل معايا جنس بس انت فعلا تستاهل ياحمد اني اسلمك جسمي تستاهل فعلااني اديك الحاجه الوحيده الخاصه بيا محدش له دخل بيها في مجتمع بيعتبر مفاتن الست ملكيه عامه تستاهل اني اديك اعز ما املك اشركك شهوتي هل هتشوفني مجرد خزان لشهوتك ولا هتخس اني كائن تحتك كائن ليا مشاعر واحاسيس هتحاول ترضيني زي ما بتردي غرورك وكبريائك ده بس انا هسلمك نفسي هسلمك دنيتي وهسلمك كل املاكي لو طلبت هسلمك كل حاجه تخصني علشان انا مش بحبك انا بعشقك انا موهومه بيك...... وطلع ببيهزرو خدني وخرجنا روحنا خان الخيلي قعدنا وكانت في قعده حلوه هناك لاحظت انه مركز مع راجل الي بيعزف بالعود وعينه الماثره بتدل علي انه فعلا مطروب وومبسوط اه يا احمد لو تعرفي تقري العيون زي كان زمانك دلوقتي عارف كل حاجه فيا بس اناعيني فضحاني وكل حاجه فيا فضحاني انابقولك يا احمد بكل ذره في جسمي انا بعشقك وبموت فيك بس هنقول انت جاهل في المشاعر رغم علمك الواسع وثقافتك دي بس الي جويا ده مينفعش نفهمه بعلم او بمود انا فعلا بعشقك......... خلصنا في الكافيه وبعدين خرجنا روحنا الكونبيش غصب عني مكنتش راضيه علشان الكورنيش مكان للعشق يا احمد بس هل انت بتبادلني نفس الشعور معرفش انت ايه بالظبط روحت تجيبلي ايسكريم ولقيت شابين بيضايقوني ولقيتك جاي عليا بتدافع عني بكل رجوله رغم فرق الحجم بس اكيد في فرق في العقل بينك وبينهم الي يقرب مني بداع التحرش اكيدجاهل واكيد مش عارف اني كل ذره فيا ليك لوحدك بس كنت خايف كنت مرعوبه لو الشباب دول اخدوني واغتصبوني وبقيت معيوبه هل هترضي بيا هل هترضي بانك تتجوز واحد شابين دخلو عليها قبلك انا كنت بتقطع من جوايا وانا شايفه المطوه جايه عليك كانت نفسي تيجي في قلبي ومتجيش فيك نفسي القيها خرمت جسمي ومتقربش بس ناحيه ضفر منك بس اعمل ايه انا عاجزه عن مساعدتك انا خيبت املك لما انقذتني وخرجنا وصوت علشان كتفك حسيت ان روحي بتتسحب مني واحده واحده وانا بسوق للمستشفي نسيت اني بني ادمه كنت اله مش شايفه قدامها مشاعرها تعبت بجد لما طمني عليك انا بجد اتبسط انها جت سليمه...... ازاي تيجي سليمه كنت عايزه اسال في الستشفي هل ممكن يصلحو القلب المكسور لو كان جرالك حاجه........!؟ انا من غيرك ولا اسوي صدقني وصلتك بيتك وكنت عايزه اقعد جمبك وارعاك وخدمك بدمبي بس اصرارك اني اروح علشان بس العادات والتقليد السخيفه هي الي متحكمه فيك انا عايزك صدقني اكتر من اي حد في الدينا
شخص: نيك جامد يا اسلام نيك جامد هحححححح
اسلام: اه بزازك دول ملبن عايز ارضع منهم تاني
شخص: هحححح انت رضعت منهم قبل كده نيييييكني بموووت
# في انتظار الجزء التالت تحياتي

الجزء الثالث



اهم الاشخاص: ساميه: قمحويه وبزازها متوسطه وطيزها مغريه اوي ومتدوره ومهتمه بنفسها جدا وبلبسها ووسطها رفيع شويه وفخادها مصبوبه كده من الاخر وتكه وتكه يعني
محمد: ده جوز ساميه التاني ومش مخلف منها وزبه طوله عادي 14 سنتي يعني وحمار مش بيعرف ينيك خالص


اسلام بينيك ساميه امي وبيضربها علي طيزها
ساميه: نيك نيك جامد يا اسلام نيك ام صاحبك الجامده في كسها اه اه اه
اسلام خرج زبه من كس ساميه وراح نايم علي ضهره وقالها تعال يا شرموطه يا لبوه الحس كسك الجامد ده واحت طالعه قاعده فوق راسه ووبتحرك كسها علي بوقه عماله تصوت وجابت عسلها وهو شغال لحس في كسها وهي عماله تدعك في بزازها وتلحسهم وتصوت وتقوله نيكيني بلسانك ايوه كيف ام صاحبك ده انا متجوزه اختي وراح اسلام منيمها علي ضهرها وراح وقف بين رجليها وحط زبه في كسها وبقي عمال يرزع فيها جامد وهي تصوت من كتر المتعه ومن كتر ما هي مسمتعه
ساميه :تعبت والنبي ارحمني ونزل بقي اه
اسلام: هنزل هنزززل
ساميه: نزل في كسي نزل في كسي
اسلام نزل في كس ساميه وبعدين ساب زبه جواها لحد ما نام وقان استحمي وقاعد قدامها
اسلام: قومي يا لبوه استحمي يلا قبل ما جوزك يجي
ساميه: هو احنا بنخاف من حد يا اسلام
اسلام: انا بس مش عايزه يعرف اني هنا وكده
ساميه: حاضر يا دكري
ساميه قامت استحمت تنضف اللبن من كسها وتشيل اثار المعركه من علي جسمها..
واسلام نزل وهو نازل مع شقت ساميه قابل محمد جوز. ساميه
محمد: اسلام انت بتعمل ايه هنا
اسلام: انت بتسال ليه انت
محمد: لا ولا حاجه
اسلام مشي وخد تاكسي و سلمي اتصلت بيه علي بليل كده
سلمي: اسلام انا لسه ماشيه من عند احمد في ولاد طلعو عاكسوني وهو ضربهم وفيه واحد منهم خلع كتفه
اسلام: ينهار وهو عامل ايه دلوقتي انا رايحله حالا
سلمي: لا انا روحته وهو قالي انه طالع ينام
اسلام: خلاص ابقي اطمن عليه بكرا بقي
سلمي: طب خلاص عايز حاجه بقي يا اسلام
اسلام: لا يسلمي شكرا سلام
سلمي: سلام
وبعد ما محممد طلع. لقي مراته بتستحمي دخل عليها وسالها
محمد: اسلام كان بيعمل ايه هنا
ساميه: وانت مالك انت يا عرص حد يسال ملكته علي حاجه
محمد: انا اسف يا ملكه
ساميه خلاص امشي يا معرص من هنا عقبال ما اعمل حمام واخليك تيجي تلحس خرم طيزي من القرف يا كلب....
المهم ساميه خلصت حمام وبعدين خرجت من غير ما تتشطف علشان محمد يجي يلحس كسها وطيزها من القرف الي فيهم اول ما خرجت وشاوزت ليه باديها جه ليها علي ايده ورجله زي الكلب وبعدين قعد يلحس كسها وطيزها من القرف ومن الخمام وبعدين دخلت نشفت جسمها وشعرهاولبسه وخرجت
بيييتي تاني يوم
صحيت تاني يوم وكتفي بيوجعني فكرت شويه في الي حصل لقيت سلمي دي من اجدع البنات الي قبلتهم في حياتي وشكلها حلو وكده بس المشكله اني مش شايفها غير اختي المهم اتصلت علي اسلام وقولت له اني مش هقدر احي الجامعه النهارده واني تعبان
اسلام: اه مهو انا عارف سلمي قالت ليا يا احمد امبارح
انا : بجد امبارح سلمي دي جدعه وجمايلها فوق راسي
المهم احمد اتصل علي سلمي والساعه كانت 11
سلمي: الو ايوه يا احمد ازيك كويس دلوقتي
انا: اه كويس الحمد لله احسن بكتير مش عارف اقولك ايه علي خضتك عليا امبارح ولا اني خليتك تروحيني ولا انك وديتيني المستشفي
سلمي: تشكرني!!! احمد انت امبارح انقذتني من متحرشين متخيل كده انا الي ظش عارفه اشكرك ازاي
انا: سلمي ده واجبي انتي غاليه عليا وزي اختي انتي في الجامعه
سلمي: لا في البيت اصلي مش هروح الجامعه من غيرك الصراحه
انا: ليه السواق بتاع ابوكي انا
سلمي: اه عندك مانع
انا: لا يا ستي معنديش بس انتي لما اشوفك وامسح بشعرك الارض يبقي عندك موانع
سلمي: لاخلاص يسطا احماه خلاص
انا: خلاص سامحتك يا بت
سلمي: تمام انا وامي جاينلك علي الساعة 4 كده جهز نفسك
انا: ايه جاين تتقدمو لا انا محتاج وقت افكر وكده علشان انتي خضتيني
سلمي: والنبي للتوكس
انا: خلاص علي 4 اشطا
سلمي :سلام
انا: سلام اقفلي يلا
سلمي: لا اقفل انت الاول
انا ماشي حاضر ورحت قافل السكه في وشها
سلمي: يا ابن الوسخه حاضر عينا
انا جهزت البيت وروقته ونزلت جبت حاجات كتير بقي لزوم البيت وحبت حلويات علشانهم
وعلي الساعه 4:30 جهزت البيت الجرس رن لقيت الهام وسلمي ومعاهم حلتين
دخلت الهام وسلمي ورا الباب ورحت زاقه عليها وهي برا فا اتقفل وهي لسه علي السلم وانا والهام في الشقه جوه
سلمي: افتح يا واطي انتي بتقفل في وشي حاضر وقامت ضربه الباب برجليها وانا بموت من الضحك وهي شغاله ضرب في الاب لحد ما فتحت لها الباب
سلمي: ماشي حاضر لولا انك مريض واننا في بيتكم كان زماني مزعلاك جامد يا احمد تمام!؟
انا: ههههههه خلاص اهدي انا اسف
سلمي: محطوط في حزامي الناسف!
انا: من يومي مجتون وبجاذاف
سلمي: علي لحم الموت انا عازف اغنيه
انا: لحم الموت اسمه لحن الموت يا هطلع
سلمي: بطل تحبطني يعني بدل م اتقولي عندك موهبه وكده تياسني وتبطني كده يا وتظي حاضر انا هوريك
سلمي دخلت المطبخ ومسكت سكينه وجايه عليا وكانها هتقتلني والهام اتئخلت في الحته دي بقي
الهام: اهدو بقي كده بطلو شغل العيال ده ايه كتكو القرف
سلمي: خلاص يا سيد المعلمين
وقعدنا والهام هتتلكم معايا وانا باكل خوخ
تلهام :م ش عغرف اقولك ايه يا احمد و**** لاو لاك كان زمانها جرالها حاجه
انا: هاني كده يا سلمي خوخه كمان من رواكي وخدس ارني البذه دي في الزباله
الهام: حاضر يا سافل حاضر
انا: اصل كلامك ده ميتعقلش سلمي دي صاحبتي واختي ومتربين مع بعد من واحنا في للفه ايه بقي مكبره الظوضوع ليه بقي
الهام: انا غلطانه يا احمد واستاهل ضرب الشباشب تمام
انا: لا انتي تستهلي بوسه عايزاها دلوقتي ولا امشي سلمي الاول
الهام: انت سافل يلا وراحت مسكه الطفايه رميته عليا جت في رجلي ووجعتني قامت مخضوضه
الهام: حبيبي حبيبي انا اسفه متفدتش الضربه ليه وكانت بتدمع
انا: بتصلها: مقولتش بعني عايره البوسه دلوقتي ولا وامشي سلمي
الهام: تصدق انك حيوان وسافل وعمرك ما ههتربي انا ماشيه
انا: يلا يا،سلمي قدامي
ومشيو فعلا واليوم عدي عادي ونزلت الجامعه تاني يوم وعئي شهر عادي بس عدي عادي بالنسبه لاحمد بس بالنسبه لسلمي لا كل يوم بيزيد حبها ليه عن اليوم الي قبله. وبتحبه اكتر كمان اما بقي بالنسبه لاسلام فا هو بينيك ساميه اكتر وبيزيد في نظرها ويقل جوزها
اما محمد فا هو معرص وبيزيد تعريص كمان وعدي شهر شهرين سنه ونفس الاحوال وكونا صداقات في الجامعه بقينا زي شله كده كبيره
هبقي احكيها في الجزء الجاي تحياتي


الجزء الرابع

وقفنا المره الي فاتت علي انه بقينا في سنه تانيه وبقينا شله كبيره برضو
اهم الشخصيات:
رغد: قصيره شويه 160 سنتي وبزازها وسط وقمحويه وطيزها عاديه يعني مناسبه لجسمها ومبتلبسش غير جيب بس جدعه جدا ودمها خفيف
محمود: اسمر وطوله180 سنتي وزبه طوله 22 سنتي وجدع جدا جدا فوق الوصف وهو بيحب وشخصيته انه جدع وميبصش لحريم غيره بس ميقولش للجنس لا
كنزي: دي بقي بطل الشله بجداره كنزي شعرها احمر وناعم وقصير يعني علي كتفها بالظبط وبزازها كبار ووسطها رفيع وطيزها زي سما المصري
كده وبشرتها بيضا ومغروره جدا بسبب جمالها بس قلبها طيب اوي وملهاش في الوساخه
مصطفي: ابو اسلام وده شغال كتير اوي مبيفضاش غالبا وزبه طوله 17 سنتي ومش مهتم بالبيت ولا مراته
نخش بقي في القصه
انا: ايه فاضل محاضرات ايه انا تعبت جدا و****
كنزي :مش فاضل كتير يا احمد هي محاضره واحده ونروح
انا: كويس و**** اصلي تعبت جدا من كده 3 محاضرات كتير
سلمي: يلا يا جماعه علشان نلحق المحاضره قبل ما الدكترو البضان ميرضاش يدخلنا برضو
انا ومحمود وكنزي واسلام وسلمي ورغد دخلنا المحاضره وفي نص الوقت وروحت باصص لسلمي وهي قاعده جمبي وراحت هي بصالي في نفس الوقت
الدكتور: الاستاذ الي قاعد علي الكورنيش بيبص لزميلته ده هيقلنا كنت بقول ايه
اناقومت وقفت ومكنتش عارف اقول ايه لقيت محمود قاعد ورايا بالظبط وبيمليني
محمود: ان الخدع البصريه ما هي الا وهم من صنع مخنا والقشره البصريه
انا : ان الخدع البصريه ما هي الا وهم من صنع مخنا والقشره البصريه
الدكتور: اه وبعد كده كنت هكمل اقول ايه
انا استغربت جدا من السؤال فا كملت الباقي من عندي اصلي قراءت في الموضوع ده. قبل كده (:
انا: تعمل العين على رؤية الأشياء المحيطة بنا بآلية يعرفها العلماء منذ قرون، فالضوء يدخل عبر العدسة مصطدمًا بالشبكية الواقعة في الجزء الخلفي من العين، والتي تنقله بدورها عبر العصب البصري إلى القشرة الدماغية البصرية، وهو الجزء المسؤول عن تفسير المرئيات في الدماغ. ويبدأ الإدراك البصري بامتصاص الضوء -أو بشكل أكثر دقة بامتصاص مجموعات صغيرة منفصلة من الطاقة تسمى الفوتونات أو وحدات الكم الضوئي- بواسطة ما يُعرَف بالمخاريط والنبابيت الواقعة في الشبكية. تُستخدم المخاريط للرؤية النهارية، أما النبابيت فهي مسؤولة عن الرؤية الليلية. ويستجيب مخروط المستقبل الضوئي بحسب عدد وحدات الطاقة الضوئية التي يأسرها، وتنتقل استجابته إلى نوعين مختلفين من العصبونات مسؤولين عن بدء الاستثارة العصبية ووقفها. وبدورها تزود هذه العصبونات نوعًا آخر من الخلايا مزودة بحقل استقبال، بحيث تعطي استجابات متفاوتة عندما يقع النظر على جسم ما، اعتمادًا على كمية الضوء النسبي في مركز الحقل وفي المنطقة المحيطة بالجسم.
الدكتور بصلي كده وفتح بوقه وقعد يسقف ولقيت العيال كلها بتسقف وبصين ليا باعجاب فشيخ وانا واقف و كسم العظمه بقي وروحت قاعد وخلصت المحاضره وبعدين لقيت رغد بتقول لسلمي تعالي معايا دقيقه
رغد اخدت سلمي وراحت بيها علي كافيه
رغد.: انا عرفت كده من نظراتك لاحمد وافعالك معاه انك بتموتي فيه!؟
سلمي: هو انا مفضوحه اوي كده،
رغد: الصراحه اه يا سلمي
سلمي: وهو مش بيحس بيا خالص يا،رغد ومش عارفه اعمل ايه خالص
رغد: ربنا يكتبلك الي فيه الخير بس بصي هو عينه زايغه ميهموش غير الي بتقلع وكده عايزك تهيجيه عليكي بس متوقيهوش
سلمي: مدوقهوش ازاي
رغد: يعني بينيله حته من الصدر حته من الطيز بس يبقي باين قدامه انه من غير قصدك ولو تمادي وقفيه
سلمي: هههه شكلك بتحلمي
رغد: خلاص خلي بقي اي واحده تشقطه وتخلع



واسلام بعد الجامعه راح عند ساميه ومحمد وخبط علي الباب
اسلام: افتحي يا ساميه انا اسلام
ساميه :جايه حالا وفتحت الباب ودخلته واول ما دخلو مسك شفايفها ببوسه طويله رقيقه جدا فيها وراح ماسك شفيتها الي فوق وبعدين راح مدخل لسانه في بوقها وهي هايجانه جدا وراح مقلها البلوزه الي هي لابساها وراح مقلها السنتيان وراح ماسك بزها اليمين وقعد يمص في حلمتها ويعض فيهم وايده التانيه بتبعبص في كسها وارح ماسك بزها الشمال وبقي عمال يرضع ويمص فيه وهي هايجانه جدا وهو نازل لكسها بقي عمال ييبوس جسمها وراح بايس سورتها ومدخل لسانه فيها وهي هيجانها بيزيد جدا وبعدين نزل لكسها وقعد يمشي لسانه عليه براحه من فوق ومن تحت ومدخل صباعه في كسها ومدخل صباعه التاني في طيزها وبقي عمال يدخل ويخرج صوابعه ويلحس زنبورها وشفايف كسها وهي بتجيب قامت قفله علي راسه جامد وراحت ماسكه راسه باديها بتقربها لكسها وهي لسه هيجانه وراح مدخل زبه في كسها وبقي عمال يدخل فيها بحنيه ويخرج وهي عماله تصوت من المتعه وتشخر وتصوت
ساميه: نيك نيك كمان اه زبك جميل اوي. زبك جميل اوي اه حلو خخخخخخ دخله كله متخرجوش خد يا عرص هنا تعال الحس خرم طيزي وسيدك اسلام بينيكني تعال
محمد جاه علي ايده ورجله وراح يحلس خرم طيزها وهي بقت تجيب وزبه فرد قدامه وبقي في حاله غير طبيعيه من الهيجان قام محمد وقعد تحتها وحط زبه في طيزها وبقي عمال يزع جامد بشكل غبي
ساميه: نيك يا متناك نيك يا خول اه طيزي يا ابن المتناكه طيزي بمووت اه يلهوي دخل زبك في كسي يا اسلام وارزع زي المعرص ده
واسلام دخل زبه في كسها وبقي عمال يرزع فيها جامد
ساميه: بجيب بجيب اااااه
وساميه وهي بتنزل بقي كسها عمال يقفل ويفتح وطيزها برضو واسلام نزل هو ومحمد في نفس الوقت
ساميه قامت وراحت تستحمي واسلام ضحك علي منظر اللبن وهو بينزل من كسها وطيزها وبعدين،قام استحمي ومشي
حوار بين ساميه ومحمد
محمد: انا عايز اتناك اوي
ساميه: لما يجي تاني اسلام هبقي اخليه ينيكك
محمد: مهو قال انه ملوش في الخشن
ساميه: خلاص ابقي اشتري زبر صناعي وانا انيكك بيه وخلاص
محمد: ماشي خلاص هبقي ادور عليه تسلميلي يا ملكتي
وروحت انا وسلمي التمرين وبعد ما خلص روحت استحمي لقيت الباب حمام بتاع سلمي مفتوح اصل فيه حمامين للحموم وانا وهي بنتدرب خاص فا مفيش غيري انا وهي بس الي في المركز بصيت من الفتحه البسيطه لقيت الي غير حياتي لقيت جسم بشكل تاني بزازها. حلمتها بامبي بسيطه ولقيت جسمها كله ابيض بشكل جميل جدا وكسها بقي شفايفه لونها بامبي فاتح كده ومفيش حوليه اي سواد او غمقان وكل ده كان في اقل من ثواني واول ما شوفت كده انا اتصدمت ونظرتي ليها اتغيرت خالص من سلمي صاحبتي الرخمه لبنت وتكه خالص وبعد ماشوفت كده روحت قافل الباب جامد وماسكه وقولت لها لما تخلصي ابقي قوليلي علشان افتحلك وبعد دقيقتين خبطت عليا لقيتها خلصت ولبست ودخلت انا حمامي علشان استحمي وقفلت عليا وخلصت ولبست وخرجت علشان اوصلها وحاولت جدا اني ابقي طبيعي محصلش اي حاجه
وبعدين روحتها وروحت انا وكل تفكيري في سلمي وجسمها الفشيخ ده بس مكنتش عايز انيكها واخليها،شرموطه كنت عايزها ليا لوحدي ليا بس شكلي هبحها ولا ايه فوق كده،يا احمد فوووق
حوار بين سلمي ورغد
رغد: وانتي في التمرين سبتي الباب عليكي مفتوح شويه في الحمام وبعدين
سلمي: اول ما سمعت صوت رجليه عملت مش واخده بالي لقيته باص في ثانيه وراح باصص بعيد وراح قافل الباب عليا وقالي لما تخلصي ابقي قولي وانا افتحلك
رغد: لا راجل راجل جدا وجنتل مان بس معرص انه مبصش عليكي حد يبقي قدامه سلمي الوتكه دي وميبصش عليها احا
سلمي بعصبيه : احترمي نفسك ولو شتمتيه تاني انا هخلع دماغك عن جسمك فاهمه
رغد ضحكت: فاهمه فاهمه
سلمي: طب اعمل ايه بقي دلوقتي
رغد هو مبيجيش بالاغراء الواد ده يبقي نزود وقتكو مع بعض سلمي خرجتو مع بعض لوحدكو كام مره؟؟
سلمي: بتاع خمس ست مرات
رغد: انا عايزاهم الضعف بقي اخرجي معاه لوحدك بس كتير عايزه يبقي كل اهتمامه بيكي بس
سلمي: ماشي هشوف يا رغد سلام
رغد: سلام
" قراءه ممتعه واشوفكم في الجزء الخامس


الجزء الخامس




وقفنا الجزء الي فات ان رغد بقت تنصح سلمي ازاي توصل لاحمد وانه ازاي يحبها زي ما هي بتحبه

فيروز: دي في نفس الجامعه مع احمد وسلمي وباقي الشله بس دي مش معاهم في الشله بزازها وسط وقمحاويه وشعرها بني وعنيها خضرا وطيزها متوسطه
في الجامعه
واقفين الشله كلها مشي من قدامنا فيروز
انا: مش عارف مبحبش فيروز دي ابدا ليه بحسها شايفه نفسها علي الفاضي
سلمي: اه شايفه نفسها جدا علي الفاضي
انا: اه و**** سلمي احلي منها اصلا
سلمي حست بفرحه جوه نفسها كده كبيره اوي وظهر في عنيها لمعه من الفرحه وبصت لرغد ورغد غمزت لها
كنزي: بس انا حاسه ان فيروز دي طيبه شويه
انا: لا دي وسخه مش طيبه دي مش اشكال طيبه
كنزي: ياض انت هتشكك فيا ولا ايه
انا: لا يا معلم اسفين معرفش انها تبعك
كنزي: ايوه كده اتعدل بس هي مش لدرجه تبعي يعني
محمود باصص لرغد: رغد هو محاضرت امبارح الدكتور قال ان الميدتيرم جاي لحد فين
رغد: مش عارفه يا محمود و**** بس غالبا جاي لحد تشابتر 7
محمود: شكرا يا رغد جدا
المهم عدي اليوم في الجامعه واحنا مروحين سلمي طلبت مني اننا نخرج مع بعض
سلمي: تعال يا احمد نخرج مع بعض
انا: طب تعال نقول لباقي العيال
سلمي: لا تعال انا وانت بس
انا: يا بنتي قولي لو عايزاني اختلي بيكي متتكسفيش
سلمي اتكسفت جدا وكانت هتمشي فا انا مسكت فيها وقولت لها تعال نخرج يلا تعالي
المهم خرجنا وروحنا مول العرب واحنا ماشين قالت ليا تعال نخش نشوف حاجه في المحل ده كان محل هدوم حريمي مسكت فستان واصل لحد الرقبه وضهره عريان خالص لحد فوق الطيز بشويه المهم دخلت قاسته وخرجت ندهت عليا اول ما شوفته عجبني جدا وقولت لها لفي كده اول نا لفت شوفت ضهرها عريان خالص روحت قولت لها امشي غيريه مش هتلبسي الفستان ده ده ضهره عريان خالص وفعلا راحت غيرته وكنت بفكر انا ليه قولت لها تغيره مع اني مش حاسس من ناحيتها بحاجه او بمثل بكده هل يا ترا ممكن احبها او حاجه مش عارف انا ايه انا مش فاهم نفسي المهم سلمي رجعت وبعدين قالت ليا دورلي علي اي فستان حلو اجيبه ليا وفعلادورت لهاعلي فستان اسود برقبه ولحد الركبه
سلمي: اسود!
انا: ايوه اسود! انتي في الاسود بتبقي زي القمر
سلمي اتبستط جدا من كلامي ولقيت في عنيها لمعه كده غريبه بس انا كنت قاصد كده اصلها بجد في الحقيقه بتقي زي القمر في الاسود
ودورت علي مقاسها من غير ما تقيس وبعدين عملت فيها جينتل مان بقي الي مجاش في زمانه واصريت جدا اني انا الي ادفع،الفلوس بقي و ونافخ صدري ودخلت علي الكاشير ماسك،الفستان وسلمي بتكتم ضحكتها بالعافيه،
الكاشير: حضرتك محظوظ جدا. انت العميل،رقم 600 الاسبوع ده وجالك خصم 50% والفستان بقي سعره 15الف جنيه بس يا فندم
انا: احا 15 كام
الكاشير: لامؤخذه يا فندم انا اسف بس مينفعش تقول الالفاظ دي هنا الحساب 15 الف
انا: خخخخخخخخخخ 15 الف عفريت يركبوك يا بعيد كسم الي يجي عندكم تاني واحا مين ولاد الاحبه ال 599 الي جم عندم في اسبوع كسم الفساتين يا جدع
ورميت،الفستان في وشه وسحبت سلمي من ايدها وخرجت وهي بتموت من الضحك
انا: 15 الف جنيه ليه بشخ فلوس انا
سلمي: هموت مش قادره اتنفس من الضحك
انا: موتي يا بعيده موتي ده انتي جبله
سلمي: خلاص خلاص تعال نخش سينما يلا
انا: لا نفسي اتسدت
سلمي: يلا،بقي بلاش رخامه وراحت ماسكه في ايدي وراحت باصه في عيني وشبت ووقفت علي طرطيف صوابعها وبصت بعنين كلها براءه: والنبي بقي نخش فيلم
انا: ماشي يلا اختاري فيلم
طبعا سلمي اختارت فيلم رومانسي
سلمي: يلا انا اختارت الفيلم ده حلو اوي
انا: يلا نخش
ودخلنا الفيلم وطبعا مع اي مشهد رومانسي او بوسه او كلمه رومانسيه بتتقال سلمي بتبصلي في عيني وانا مركز مع الفيلم بس في مره لما جه مشهد رومانسي معرفش ايه،الي خلاني ابص علي سلمي ولقيتها بصالي اوي في عيني اول ما بصيت لها راحت لفت وشها وكملت الفيلم
بعد ما خرجنا روحنا اكلنا في الفوت كورت وروحنا ولما وصلتها تحت البيت الهام بصتلي من البلكونه
الهام: اطلع يا احمد بعمل كنافه تعالي
انابصيت،لسلمي: هتيجي ولا هتتكسفي تعالي تعالي متتكسفيش ده بيتك برضو وروحت طالع
سلمي ضحكت وراحت ندهت عليا: احممممممد بص روح هات لنا بيبسي بقي هات 2 كنر بقي تمام
انا: تمام
ورحت فعلا جبت لتر مش كانز ورحت طالع علي السلم ولسه بخش علي الشقه بتاعتهم لقيت الباب موراب والدنيا ضلمه جوه بزق الباب لقيت الدنيا ضلمه برضو بروح ناحيه الصاله علشان اشغل النور لقيت سلمي قاعده وماسكه في ايدها شمعه وبصالي وببص جمبها لقيت الهام قاعده جمبها ومسكه شمعه وبصالي برضو
انا: عفريت وكده فا انا مبخفش تمام الشغل ده مش معايا
ورحت فاتح النور فاجئه واحده لقيت كميه كبيره اوي من البلالين علي الارض وكلمه happy birthday to you متعلقه علي الحيطه وقدامهم تورته بالتوت وراحت الهام قايمه وسلمي برضو وقعدو يعنو هابي بيرث داي تو يو هابي بيرث داي تو يو هابي بيرث داي تو يو هابي بيرث داي تووووووووو يووووو..... الخ المهم كانت مفاجئه حلوه جدا،وانا اتبسط،جدا،جدا وبعدين قامت سلمي ووقفت جمبي وبصت ليا
سلمي: كل سنه وانت معايا قصدي وانت طيب يا بقف
انا: وانتي طيبه يا جذمه
واديتني هديه وكانت عباره عن بوكس فيه كل صورنا انا وهي كلها صور لوحدنا صور مع الشله و صور انا وهي واسلام وكل دول
واتبسط جدا من هديتها وشرحتلي انها كانت عايزه تاخرني باي شكل علشان كده دخلنا محل الفساتين ده الغالي جدا وبعدين دخلنا سينما بس علشان امها تقولها انها جاهزه واتبسط جدا معاهم وفضلنا قاعدين احنا التلاته لحد الساعه 1 وبعدين،الهام دخلت تنام
واول ما دخلت الاوضه انا بصيت لسلمي جامد وقولت لها انا همشي بقي علشان لازم انام علشان بكرا الجامعه عايزه حاجه تانيه يا سلمي
سلمي: اقعد يا ابني معانا تاني طب بات طب
انا: هتبيتيني في حضنك؟
سلمي: في احلامك الكلام ده
انا: خلاص همشي مهو يا اما حضنك يا اما بلاش
ومشيت فعلا واليوم خلص علي كده
بس فكرت وانا بنام اني بقيت،منجذب لسلمي اخر فتره واني بقيت بفكر فيها في وقت اكتر
في نفس اليوم في مكان اخر
كنزي: ازيك يا فيروز عامله ايه
فيروز: انا كويسه يا،كنزي الحمد لله
وبعد كلام كتير بينهم فيروز قررت انها تمشي بقي
كنزي: تعالي اوصلك البيت بعربيتي
فيروز شكر يا كنزي مس عايزه اتعبك هروح بتاكسي وخلاص
كنزي: تعب ايه يا هبله انتي
فيروز: شكرا يا،كنزي
وفعلا وصلت كنزي فيروز وبعدين فيروز مسكت فيها تطلع تقعد معاها بس ام فيروز واخوها واختها وابوها كانو مسافرين وسايبن فيروز لوحدها في البيت
فيروز.: دخلت عملت عصير لكنزي وحطت لها فيها قطره بتهيج البنت حطت
وحطت لنفسها بردو منها وخرجت اديتها العصير
كنزي شربت العصير وحست بسخونيه غريبه ضربت في جسمها حست انها عايزه تستحمي او انها حرانه اوي عايزه تدعك في كسها
وفعلا بقت حطت ايدها علي كسها وقفلت ايدها، وفيروز هاجت برضو وقامت تبوس كنزي من بوقها وبقو بياكلو شفايف بعض كنزي مسكت شفايف فيروز الي فوق وبقيت تشدها بسنانها وفيروز برضو. عملت نفس الحركه وفيروز قلعت كنزي الهدوم كلها وبقت عماله تفرك في بزازها وبقت عماله تدعك لها في كسها وتحط صباعها جوه طيزها تمص في بزاها الكبار الملبن دول وكنزي بقي كسها بيجيب زي الفيضان وفيروز تاخد عسلها وتلحسه لكنزي ونزلت علي كسها تلحسه وتشفط زنبورها في جوه بوقها وتعض فيه براحه وتلحس شفايفها وتتدخل صباع في طيز وكنزي فعليا في عالم تاني وكل الي هي عملاه بقت تعيط من كتر المتعه الي هي حساها وبقت عماله تفرك في بزازها وتنزل في بق فيروز بس وبعدين قامت فيروز وقلعت هدومها وخلت كنزي تلحس كسها بس كنزي مكنتش محترفه ابدا اصلها عمرها ما جربت كده ولا شافت افلام سكس المهم بقت عماله بس تلحس من فوق كده المهم قامت فيروز ونيمت كنزي علي ضهرها وفتحت رجلها وبقت عماله تتمشي كسها عليها من فوق كده وشفارات كنزي تلمس شفرات فيروز والاتنين بقو في عالم من المتعه وكنزي بقت تصوت وبتنزل للمره الخامسه وجسمعا ساب ومبقتش قادره تتحرك خالص اما فيروز نزلت للمره التانيه ونامو جمب بعض والاتنين بقو ينهجو زي الي خارجين من سباق وعسلم مغرق السرير وبصت فيروز لكنزي وخدت من عسلها وحطته في بوقها وقالت لها
فيروز: انا بحبك اوي يا كنزي
كنزي: انا اتبسط جدا
قامت كنزي استحمت ومشيت ووفيروز قامت استحمت وبقت عماله تفكر في كنزي وكسها
قراءه ممتعه

الجزء السادس



وقفنا الجزء الي فات ان فيروز اتساحقت مع كنزي او اتبسطتت علي الاخر

محمد بيخبط علي باب البيت ويفتح ويخش
محمد: ساميه يا ساميه ساااميه
ساميه: ايه يا محمد انت لسه جاي
محمد: اه وجبت مفاجئه جميله جدا
وبيطلع من الشنطه زبر صناعي لونه اسود
ساميه: احا يا متناك كنت فاكراك بتهزر يا خول طلعت بجد
محمد: اه بجد مش بهزر انا حلقت شعري كله وجهزت نفسي وكمان هخش البس عقبال ما تخشي انتي تستحمي
وفعلا دخلت ساميه استحمت وبقت تفكر وتسال نفسها
ساميه: هو ازاي الراجل ده بقي كده....... ازاي بقي يسلم نفسه لوحده ست تنيكه وتذله وتخليه قدامها زي الكلب
وخلصت حموم وخرجت دخلت اوضه النوم واتصدمت من الي هي شايفاه........ شايفه محمد نايم علي بطنه ولابس بيبي دول لونه احمر واصل لحد فالقه البزاز وولحد تحت الكس بشويه ويدوب مغطي الطيز ( وصف الطقم علي الستات) وبعدين بقي عمال يهز في رجله وكان حاطط في صوابع رجله منوكير احمر وحاطط روج وميكاب كامل وشكله كان شبه الشراميط خالص......
دخلت ساميه وقلعت الفوطه ولبسه الزب الصناعي حولين وسطها ولبست سونتيان ودخلت علي محمد
ساميه: تعال الحسي زبي يا لبوه انتي
محمد: حاضر جايه اهه
وقام محمد ومسك الزبر الصناعي وبقي عمال يتفنن في لحس الزبر بشكل احترافي بجد زي اجدع شرموطه وبقي ماسك الزبر عمال يحاول يدخله لحد زوره وشرق تلت مرات وبعدين ساميه قومته وخلته يفلقس وجابت زيت زايتون وحطط منه علي خرم طيزه وبقت عماله تدخل صوباع في طيزه وبعدين صباعين وبقت تدخل وتخرج فيهم جامد
محمد: ايوه ايوه نيكيني بصوابعك اه يلا افتحي طيزي طيزي ملكك اه يلاهوي هموت يلاهوي
وساميه دخلت تلت صوابع وبقت تدخل وتخرج بسرعه اكبر وبقت عماله تنيكه بصوابعها وتدخل وتخرج لحد ما قامت وقفت وحطط الزبر علي خرم طيزه وبقت تمشي راس الزبر علي خرم طيزه وهو بقي ممحون علي الاخر عمال يصوت زي الشراميط
محمد: ايوه حطي الزبر الجامد ده في طيزي شبعيني اروي عطشي نيكني ( بصوت عالي)
ساميه: عايز تتناك يا معرص حاضر عينيا
وراحت زاقه راس الزبر جوه طيزه وبقت عماله تدخل براحه لحد ما دخل كله جوه طيزه وبقت عماله تدخل وتخرج براحه ومحمد ممحون علي الاخر وبقي عمال ينزل في لبنه ويصوت
وساميه بقت عماله تسرع اكتر في دخول والخروج وهو بقي ممحون علي الاخر ويصوت من المتعه والم. في نفس الوقت وهي بقت عماله ترزع بغل اكتر واكتر وهو صوته بقي عالي جدا لحد ما ساميه تعبت من الوضع ده ونامت علي ضهرها وقالت له تعالي يا شرموطه علي زبري يلا وطلع محمد علي الزبر الصناعي وبقي عمال يطلع وينزل يطلع وينزل
محمد: اه اه اه نيكيني كفيني بحبك بعشقك
ساميه: اكتمي يا شرموطه وانتي بتتناكي
محمد: لا لا مش هقدر زبرك ده يجنن هموت
وجاب لبنه للمره التانيه ووقع جمبها وقلعت ساميه الزبر وقالت له. تعال يا معرص الحس كسي وريحنب زي ما ريحتك
وقام محمد يلحس كسها وبظرها وبعدين يدخل ايده في كسها لحد ما صوتت وجابت شوهتها ونامت جمبه




رغد: اه عملتي له عيد ميلاده عندكو وفرح جدا صح!؟
سلمي: اه صح اتبسط اوي
رغد: كويس نفضل زي ما احنا كده نخرج معاه ونتبسط لحد ما يردلنا المفاجئاه
سلمي: طب تمام كويس اوي


بعد اسبوع
انا: سلمييييييي سلميييييي بت يا سلمي
سلمي: ايه ايه ايه نعم عايز ايه
انا: مين الي هيحضر حافله عمر خيرت النهارده مين!؟
سلمي بفرح: عمر خيرت!!!! عزمتني بحد علي حفله لعمر خيرت
انا: اه عزمتك
سلمي بفرح نطت عليا ومسكت في رائبتي وحضنتني جامد وبعدين نزلت واتسفت ووشها بقي احمر ا اوي من كسوفها
انا: يلا روحي البسي بقي وابقي اقبلك علي 7 كده
سلمي: تمام شكرا اوي انا بجد مبسوطه جدا
انا: يلا يا بت اخلصي امشي
سلمي: طب اتكلم عدل طب ****


الساعه سبعه روحت اخدها بالعربيه بتاعتي واول ما شوفتها انا اتجمدت منظرها
لبسه فستان اسود علي الركبه حماله مش كاشف الصدر وكاشف ايديها الملبن البيضه دي وحاطه روج احمر ومانكير اسود وشكلها قمر اوي اوي اوي
انا: لا مؤخذه يا استاذه ممكن تندهي لسلمي
سلمي: انا سلمي يا متخلف انت
انا: لا اصلنا متعودناش علي كده ده شكل السيستم هنج ولا ايه هو في حلاوه كده برضو ايه ده،يا جدعان
سلمي اتكسفت وبصت في الارض
سلمي: مش هنغور ولا ايه
انا غمزتلها: احلي غوره واحلي ايه واحلي ولا واحلي كل حاجه
سلمي: طب نخلص علشان انا اتبضنت بقي
وركبت وطلعنا علي الحفله وبجد انا كنت بحسد نفسي اني ماشي جمب البنت بالشكل ده وقمر كده
وخلصنا ورجعنا علي البيت روحتها ونمت



بعد شهر كمان


محمود: يسطا المذكره دي متاكد ان الامتحان مش خارج منها
اسلام: يسطا عيب عليك ده انا واصل جدا
رغد: متاكد متاكد!؟
اسلام: اه متاكد متاكد ايه يا رغد هتشكيني في نفسي ليه الامتحان مش خارج منها
انا: طب هاتها بقي نصورها ونوزعها علي الشله
سلمي: هنصورها فين زمان المكتبه قفلت
كنزي: مش حوار يا جدعان نصورها برا وخلاص
انا: طب يلا نخلص علشان الامتحان بعد اسبوع
فيروز: كنزي كنزي
كنزي: نعم يا فيروز
فيروز: دقيقه معلشي
كنزي: نعم
فيروز: عشر دقيق وتسبقيني علي الحمام
كنزي: حاضر جيالك اهه
وبعد عشر دقيق كنزي استاذنت للحمام وراحت
فيروز اول ماشافتها زنقتها في حمام هناك ونزلت عليها بوس وتقفيش ولحس في بزازها وبعد ما قلعتها هدومها قالت لها عملالك مفاجئه
كنزي: ايه هي قولي
طلعت فيروز خياره من شنطيتها

وفرشت بيها كس كنزي
كنزي: اه اه، لا انا بنت لسه
فيروز بتحسس علي طيزها: اه بس دي مش بينت وراحت حطط صوباعها في خرمها وتدخل وتخرج وزودت صوباع وبعدين حطت صوباع كمان وبقت عماله تدخل وتخرج ووبعدين تفت علي الخياره وتفت علي خرم طيزها الفاجره دي وحطت الخياره وبقت عماله تزق جامد لحد ما دلخت كلها وبق عماله تدخل وتخرج تدخل تخرج وكنزي ممحونه اوي
كنزي: اه اه طيزي اتهرت مش قاده اوي نيكني اوي حطيها في طيزي الوسخه الشرموطه دي انا لبوه انا لبوه مش قادره طيزي اتهرت يا فيروز نيكي يا لببببوه
فيروز: هنيكك يا شرموطه انتي في طيزك وهفتحلك كسك الجامد ده
ونزلت تلحس وتص في كسها وكنزي بتنزل عسلها بغزاره وبعدين عكسو الوضع كنزي بقت تنيك في فيروز بس في كسها علشان هي مفتوحه
كنزي: بتنيكيني وتخليني اتشرمط عليكي يا لبوه حاضر
وراحت مدخلها للاخر فيروز: كسي اتفلق يا بنت الشرموطه هموت يا لبوه هموت

كنزي بقت عماله تلحس لها في كسها وتنيكها بالخياره وبعدين تطلع بلسانها علي طيزها ولحسها وتدخل لسانها فيها وكنزي بقت محترفه لحس وبقت تنيك فيها جامد لحد ما نزلت عسلها وارتاحو وفيروز حطت الخياره في طيز كنزي وقالتلها تخرجيها يا لبوه،لما تروحي فاهمه يا شرموطه
كنزي: فاهمه حاضر
ورجعت كنزي ليهم وماشيه فاشخه رجليها زي المطاهر وقالت للشله انها تعبانه وهتروح ومشيت والخياره تعباها خالص لحد ما روحت وشالت الخياره شمتها. لقت ريحتها وحشه،اوي رميتها واستحمت ونامت



بعد شهرين
رغد: يعني بتخرجو مع بعض كل اسبوع وكمان مش حاسه انه حاسس نحيتك بحاجه ايه ده ولا حاته انجذاب بسيط
سلمي: بيعاملني زي اخته ( بتعيط)
رغد طب اديني اسبوع وانا. هتصرف ( بتطبط عليها)

في مكان اخر قاعد لوحدي

انا: انا بحب سلمي اوي بقيت احبها جدا بس الغريب انها مش حاسه. بيا خالص عمرها ماهتحس بحبي ليها دي علاقه فاشله حب من طرف واحد مش عارف اعمل ايه اكتر من كده ( بعيط) انا بحبها جدا مش متخيل اني احب حد كده اصلا بس هي شكلها بتحب حد تاني
اوملهاش في الكلام ده انا بفكر اصراحها



قراءه ممتعه

الجزء السابع





بعد اسبوع

انا: اسلام انا بحب سلمي
اسلام: بجد!! طب هي بتحبك
انا: مش عارف بس حاسس انه لا
اسلام: طب ربنا يكتبهالك يا صاحبي بس حاسس انها ممكن تكون معجبه بيك ده انت احمد ياسر..... فاكر يلا البت الي كانت بتحبك في اعدادي الي لابسه نضاره مثلثه دي
انا: اه يديني انت مش هتنسي بقي
اسلام: انسي ازاي دي كانت بتقول احمد ياسر بيموت فيا ومبيفكرش غير فيا فاكر
انا: اه فاكر دي جات المدرسه الثانوي بتاعتنا علشاني ياديني يا جدع
اسلام: فاكر يلا في اولي ثانوي لما روحنا نعاكس بنات عند المدرسه الاعدادي
انا: اه يادني هههههه فاكر يلا الست الي شتمنا هناك
اسلام: اه ياعم كنت بعاكس بنتها وبتاع فا بقول لها ايه الحلاوه دي فا بنتها قالت ليا انت حيوان علفكره فا قولت لها بكلم امك ملكيش دعوه
فا الست شتمتني وقالت لي انا اختها الكبيره يا كسمك
انا: ههههههههههه يدين امي كانه امبارح و**** ايام حلوه اوي يا اسلام نفسي ترجع
اسلام: اه و**** يسطا وانا كمان
في مكان اخر
رغد: يعني خلاص مش حاسه انه حاسس من ناحيتك اي حاجه خالص
سلمي: خالص يا رغد هو شكله بس اتعود علي وجودي
رغد طب دي اخر فكره لو مصابتش يبقي مفيش فايده خلاص
سلمي: يعني ايه مفيش فايده
رغد: يعني هبقي انا يأست يا سلمي هيبقي مقدميش حل تاني وانتي كمان مش هيبقي قدامك خلاص لازم تشوفي حد تاني تكملي معاه حياتك
سلمي بتعيط: يعني ايه حد تاني....... عمري ما اتخيل نفسي مع حد تاني ابدا ( بتعيط اكتر) انا بحلم بيه كل يوم وكل ليله..... انا عمري ما فكرت اني اتخيل بس اني نايمه مع جوزي ويكون راجل تاني غيره انا بتقطع لما الاقيه ماشي معايا وباصص لواحده تانيه او حتي سرحان في اي حاجه غيري متخيله...... متخيله اني لو اقدر اني اقدمله حياتي علشان بس يبقي مبسوط هديهاله
هضحي بنفسي وكل حاجه يا رغد علشانه ( مسكه رغد من رقبتها جامد) هو مش لحد غيري مفيش ست هتبقي ملكه غيري فاهمه ولا افهمك
رغد بتتخنق: فاهمه فاهمه خلاص بموت سيبيني
سلمي سابت رغد وقعدت تعيط جامد علي الارض: انا اسفه يا رغد انا اسفه معرفش. جرالي ايه حاولت انساه بس معرفتش حاولت انسي نفسي بس منسيتوش برضو رغد انا عديت مرحله اني بعشقه انا وصلت بيا لاعلي من كده
رغد: خلاص خلاص اهدي هنحاول تاني لو الطريقه منفعتش هنحاول كمان انا معاكي لحد ما تياسي يا حجه بس انتي اهدي كده تعالي نخرج نروح اي حته تانيه تعالي بس


في كافيه علي النيل
رغد: بصي بقي كده وركزي معايا مش طفحتي وحليتي وشربتي كمان اخرسي بقي
سلمي: ماشي حاضر
رغد: انتي بقيتي جزء كبير من حياته عايزاه يحس انه هيفقدك او مش هتبقي تعبه خلاص او مش معاه ديما
سلمي: ازاي يا رغد هه ازاي
رغد: يعني تروحي تقوليله ان حد تاني جه قالك بحبك وانتي بتفكري فيه بجد
سلمي: طب وبعدين
رغد: تحاولي بقي انك تغيظيه
سلمي: طب اقوله مين هه اقوله مين
رغد: مفيش غيره محمود
سلمي: محمود!!!!!!!!! متخيله يوافق
رغد: اه ياوفق استني انتي بس
رغد اتصلت علي محمود
رغد: محمود ازيك
محمود: ازيك يا،رغد عامله ايه
رغد الحمد لله تعرف كافيه........ الي علي النيل علطول ده
محمود.: اه ماله
رغد تعلالي علي هناك بسرعه بس
محمود: عشر دقايق وابقي عندك
ومحمود جه ورغد وسلمي شرحوله كل حاجه
محمود: متاكده من خطتك دي يا رغد
رغد: اه يا محمود عيب عليك
محمود: علي بركه **** الاسبوع الجاي تقوليله بقي
سلمي: انشاء ****
بيت فيروز
كنزي راكبه علي كس فيروز و بتمص في بزها وفيروز بتلعب في بزاز كنزي
فيروز: اه اه ايوه يا كنزي ايوه كسي اتهري اه وقامت كنزي تلحس كسها وزنبورها وتدخل صوباعها في كسها وتخرجه وفيروز في عالم تاني حرفيا لحد ما فيروز نزلت وفيروز لحست كس كنزي وعملت نفس الكلام وقامت كنزي لبست وهتروح خرجت برا علي السلم
سيد: كنزي ازيك
كنزي: ازيك يا سيد
سيد: كنتي مع فيروز اختي جوه
كنزي: اه وهروح دلوقتي
سيد: طب استني اوصلك
كنزي مش عايزه اتعبك وبعدين معايا عربيه بقي
سيد: طب تمام يا كنزي عايزه حاجه
كنزي: شكرا يا سيد
مكان تاني
انا قاعد مع نفسي
انا: بفكر اقولها اني بحبها
انا برد علي نفسي :طب تخيل مثلا انها رفضت وصحوبيتكو دي الي بقالها كتير هيحصلها ايه
انا: صح وجهت نظر وامها برضو بحس انها زي امي اوي واكتر كمان ومش عايزه افقدها
انا برد علي نفسي: اه امها دي اكتر من امي
انا: امال امي فين مسالتش عليها بقالي كتير
انا برد علي نفسي: امك صح صله رحم وكده
انا: طب هروح لها بقي
مكان تاني خالص
رغد: طب هتصورو الورق امتي يا. جماعه فاضل 5 ايام علي اول امتحان
محمود: صورته اهه يا رغد امسكي ادي دول لسلمي ولاحمد ولكنزي ودي ليكي وهرجع الاصليه بقي لاسلام
رغد: طب كويس بقي
محمود: بقولك يا رغد تعالي نروح سينما
رغد: لا خليها مره تانيه بقي
محمود: يلا بقي بلاش بواخه يا حجه اخلصي
رغد: انا هروح بقي علشان ازاكر وانام
محمود شد رغد من ايدها
رغد: هههه طب خلاص سيب ايدي وانا رايحه معاك اهه خلاص سيب ايدي بقي ههه
محمود: حاضر ههههه يلا بقي
وراحو سينما ومحمود دفع طبعا ومشيو بقي
بيت ساميه ومحمد
اسلام: عايزه فين يا متناكه
ساميه: في كسي في كسي بسرعه
اسلام: خدي يا شرموطه خدي
وبيرزع فيها جامد
( الباب بيخبط)
ساميه قامت مخضوضه: مين،ده الي جاي دلوقتي
اسلام: ممكن يكون محمد مثلا
ساميه: لا محمد جاي الصبح انا هلبس واروح اشوف مين استخبي انت هنا متخرجش ابدا فاهم
اسلام: فاهم فاهم
عدلت ساميه نفسها ولبست هدومها كلها وفتحت الباب واتصدمت من الي علي الباب
انا: ايه يا،ماما ازيك
ساميه مخضوضه: ايه يا احمد ازيك خش خش تعال وحضنتني
وكانت عرقانه
احمد: انتي كنتي بتعملي ايه
ساميه: كنت نايمه نايمه يا احمد في حاجه
احمد: لا اصلك عرقانه بعد كده ابقي شغلي التكيف علشان متفتطصيش
واسلام جوه هيموت من الرعب لما عرف اني هنا
ساميه: اجيبلك حاجه تشربها يا احمد استني ... انت ضعفان كده ليه انت مبتكلش يلا ولا ايه،
انا: كل اكلي من بره يعني والي انتي والهام بتعتيه بيصبرني كده
ودخلت ساميه المطبخ وعملت عصير بسرعه وخرجت
لقتني ماسك شراب اسلام في ايدي
انا بتاع مين الشراب ده محمد بيلبس شرابات طويله.........



الي القاء في الجزء الثامن اتمني مشاركتمك وردود افعالكم علب القصه



الجزء الثامن




ساميه برتباك: لا اصله بقي يلبس الاتنين علشان الطويل بيخليه يتحر وكده
انا: امممم تمام همشي انا بقي علشان متاخر علي معاد كده عندي
وبعد ما مشيت
اسلام خرج وقعدو يضحكو جاامد اوي
اسلام بيدمع من الضحك: مش قادر خلاص هعيط
ساميه بطنها بتوجعها من الضحك: خلاص خلاص اهدي اهدي
اسلام: تعالي عايزك في كلمه في الحمام
ساميه: هيهي حاضر جايه اهه
وبعد ما رزعها الزبر التمام اسلام مشي وروح ببتهم



كافيه قاعد فيه انا وسلمي
سلمي: احمد احمممممممممممد
انا: ايه يا سلمي
سلمي: محمود صاحبنا قالي انه بيحبني
انا كاني اتضربت ببرق ومموتش كاني اتغرس سكنيه في قلبي بس مبتخرجش سكينه من اعز. الناس ليا.... قلبي اتكسر نصين والكلام مش راضي يخرج من بوقي..
انا بحزن شديد وفرحه مصتنعه: بجد وانتي بتحببه؟
انا كان املي الوحيد انها تقول لا وتقول بحبك انت وده كان هيبقي اخر حاجه نفسي فبها في الدنيا دي .....
سلمي بتمثيل: مش عارفه بس ممكن اكون منجذبه شويه ليه
انا بتمثيل اكتر وقلب موجوع: شايفه انه ممكن يكون سندك فعلا.... ممكن يحافظ عليكي زي عينه
سلمي: ايوه
انا: خلاص حاولي تفكري فيه وتشوفي هل مناسب ليكي ولا لا
سلمي: بجد يعني انت شايفه مناسب
انا: اه جدع وطيب وهيحافظ عليكي ( مش مصدق نفسي من كتر الكدب مش شايف غير اني بس اكبر كداب علي وجه الارض لاني عارف ان محدش في الدينا دي هيحافظ عليها زي انا بخاف عليها من الهوا.... من امها... من الدكتور الي بيعالجها...من الارض انها تحتك برجلها.... بخاف عليها من كل حاجه واي حاجه... بخاف عليها من نفسي....)
سلمي بحزن وكسرت قلب: كنت حاسه انك هتقف جمبي في اختياري
انا: طبعا يا بنتي الاخوات ليهم ايه عند اخواتهم!
سلمي: انا بحبك
انا: نعم
سلمي: يا اجدع. واحن اخ في الدنيا كلها
قالتها سلمي وهي بتقتل اخر مكان حي في قلبي قالتها سلمي وهي بتنشر الياس في نفسي وتبنهي اخر امل ليا قالتها سلمي وهي بتنهي حياتي كانسان)
كان لازم ادور علي اي عذر يخليني امشي :
انا: معلش يا سلمي لازم اروح علشان بطني وجعتني جامد
سلمي: اوي يعني لازم تروح؟
انا: اه معلش لازم
ولاول مره اسيب سلمي وامشي وانا خايف لاضربها شوفت فيها جبروت مش هغفرله عمري مهما اعتذرت ومها كان حبي ليها
للمره الاولي تغلط سلمي في انها تختار انسب الطرق ليا وانا للمره الاولي اغلط في اني افهمها ممكن لانها نجاستها الاولي في الكلام .... قد ايه انا غبي اني اتعلق بيكي من غير تفكير.....
عيطت اوي ساعتها عيطت علي نفسي وعيطت عليها انها فعلا مختارتش صح بمعني اصح مخترتنيش
سلمي انا نفسي تفوقي وتدركي اني انسب اختيار
نمت من كتر العياط وصحيت علي المنبه
انا: مبقتش انت المشكله الوحيده يا منبهي
واستحميت ولبست وبصت في المرايه
قد ايه فعلا انا شاطر اوي في التظاهر
هل ياترا هقدر اكمل في تظاهري ده كتير مش هقدر افضح نفسي لحد مش هقدر اكمل باقي حياتي كده في الي انا فيه ده... مش هقدر اكمل حياتي من غيرك يا سلمي
وخرجت وروحت الجامعه واول ما شوفتها حسيت نفسي اني عايز احرقها وانهي حياتها وانها هي المسؤله عن الكوارث الكونيه الي حصلت علي مر التاريخ
هي المتسبب الاكبر لحدثت تشرنوبل
هي سبب تسونامي اليابان
هي المتسبب الاول في اعصار كترينا
هي الي دخلت فكره الحرب في دماغ هتلر
هي الي كسرت قلبي بدون رحمه ولا نوع من انواع الشفقه
بس عمري ما هقدر ااذيها خالص مهما عملت ومهما كسرت في قلبي هي لسه برضو الي خلته يحي ويعيش
انا بحبها جدا
انا: اسلام
اسلام: نعم
انا: تعال دقيقه معلش
اسلام: حاضر..... ايه يسطا
انا: محمود..... راح قال لسلمي انه بيحبها وهي موافقه عليه
اسلام: بحزن طب هنعمل ايه
انا: معرفش ( بعيط) انت مش متخيل قد ايه انا بحبها وقد ايه انا شايفها انها اخر املي في الدنيا
اسلام انا ملقتش الي يسعدني في امي. وابويا مات وانا صغير وملقتش اي سعاده في حد جمبي ولالقيت حد يبقي سند ليا..... اسلام انا بفكر انتحر لو مجتش ليا
اسلام: لا هي ليك انشاء **** بس استني هسال بس كده واسوف
ومشي اسلام وخد محمود علي جمب
اسلام: انت بجد يا محمود بتحب سلمي
محمود: اه بحبها
اسلام بحزن: طيب ربنا يكتم سركو
وجه قالي الي حصل وانا قلبي اتكسر اكتر من قبل كده
ومشيت وروحت اسكندريه وقعدت علي البحر
انا: هل ياترا انا عايش علي النفس والاكسوجين.؟؟؟؟ ولا عايش علي ريحتك وريحت عطرك ولا عايش علي وجودك جمبي ولا عايش علي نظرت عنيكي لاي حاجه حلوه ولا عايش علي شكل شفايفك هي بتتحرك علشان تنطق اسمي ولا عايش علي ايه!؟
انا: دلوقتي في حاله اللا وعي مش شايف قدامي غير حياتي من غيرك ومش شايف بس غير اني ممكن اموت لو مكنتيش جمبي يا سلمي
انا: فعلا ده اصعب موقف عدي عليا ديما كنت بحل اي مشكله بتقعي فيها بابسط طريقه مبالك بقي لو كنتي انتي المشكله،...!
انا : كنت عايش علي امل وجودك جمبي وهو امل زائف امل بيصبرني وبيعيشني بقيت حياتي لكن دلوقتي اجيب امل منين وانتي سرقتيه مني بتلت كلمات كل ما افتكرهم اعيط زي اي طفل
محمود قالي بحبك)
كسرت قلبي دي عمري ما هسمحك عليها ابدا يا سلمي
سلمي
قولت له الكلام الي رغد حفظتهولي مرات ومرات حتي نسيت نفسي وحفظت كلامها
بس ايه الفايده منه طالما انت مش جامبي بقلبك ايه الفايده من الخطط وايه الفايده من كل ده طالما انا مش حاضره في عقلك
انا بدءت اكره تكبرك علي الحقيقه وبدءت اكره نظرتك التافه لكل حاجه مش شايفني غير اختك!! انا مش اخت انا عشيقتك وحبك الابدي ومراتك وسترك وشرفك وكل حياتك متخيل ان حد يحبني غيرك انت بتحلم اصلا! خليك في وهمك ده كتير
انت دوست علي قلبي كتير وذلتني كتير تعال بقي دوق من نفس الكاس هخليك متفكرش غير فيا هخلي كل وقتك لسلمي سلمي وبس وهتشوف انا هعمل فيك ايه...
روحت قبلتك في الكافيه وقولت لك وانا جويا فخر عظيم بنفسي وفي نفس الوقت قلبي كان بيكسر وبيتحطم كل ما تطلع كلمه من تحت شفايفك بتوجها ليا... بتنسحب ببساطه كده من الكلام... موقفك ضعيف ده انت حقير كل ما يضعف موقفك تمشي تنسحب لحد ما تهدي الامور وبعدين تحلها متقدرش تحلها وهي نار لازم تبقي رماد........ انا بشوفك كل يوم في حلمي كانك جمبي بشوفك كل يوم جمبي كانك جوزي وسندي وانا بحس انك مبشوفنيش اصلا... انا شفافه. انا هحاول انساك..... بضحك علي مين انا عمري ما هنساك انت ما تتنسيش انت كل حياتي وكل عيشقي وكل دنيتي انا مبفكرش غير فيك يا احمد علشان انا ملكك وديما هفضل ملكك



مكان اخر
فيروز وكنزي بيتساحقو.
وكنزي بتدعك كس كنزي بايدها وقاعدين ملط والخياره،في طيز كنزي فاجئه دخل سيد اخو فيروز عليهم
سيد : ايه الي انتو بتعملوه ده
كنزي قامت مسكت الملايه وقعدت علي جمب وبقت تعيط وفيروز خبت بزازها باديها وقفلت رجلها
سيد: سحاق!!!! سحاق يا فيروز
فيروز : سيد ده من غير قصدي و**** انا اسف يا سيد مش هعمل كده تاني
كنزي بتعيط جدا : اه و**** انا اسفه جدا،جدا ( الكلام بيطلع منها بالعافيه)
سيد قام: انا هقول لامك يا كنزي وهقول لابوكي يا فيروز كمان
قامت كنزي من تحت الملايه وباست رجله وبقت تحت رجله وبتبوس فيها وهي بتعيط وهي ملط وبزازها مدلدله و كسها البامبي نشف خلاص وفيه علانات ضرب علي طيزها وشكلها ابن متناكه يهيج الجبل
سيد خلاص مش هقول لهم بس علي شرط
سيد: قومي اقفي يا كنزي
كنزي قامت وقفت وايدها علي بزازها وقفله رجلها علي كسها
وسيد قلع البنطلون وطلع بتاعه للي كان شكله مقرف جدا وحواليه شعر كتير ورحيته مقرفه جدا
سيد: مصي يا كنزي
كنزي: قرفانه جدا من شكله وريحته ومسكته غصبا عنها وبدءت تمص وهي هترجع
سيد قوم كنزي ونيهما وخرج الخياره من طيزها وبعدين دخل بتاعه بسرعه وبدء يرزع وكنزي تحته هي بقت عامله زي الصنم وبقي عمال ينيك فيها وهي بتتوجع بس ومبتخرجش اي صوت او بتعمل اي فعل كانه بينيك في ميت لحد ما جاب لبنه وهي مسحته ولبست وروحت وماتت من العياط علي السرير وبقت تعيط اوي قفله الباب علي نفسها وبقت تلعن اليوم الي عرفت فيه فيروز وبقت تصوت في المخدات لحد ما نامت من التعب
قراءه ممتعه

الجزء التاسع



بيت ساميه
اسلام: محمد مش هنا صح؟
ساميه: اه مش موجود
اسلام: طب تعالي معايا انا عازمك علي العشا
ساميه حاضر هلبس وجايه
ساميه لبست ونزلو علي عربيتها
اسلام: اقفي هنا اه المطعم قريب
ونزلو وراحو قعدو علي تربيزه بعيده عن الناس
ساميه: عايز ايه بقي مش عايز تقوله هناك في البيت
محمد بدء يعيط: طالبين مني اني انيك محمد جوزك غصب عني
ساميه: انت مش عايز تعمل كده انا عارفه بس لازم تترضي غصب عنك.... ترضي تتفضح وابوك يعرف انك بتنيك واحده شرموطه زايي؟ ( بتعيط) ونتفضح انا وانت قدام ابني وقدام ابوك...... احنا في حرب دلوقتي ومش عارفين نخرج منها صدقني لازم نكون قدها
اسلام شاف حاجه وبان عليه التوتر وضرب ساميه بالرحه في رجلها وغير الموضوع شويه: انا بحبك وبحب كسك،اوي ومش عارف اوصف احساسي وحبي ليكي.... ساميه زبي من غير كسك ولا يسوي
ساميه فهمت ان في حد بيرقبهم
ساميه: كسي يا حبيبي تحت امرك وكملو تمثيل في الكلام وكلو ومشيو روحو بيت،ساميه
اسلام اول ما قفلو العربيه ونزلو : كان في حد بيرقبنا هناك كان باصص لعيني وهو كان قاعد وراكي فا خوفت اكمل كلام
ساميه: مفيش اي حل نخرج من المشكله دي ابدا صدقني يا اسلام والمفروض نصبر ونتحمل ده وطلعو الشقه وناكها اسلام من غير نفس ونزل

الجامعه بعد المحاضرات
انا: رغد ررررغد
رغد: ايه يا احمد عايز ايه
انا: سلمي فين
رغد: سلمي محمود عزمها علي الغدا،وبعدين،هيروحو،السينما ويروحو
انا بحزن: طب خلاص
رغد: ايه في حاجه طيب
انا بغير الموضوع: لا ابدا بس كنت عايزها علشان التمرين وكده
رغد: اه تمام خلاص
كنزي جت الجامعه وتحت عنيها اسود من كتر العياط ومن قله النوم ووشها اصفر،
رغد: كنزي مالك يا بنتي عامله كده ليه ومجتيش بقالك يومين ليه وتلفيونك مقفول ليه!؟
كنزي: معلش يا رغد انا اسف كنت تعبانه اوي والشاحن بتاع الموبيل،ضاع فا فاصل بقاله كتير،
رغد: الف سلامه عليكي يا كنزي
فيروز جت علي كنزي وقالت لها دقيقه عايزاكي
كنزي: نعم عايزه ايه مني تاني
فيروز بعد الجامعه تيجي معايا البيت سيد عايزك
كنزي: لا مش جايه وحاولي تنسيني تمام
فيروز: طب بصي كده..... ووريتها فيدوهات سحاقهم وفيديو سيد وهو بينيكها وكل مقابلاتهم الجنسيه،
كنزي بتعيط: انتو وساخه اوي انا بكرهكو بكرهكو جدااا

فيروز مشيت وهي بتعدي من جمبها ضربتها علي طيزها وقالت لها النهارده بدل بابا ما يتصدم في بنته ويعرف ان كسها الجامد ده بياكلها
فيروز اتصلت علي سيد: استوت علي الاخر و هنلاقيها جايه بعد الجامعه بمزاجها
سيد: بس البت صاروخ تسلم دماغك دي يا فيروز و****
فلاش باااااااااك من سنه


سيد دخل علي فيروز لاقاها بتدخل خياره في طيزها وتتفرج علي سكس وبتدعك في كسها
سيد: ايه الي بيحصل ده فيروز بتضربي سبعه ونص وبتنيكي نفسك
فيروز غطت نفسها واتسفت ليه جدا انها مش هتعمل كده،تاني
سيد اصر انه يقول لامها وابوها
فيروز قعدت،تعيط ونزلت تبوس رجله
سيد الشيطان لعب في دماغه وطلب انه ينيكها في الاول رفضت وبعدين وافقت علشان بس متتفضحش قدام ابوها وامها
وبعد ما ناكها في طيزها ونزل لبنه تكررت لللقاءات بينهم ولحد ما قرر انه يفتحها
سيد حط بتاعه في كسها بعد ما لحسلها وخلاها هيجانه وبعدين فتحها وقعد يتاسف ويوهمها انه غصب عنه وهي ميته من العياط لحد ما هديت،خالص ودخل ناكها في كسها بعد كده وصورها احتسابا انها تطلب تسيبه او اي حاجه لحد ما شاف كنزي وطلب ينيكها وفيروز رفضت لحد ما وراها للفيديوهات وهددها انه يفضحها وبعدين،وافقت واستدرجت كنزي بنقط زياده شهوه الست واتساحقو وفيروز صورتها وتكررت اللقائات لحد ما فيروز شالت حاجز خوف كنزي من الجنس لحد اللقاء الي دخل فيه سيد وناك كنزي وقرر سيد انه ينيك كنزي وفيروز مع بعض




انا قاعد لوحدي بفكر ليه سلمي اختارت محمود وسابتني انا مع اني احسن منه في كل حاجه
يمكن علشان شجاع اكتر مني
انا: كسم جبني يا جدعان انا جبان جدا ومش عارف اوصلك يا سلمتي ايوه سميتك في خيالي سلمتي علشان انتي بتاعتي انا بس وانتي كلك ليا سلمي لرم اعرفك اني مش هعيش علي الدنيا دي وانتي بتحبي حد غيري وبتفكري في حد غيري..... يارب



سلمي قاعده في بيتها بتفكر
سلمي: هل فعلا خطت رغد هتنجح......هل هو بيفكر فيا دلوقتي.... هل انا كل اهتمامو.... يارب



كنزي راحت لفيروز بيتها وطلعت وسيد اول ما شافها بدء يقلعها ويلحس كسها وهي مستسلمه ومتعملش اي صوت او رد فعل زي المتخدره بالظبط وبعدين قام سيد وحط بتاعه علي خرم طيزها وبدء يزق زبه جواها
وهي بتتالم بس مش عايزه تخرج اه واحده تبين حتى اي مشاعرحتي لو كانت مشاهر الم وضعف لحد ما نزل سيد وشال بتاعه ونضفه وفيروز طلبت منه انه ينيكها
سيد: طب تعالي يا لبوه هنا
فيروز :حاضر يا سيدي
سيد نيمها علي ضهرها وبدء يلحس كسها
فيروز: الحس جاامد الحس كس اختك المتناكه الشرموطه الكبيره اه اه كمان كمان وبقت تدخل راسه اكتر ناحيه كسها،
وقام سيد حط زبره علي بقها وهي بتمصله وبتلحس بضانه وبعدين قام حط بتاعه علي كسها وبدء يدخل ويخرج وفضل علي نفس الوضع ده سبع دقايف لحد ما نزل ونام وكنزي نايمه جمبهم زي الصنم ولا بتتحرك وقامت لبست ومشيت

الجزء العاشر



كنزي بتكلم نفسها: انا مش عارفه وصلت للمرحله دي ازاي..... انا ازاي بقيت شرموطه كده ( بتعيط جامد) ... ماسكين عليا فيديوهات وانا بتناك.... لو بابا عرف هيموتني..... يارب استر


مكان اخر.


انا: طلعت بتحبه اوي وخرجت معاه وانا قاعد بولع هنا ( ابتسمت ابتسامه تدل علي ضعفي الشديد قله حيلتي وحزني في نفس الوقت )
اسلام بيحضني: يسطا انا مش عارف نعمل ايه و**** خلاص حاول تنساها
انا: مهو ده الي هحاول اعمله الفتره الجايه هحاول انساها


بيت ساميه

محمد لابس قميص نوم احمر ونايم علي بطنه وطيزه باينه من تحت القميص وطيزه بيضا خالص وطريه جدا ومفيهاش شعره واسلام وساميه وقفين قدامه
محمد: تعال نيكني يا اسلام
اسلام: حاضر يا شرموط ( في سره عايز تتناك انا هوريك النيك الحقيقي )
ساميه تعالي اربطي اللبوه دي في السرير
وفعلا ساميه ربطتت محمد في السرير وكتفته جامد وبقي نايم علي بطنه ورجليه مفشخه وايده برضو
وبعد كده اسلام قال لساميه تمص زبره لحد ما وقف خالص وراح اسلام طالع فوقه وحط بتاعه علي خرم طيزه ودخله كله مره واحده
محمد صوت بصوت عالي اوي: طيزي اتفلقت اههه
اسلام ولا هو هنا وراح يدخل ويخرح بتاعه جامد لدرجه ان محمد اتعور في ظيزه وبقي يعيط من الالم مش المتعه واسلام فوقيه طالع نازل جامد اوي والدم خارج من طيز محمد لحد ما اسلام رحمه ونزل لبنه في طيزه وقامن فوقه ومسك عصايه كبيره ونزل بيهاعلي طيز محمد وبقي يضرب فيها جامد لحد ما علمت كتير واتعور علي طيزه من برا
اسلام: اهو يا متناك علشان تعرف ازاي تصوت وانا بنيكك
محمد بيصوت
اسلام: مسمعش صوت كسمك خالص فاهم
محمد: فاهم وبقي يعيط وخرم طيزه بقي ينزل دم وطيزه محمره اوي ومتعوره من اثار ضرب اسلام
اسلام طلب من ساميه تقلب محمد بحيث ينام علي ضهره عقبال ما اسلام يروح يجيب الجلده
اسلام جاب جلده ونزل بيها علي زبر محمد ضربه تلت ضربات علي زبره ومحمد كاتم الصويته بالعافيه
اسلام.: ساميه اطلعي بكسك علي وش المتناك ده وشخي مايه في بوقه هو يبلعها كلها
وفعلا ساميه. طلعت بكسها،فوقه وبقت تشخ ومحمد بلع مايتها كلها
ساميه: اسلام انا عايزه اشخ. خرا
اسلام: لا ده بقي حاجه تانيه اقعدي علي صدره وشخي
ونزلت ساميه قعدت علي صدر محمد وبتشخ خرا وبعد ما خلصت
اسلام: اطلعي بقي علي بوقه وخليه يمسح خرم طيزك ويلحسه ويدخل لسانه فيه عقبال ما اجيب جوانتي
وطلعت ساميه خلت محمد يلحس خرمها واسلام جاب جونتي ودهن الخرا علي جسم محمد كله ودهن علي وشه،وجسمه كله
اسلام: اخر حاجه بقي هاتي الشطه من جوه
وحط اسلام الشطه علي خرم طيزه المتعوره وعلي زبه وخد ساميه وسابه في الاوضه يصوت وخرجو
وبعد نص ساعه صوته اختفي فا قررو انهم يخشو يشوفو ايه الي بيحصل جوه فا لقو محمد اغمي عليه فا فكوه وشالوه وحطوه في البانيو وخطو عليه مايه بتلج فا فاق وكان فعلا مش قادر يتحرك والسرير جوه مليان دم ولبن من اسلام ومحمد
محمد جاب اصلا 5 مرات




بيت فيروز
سيد بيقلع كنزي الهدوم وفيروز جمبه بتقلعه هدومه ومسكت زبره حطته في بوقها
قام سيد نيم كنزي علي ضهرها وحط بتاعه في بوقها وبقي ينيك بقوها ودخل زبره جوه علي الاخر لحد ما شرقت
قام سيد خلا فيروز تعمل وضع الكلبه وبقي يفرش كسها
فيروز: اححححح حط زبرك.... حط بتاعك الجامد ده في كس اختك المفتوحه حطه في كس اختك الشرموطه اللبوه
سيد: احط ايه يا شرموطه
فيروز: خخخخخ حط زبرك حطه ابوس رجلك هيجانه جدا
وسيد حط بتاعه وبقي ينيك فيها بعنف وبقي يقفش لكنزي ويلعب في طيزها وكسها
شال بتاعه من كس فيروز وخلي كنزي تعمل وضع دوجي ستايل وحط بتاعه في طيزها وبقي ينيك فيها جامد وهي ولا بتعمل اي صوت ولا حاسه باي متعه خالص ومبتتحركش ومبرقه كانها جثه
وبعدين قام سيد نيم فيروز علي ضهرها وفتح رجلها وبقي ينيك فيها دقيقتين وجاب لبنه ونام جمبهم
قامت كنزي بسرعه تلبس وهي خارجه
سيد: المره الجايه يا لبوه تجيبي معاكي 5 تلاف جنيه بدل ما تبقي اشهر من ساره جاي تمام
كنزي بتعيط: اجببهم منين دول
كنزي خرجت من عندم وروحت وبقت تعيط جامد اوي مبقتش عارفه تحيب الفلوس منين بعد ما بيتهم نام خالص دخلت فتحت دولاب ابوها وسرقت من فلوس ابوها بتاعت شغله 5 تلاف جنيه
الصبح
ابو كنزي: يا ام كنزي يا ام كنزي تعالي بسرعه
ام كنزي: ايه في ايه
ابو كنزي: في 5 تلاف جنيه ناقصين لا دول مسروقين
ام كنزي: مين الي سرقهم يا بابا
ابو. كنزي معرفش بس غالبا الخدامه بتاعتك دي
ام كنزي: فعلا دي كانت بتقولي انها فعلا من يومين محتاجه فلوس وانا قولت لها لا
انا همشيها بس من غير فضايح
وكنزي سامعه حوارهم وبقت،خايفه لدرجه انها شخت علي نفسها قامت كنزي غيرت هدومها ونضت السرير ولبست ونزلت الجامعه
بعد فتره
الجامعه
كلنا بنجيب النتيجه وكانت كا الاتي
انا: 97.5%
سلمي 98.1%
اسلام 96%
محمود: 91.5%
رغد 95%
كنزي 60%



بيت ساميه
انا طالع لشقت ساميه علي السلم وطالع ورايح ناحيه الباب لقيته موارب فا فتحت براحه وبخش سمعت صوت ضرب في اخر اوضه وصوت اهات فا روحت هناك براحه مهو انا عارف ان محمد. في الشغل ورايح براحه وببص عليهم من الباب وكانت الصدمه..... لا ده اكبر صدمه في حياتي كلها...... اسلام راكب علي ساميه وحاطط بتاعه في طيزها ومحمد نايم قدام ساميه وهي حاطه بتنيكه بالزبر الصناعي وبتتناك في نفس الوقت..............





###يتبع

الجزء الحادي عشر




فتحت الباب وسمعت صوت اهات جايه من اخر الشقه وانا عارف ان محمد في الشغل مش في البيت فا دخلت علي هناك وكل ما اقرب الصوت بيزيد واسمع اهات ساميه اعلي لحد ما دخلت وكانت صعقه عمري ساميه عامله وضع الكلبه وبتتنك من اسلام بطيزها وبتنيك محمد بالزبر الصناعي .......
اول ما دخلت حسو بيا محمد قام مفزوع ستر نفسه وساميه اسلام جم يتحيلو عليا اني افهم بس وانا مش شايف قدامي غير ذكرياتي مع امي وصاحب عمري ذكرياتي مع ابويا الي مات ذكرياتي مع اسلام وموقفنا مع بعض وامي وكل حاجه عملتها ليا وفوقت علي امي وهي بتبوس رجلي اني افهم بس واسلام بيتحايل عليا روحت جاري علي اسلام واديته بالبوكس في وشه واديته شلوتين في بضانه وقعدت اضرب فيه جامد لحد ما وشه اتشلفط خالص وبعدين قومت نززلت وساميه منهاره من العياظ وانا اول ما خرجت من الباب علي السلم ساميه جريت ورايا ،ملط علي السلم
ساميه: طب احمد افهم طيب والنبي
انا وقفت اخيرا ورديت عليها: افهم ايه..... افهم ايه ان امي بتتناك من صاحب عمري وبتنيك،جوزها،افهم كده
ساميه منهاره من العياط: انا بعمل كده و**** غصب عني و**** غصب عني طب بص متسامحنيش خد النفتاح ده ابوك سابهولك خده
ببص علي المفتاح لقيت،شكله غريب عامل زي المفاتيح القديمه بس احمر خالص
بس في مكان في دماغي بيقول اني شوفت المفتاح ده مع بابا قبل كده........ اه افتكرت كان بيفتح بيه ورا المكتبه


مكان اخر



سلمي: خطتك يا رغد مجبتش نتيجه
رغد: مهي مش هتيجي من اول مره كده مش هترتبطي باحمد كده وبعدين لازم اخليه يحس انك بجد روحتي مش انه مسلسل وخلاص فهمتي
سلمي: اه اه فهمت خلاص
رغد: بصو بقي انتو الاتنين انا هقول لاحمد انكو بتخرجو وانكو بتتفسحو مع بعض بس كل واحد يبقي في بيته اوكيه
محمود: اوكيههه
سلمي: اشطا،تمام ربنا يسهل




بيتي

وصلت بيتي وانا جوايا حزن كبير اوي وبفكر طوول الطريق
ليه صاخب عمري طلع بالوساخه والحقاره ده؟
ليه امي طلعت شروموطه كده؟
ليه متجوزه معرص وخول بيخلي مراته تتناك ومخلي مراته تنيكه؟
اتا ليه عايش؟........
اول ما وصلت دخلت حركت المكتبه ولقيت حاجه زي خزنه صغيرة في الحيطه كده وفيه،مكان للمفتاح فيها فتحت الخزنه ولقيت ورقه جواها وفلوس خدت الورقه وكانت من ابويا

من / ياسر...
الي ابنه العزيز / احمد ياسر

تحيه طيبه وبعد.........ابني العزيز اود ان اشرح لك انك الان في مشكله كبيره وانت الوحيد القادر علي اتخاذ قرارات لحلها.... بني انت ابن ياسر انت الوحيد القادر على اتخاذ اصعب القرارات في حياتك يا ما حل ما انت به اوالاستسلام والهروب كالجبان
قبل ان اكون بني فا انت صديقي. وصديقي العزيز كا عمك مصطفي هو صديقي العزيز وهو الذي يعرف عني كل شيئ لقد عملنا معا في اشياء مهمه يا بني لقد افسدنا منظمات دول نحن الاثنين لقد قمنا بكثير من الشر ولكن لكي يناصر،الخير،في الاخير لقد كان لنا اعداء مثل صالح سعيد لقد كلن من الد اعدائنا ولكنه قد اختفي لمده قصيره لقد اختفي من بضعده اشهر قبل وفاتي ولكني لست خائفا الا عليك وعلي امك.... ستكون امك في رعيتك حتي وهي بعيده عنك امك هي من اسرف الناس صدقني يا ولدي العزيز هي من سوف تحميك منهم باي طريقه ثق بها وسوف تنجو وسوف تصير مشاكلك تافهه بعد تدخلها وحلها،لك واحمي اختك اسراء باي طريقه يا،بني ختي لو وصل لامر لسفرها بعدينا،بني انت اذكي منهم جميعا لاعبهم بالعقل وسوف تسودهم جميعا ولكن يجب ان يكون بجانبك انثي تحبهاوتخبك،تثق بها وتثق بك واخيرا لكل مشكله حل وانا حلي دائما كان مع عمك مصطفي سوف تحد عنده كل الحلول لاي مشكله
اشد تحياتي / ابوك...........




ددماغي بقت تلف وتدور وكلمه ساميه ( احنا بعمل كده غصب عننا بتدور في دماغي مش قادر انساها خالص
فا قررت اني اتصل عليها
انا: الو
ساميه صوتها بتعيط جامد: الو ايوه يا احمد والنبي سامحني طب خليني افهمك طيب خليني افهم انا مغصوبه علي محمد واسلام برضو مغصوب عليه
انا: احكي كل حاجه
سايمه: مش هينفع علي التليفون تعال علي كافيه £££££££ الي في الزمالك بعد سااعه
انا: تمام انا جاي
ورحوت وقعدت في الكافيه،لقيت اسلام وساميه دخلين،علينا واسلام وشه معلم اوي من ضربي ليه وقعدو قدامي
ساميه: هنحكي بس متقاطعش تمام
انا: تمام
فلاش بااااااااااااااك
لما كنت انت في تالته اعدادي
وابوك كان مات بقاله سنه روحت لواحده صاحبتي
ساميه: ناهد ازيك عامله ايه حبيبتي
ناهد: كويسه الحمد لله اتفضلي خشي يا ساميه اتفضلي
ساميه دخلت عندها وبعد كلام كتير......
ناهد: عندي ليكي عريس انما ايه تحفه
ساميه: عريس ايه يا،ناهد احنا هنهزر بقي مش انا كبرت علي كده برضو
ناهد: كبرتي فشر ده انتي ولا شابه في العشرينات
ساميه: هههههههه وعريس ايه ده انشاء ****
ناهد: سامي اخويا
ساميه: والنبي تتوكسي وانتي واخوكي
ناهد: هههههههه بكلم جد يا،بت
ساميه : ده عنده 80 سنه يتجوز ايه ده يتدرب علي الموت يا بنتي
ناهد: ههههههههه يخرببيتك يا ساميه
وبعد كلام كتير معاها نزلت من عندها واول ما بقيت،علي باب العمارة لقيت عربيه كبيره خطفتيني وخدتني مصنع مهجور واول ما دخلت متكتفه لقيت اسلام جوهه مخطوف قعدونا 3 ساعات من غير،اي حاجه
لحد ما دخلونا اوضه كده،تحت،الارض اضائتها عاليه اوي ومتوسخه وفيها سرير وكرسي وادو لكل واحد فينا عصير بس العصير ده مكنش عصير عادي العصير بتاعي كان فيه خمس نقط مهيجه للست وعصير اسلام كان فيه حبيتين فياجرا
بعد5 دقايق لقيت ايدي بتروح لوحدها علي كسي ولقيت اسلام بيضرب عشره بالعلبه العصير فتح فتحه فيها ومدخل زبره وانا اول ما شوفته ولعت بقيت هايجه جدا جدا،جدا ولقيت نفسي لا اراديا بروح ناحيته وبحط زبره في كسي وبدء ينيك فيا قعد ساعتها وقت طويل جدا ينيك فيا معدتش الوقت بس عديت انا نزلت كام مره نزلت 9 مرات وبعد ما نزل كنت لسه هايجه فا كنت بخبط علي الباب وبقول بصوت عالي كسي بياكلني لقيتهم مدخلين علينا حصانين ورجلين زنوج مش لابسن حاجه وزبرهم مدلدل ولو حلفت لك انه كان،مدلدل ونايم شويه واصل لحد ركبته!!!! المهم دخلو،الاحصنا وحطو زبر حصان في كسي وزبر حصان في طيزي وبدءو ينيكو فيا جامد لحد ما الحصانين نزلو لبنهم جوايا وانا كنت ساعتها بموت حرفيا جسمي كله مكسر. كسي ورم مبقتش قادره اقفل رجلي... لقيت الزنجين دخلين عليا وازبارهم شكلها،تخوف اوي ولقيت الاتنين عايزين يحطوه في كسي في نفس الوقت وفعلا دخلوه في كسي وبدءو ينيكو فيا جامد اوي وبعدين حولو ودخلو الاتنين في طيزي وبعدين بقو كل واحد ينيك في الكس والتاني ينيك في طيزي لحد ما اغمي عليا ونزلو جوايا انا فاكره انا نزلت غسل،كام مره ساعتها انا نزلت 14 مره.... سابونا نروح انا واسلام .... اسلام. نام يومين وانا نمت 3 ايام ولقيتهم مصورين،فيدو،ليا ولسلام وللحصن ويقولو ليا،اتجوز محمد واخلي اسلام ينيك فيا ديما والا هبقي اشهر من اشهر موقع سكس في العالم كله وفعلا اتجوزت محمد وبقي اسلام ينيك،فيا،كل شويه وبعدين،انا متهدده بكل الحاجات دي وبدءو يدخلو عليا ميول جديده،انا و اسلام خلينا مع محمد ساديه وساغت شذوذ ومن فتره قليله،خلو اسلام ينيك محمد بس اسلام فشخه ساتعها لحد ما انت جيت،ودخلت علينا وكانت دي فرصتي انك تنقذني من ده انا منكنتش قادره انقذ نفسي بس عارفه انك انت الي هتنقذني واديتك المفتاح الي ابوك قالي لو وقعتي في مشكله كبيره واحمد فيها اديه المفتاح


انا: اسمه ايه الراجل الي بيهددكو ده
اسلام: اسمه صالح
انا: يديني تمام انا هتصرف





بيت فيروز
سيد: بقولك ايه انا عايز افتح كنزي يا فيروز
فيروز: لا يا سيد بلاش صدقني وبعدين هر،كسي مش مكفيك ولا ايه
فيروز. بيقرص شفايف كسها: ايه الي مكفيني ده احلي حاجه في حياتي كلها
وبعدين قام وحط زبره في بوقها وبت تمص جااامد كانها محرومه وتدخل ببضه في وبوقها وتدخله للاخر وبعدين وتلحس راسه وقام سيد يمص كسها ويلحس بظرها وبقت فيروز تقرب دماغه من كسها انه يلحس اكتر. لحد ما،قام سيد ونيمها علي ضهرها،ووحطه في كسها وبقي ينيك فيها جامد وهي تصوت جامد ولحد ما غير الوضع وعمل وضع الكلبه وبقي ينيك فيها جامد ويرزع جامد لحد ما نزل جواها......
قراءه ممتعه

الجزء الثاني عشر






فيروز: نزلهم في كسي نزلهم فييييي كسسسسيي اهه
سيد بقي يزوم ويشخر بصوت عالي: بنزل بنزل_ وراح يضربها علي بزازها وعلي كسها.
سيد: خايف انك تحملي مني
فيروز بتورتر: لا اصلي باخد منع للحمل
سيد: اه تمام اصلي بنهزل في كسك كتير
فيروز: نزل يا باشا ميهمكش
سيد بينام جمب فيروز وياخدها في حضنه
سيد: انا بفكر افتح كنزي
فيروز: لا بلاش احسن تسيبنا وتمشي
سيد: لا مش هينفع الفيدوهات يا بنتي وبعدين دي جايلنا من وراها صاحبها بيجي يخدرها وينيكها عندنا وافوقها وانكيها انا واسيبها تمشي واخر دلع خالص
فيروز بتبعص سيد في طيزه : ما تقوم تفقعني واحد كده علي السريع
سيد بيقرصها من كسها: هو كسك ده مش بيهمد ابدا
فيروز: هيهمد اذاي وانا كل تفكيري فيه ( بتمسك زبره)
سيد: خلاص مصيه
فيروز: عينيا ليك يا قلبي
قامت فيروز وعملو وضع 69 وبقي سيد بعبصها في طيزها بصوابعه وايده التانيه بقت تحت بزازها بيقفش فيهم وهي بتمص زبره وحطاه في بوقها وتدخله لزورها وتمص بضانه وترضع في راس زبره لحد ما قومها وراح واخد بوقها في بوسه فرنساوي وقام شايلها بايده وراحت حاطه زبره في كسها وبقي سيد ينيك فيها وهو شايلها وهي متعتها كبيره اوي اصلها بتحب الوضع ده جدا لحد ماايده فاجئه خانته ووقعت فيروز وزبره كله دخل في كسها لحد الاخر خالص واتشد وجعها اوي كسها ووقعت علي السرير وبقت تصوت من الالم الي في كسها وسيد بيضحك بصت ليه وقامت ضربته بالبوكسه في بضانه وقعد يصوت جمبها لحد ما قام وكتفها تحته وراح جاب حبل وكتف فيروز بيه وراح يمشي زبره علي وشها وبزازها وهي متمعه جدا وبتتحايل عليه يدخله وهو مش راضي وبقي يمشيه علي كسها وخرم طيزها وهي بقت تصوت وتطلبه انه يدخله لحد ما دخل الراس بس وبقت فيروز تشخر
فيروز: احححححححا دخله كله يا شرموط يا الي البنات بتتنيكك دخله يا متناك يا كسمك دخخخله اهه
سيد دخله كله مره واحده فيروز صوتت واهاتها بقت عاليه اوي سيد متحركش خالص زبره جوه بس مبيدخلوش ولا يخرجه وهي بقت تشتمه بازبل الشتايم لحد ما سحبه من كسها وسابه برا
سيد: بتضربيني انا في بضاني يا كسمك انا،هعلمك الادب
سيد بقي يفرش في كسها ربع ساعه كامله لحد ما كسها ورم كده كن برا من كتر التحسيس
لحد مادخله وبقي ينيك فيها بعنف اوي وبقي يشد شعرها جامد ويتف علي وشها وهي حرفيا بتتضرب مش بتتناك لحد ما نزل لبنه في كسها وقام سابها متكتفه وقفل الباب عليها بالمفتاح وراح يستحمي وينام





مكان اخررررررررر



انا داخل مكتب فخم انا واسلام وساميه
انا: استاذ مصطفي موجود
السكيرتيره: اه حضرتك استاذ احمد وانتي استاذه ساميه وانت اسلام
اسلام: استاذ اسلام لو سمحتي
السكيرتيره: سوري انا اسفه
ودخلو مكتب فخم وواسع نيك
انا: عمو مصطفي ازيك الحقنا
اسلام: ايه يا بابا ازيك جاينلك في مصيبه
مصطفي اقعدو بس فيه ايه وضغط علي زرار جمبه وجت بنت وطلب لينا نشرب ايه وبعدين
ساميه واسلام حكوله علي كل الي بيحصل ده قام مصطفي وراح نحايه باب اسناسير في مكتبه وخلنا وراه وضغظ علي زاز كده بالباصمه طلع زراير جديده مكان الزراير القديمه ضغط علي واحد نزلنا اوضه كبيره ننيك تحت الارض وفيها ناس قليلين شويه وقدامهم اجهزه كمبيوتر كتير نيك دخل مصطفي قعد علي مكتب كبير كده وضغط علي زاز جه لينا شاب رفيع اوي ومشعر جدا وعنده دقن كبيره وشعره طويل وناعم ولابس نضاره
مصطفي: ادخل يا،جورج
جورج ده بقي الي هيحل الموضوع.
خرج سريع من القصه
جورج: بريطاني اكبر هكر في العالم كله بدء اول عملياته لما كان في المدرسه وغنده عشر سنين هكر سيستم المدرسه بتاعته وخلي كل الشاشات لبي في المدرسه متعرضش اي حاجه غير افلام سكس لحصنه مع بنات بشعر،اصفر لما كان في ثانوي كان بيهكر حسابات اكبر شركات الاعلانات ويعرض بدل اعلانتهم فضايح لاشهر نجوم العالم، هكر حساب الحكومه الفدراليه في نص ساعه هكر جميع احهزه الاستخبارات الروسيه سنه 2009 اخر عمليه عملها سرق بينات مهمه جدا وعطل جميع سرفارات وكاله الفضا الامريكيه (nasa) بيتكلم 9 لغات ( انجيليزي فرنساوي ايطالي الماني عبري عربي وبرتغالي واسباني و روسي) بيقبض في الاسبوع 600000 دولار ايه بقي الفرق بينه وبيني لما هكرت انا ساب واي مش كتير علفكره )



رجوع من القصه
مصطفي: اقعد يا جروج
جورج: شكرا لك سيد مصطفي
مصطفي حكاله كل حاجه وقاله عايزين نخلص من صالح ده
جورج طلع لاب بتاعه وفتحه وهكر كل الكاميرات الي في بيت ساميه ومسح كل الي عليها وهكر كل اجهزه صالح ده وجاب فيدوهات ليه،وهو بينيك ستات عاليه اوي في مصر وخد صوته وحوله وخلاه يعترف انه هو الي هكر حسابات ناسه الاخيره بصوته وهو مقالش كده كسم،الفجر
وبعدين بعت الاعتراف ده والفيدوهات دي للحكومه وقفل الاب وقام وقف
جورج: تم كل شيئ سيد مصطفي هل تريد خدمه اخري سيدي
انا واسلام وساميه: احححححححححا ده خلص علي الراجل في ساعه الا تلت
مصطفي بيضخك:اه شوفتو بقي هكر هكر بقي مش اي كلام ده
خرجنا كلنا ومبلمين ومبرقين لبعض ولسه فاتحين بوقنا ركبنا العربيه ورحنا بيت،ساميه ولسه فاتحين بوقنا دخلنا،الشقه وقفلنا الباب وموتنا من الضحك
انا: هههههههه يدني وشي بيحمر جامد وبطني بتوجعني همموت مش قادر
ساميه بقت تعيط: انا خلاص مش هعمل حاجه غصب عني خلاص
بعدما هديتها خليتها تحكيلي كل حاجه
ساميه حاضر
الرجل ده كا عايز يخطبني بس انا كنت جدك رفضه وانا اتجوزت ابوك فا قرر انه ينتقم منا رجع بعد ما بني نفسه مع ناس صهاينه قوي اوي كده بس ابوك فشخه في افكاره وبقي من اعداء ابوك ولما ابوك مات قرر انه يفشخني انا وعرفت ليه خلي اسلام ينيكني علشان ابوك كان شغال مع ابو اسلام وده كان حاطط نقره من نقرهم

اسلام قام وقف قدامنا: انا مش هاجي هنا تاني صبريتني جدا يا ساميه علي المشاكل اشوف بس انا مليش حاجه هنا انا همشي!
قومت وقفت وحضنته: انت اخويا الصغير ياض متفكرش اني هغير رجهت نظري ليك
اسلام بقي يعيط علي كتفي: يسطا انا بحبك جدا يسطا و**** وانت اخويا




مكان اخر

انا بخبط علي بيت الهام: افتحي يا،الهام القدر جالك
الهام فتحت: خش يا معدل خش
انا: سلمي فين
الهام: متلقحه. جوه اهه
انا: سسسسلمي سسسلمي
دخلت فتحت مره واحده من غير ما اخبط وهي كانت نايمه قامت مفزوعه
سلمي: انت ايه الي جابك هنا
انا: يلا نخرج يلا. نخخخخرج
سلمي: طب اطلع برا هلبس متشدش الغطا واطلع برا
انا: مشدش الغطا ليه بغمز لها
ورحت شديته لقيتها لابسه سونتيان وكلوت موف جاامدين اوي عليها ورحت واخد الغطا واجاري وهي بتصوت ورايا زي الهبله وقامت قفلت الباب جري وشتمتي وهي. بتصوت وبعد ما لبست وخرجت روحنا سينما وكلنا ومفضلش معانا غيير 100 جنيه احنا الاتين
سلمي: تعال نقعد في كوستا كافيه
انا: لا ده هتلاقيه غالي اوي ده تعال مقعد اي كافيه صغير ومفيهوش ناس كتير
سلمي: اشطا. انا شوفت واحد تحت اهه يلا ننزل
وقعدنا بفتح اول صفحه لقيت كلام بالانجليزي كتير قلبت الي بعدها لقيت شاي ب 70 جنيه
سلمي متفتحيش المنيو ويلا نروح يا رمه كافيه ايه الي عايزه تقعدي عليهيا بنت الهام القرعه قدامي
..................
.............
........
....
..

الجزء الثالث عشر
(انا اسف علي التاخيرفي نزول الجزء ده كنت هكتبه وانزله اول امبارح بس للاسف حصل حاله وفاه عندي
ومكنش عندي اي مزاج اني اكتب جزء انا اسف
)





سلمي: رغد انا مش مطمنه علفكره لخططتك دي حاسه انه هيروح مني
رغد: هيروح منك ازاي يا هطله انتي ده هيجيلك راكع
سلمي: والنبي تتوكسي بس
رغد: طب هنشوف وان غدا لنظير قريب






اسلام بيكلمني من التليفون : يلا يا عممممم نخرررج احمد احمد احمد احمد احمد احمد احمد احمد
انا: ايه يسطا ايه يسطا ايه يسطا عايز ايه؟ نخرج فين انت اهطل انت مش شايف الجو برا عامل ازاي
اسلام: عامل ازاي
انا: درجه الحراره عاليا نيك يا عم
اسلام: كسمك عربيتك مكيفه
احمد: كسمك انت هنروح فين
اسلام: هنروح نقابل رغد
احمد: خخخخخخخخخخخخخخخخخخ رغد المعيده احا
اسلام: مالك يا عم في ايه كده بقولك اه هي
احمد: مش دي الي فشختك اول يوم
اسلام: كسمها في طيزها هفشخها النهارده انا
احمد: قولي ازاي يا كسمك
اسلام: هتشوف يا ابن المتناكه تعال بس علي شركه ابويا
احمد: هي قدمت علي شغل عندكو
اسلام: اه ابويا قالي معيده عندك من الجامعه مقدمه عندي في الشركه
فا خليته يديها معاد ويوميها اديت الHR اجازه وهعمل معاها انا الانتر فيوه
انا: احااااااااااااا جاي حالا


رغد دخلت المكتب لقتني انا واسلام قاعدين علي كرسين ولبيسن نضارات شمس وقدمنا تربيزه ومستنينها وكسم العظمه
اسلام: حضرتك انا مديكي معاد الساعه كام
رغد: الساعه 5
اسلام: لا 5 بالظبط مش 5:03 دقيقه
رغد: انا اسفه اتاخرت
اسلام: اتفضلي اقعدي
رغد قعدت قدامه ومرعوبه نيك واديته ورق خبرتها وشهادات وقورصات وحاجات بنت متناكه تحسسك انك داخل تشتغل رئيس جمهوريه
اسلام مسك الورق ده كله ورماه علي الارض: مش هاممني كل ده انا هسالك شويه اساله وجاوبي علي اد اسالتي تمام
رغد: تمام ( بخوف ابن شرموطه)
اسلام: لو معاكي 100 شنطه في طياره ورميتي واحده يبقي معاكي كام
رغد :99
اسلام: ازاي تحطي فيل في تلاجه في تلت خطوات
رغد: تفتح التلاجه. تدخل الفيل تقفل التلاجه
اسلام: الاسد عمل حافله مين حضرها
رغد: كل الحيوانات معادا الفيل لانه في التلاجه
انا: ايه اكتر حاجه تشبه نص التفاحه
رغد: نصها التاني
اسلام: في ست عايزه تعدي النهر وخايفه من التمساح تعمل ايه
رغد: تعدي عادي اصل التمساح في حفله الاسد
انا: ازاي تدخلي زرافه في تلاجه في 4 خطوات
رغد: تفتح التلاجه، تخرج الفيل، تدخل الزرافه، تقفل التلاجه
انا: ايه هي المعركه الي اتقتل فيها عنتر ابن شداد
رغد: معركته الاخيره
اسلام: الست وهي بتعدي ماتت تعرفي تقولي ماتت ازاي
رغد: الشنطه الي رميناها وقعت علي دماغها موتتها
اسلام: السم لو انتهت صلاحيته هيبقي سم اكتر. ولا دوا
رغد: مش عارفه الصراحه
اسلام: امال انا الي اعرف اتفضلي مفيش شغل ليكي
رغد بدئت تعيط وقامت علشان تمشي ولفت علشان تروح للباب شوفت طيزهاكانت هتفرتك البنطلون وشكلها ابن متناكه
انا: رغد تعالي اتفضلي اقعدي
رغد جت قعدت: ايه
اسلام بدئ يبرقلبي رحت وشوشته في ودنه: يا ابن العرص حد يطرد بنت ملبن كده ده انت مريض اقسم ب****
اسلام: هتستلمي الشغل من الحد الجاي اتفضلي
رغد بقت مبسوطه فشخ انها هتشتغل في الشركه بس الغريب انها فرحتها دي مكنتش بمرتب ولا باسم شركه هي شغاله فيها بس لواحد




كنزي دخلت بيت،فيروز ولما دخلت فيروز اديتها عصير وشربته ودخلت لسيد الاوضه وبدء يبوس فيها ويفعص في بزازهت لحد ما نامت من المنوم الي في العصير
سيد: خش يا محمود


ايه ده دقيقه واحده احححححححححا محمود!!!!



محمود دخل واول ما شاف سيد قالع: قرصه من بضانه: وحشتني يا شرموطه
سيد بيتالم: ادخل يا دكري خدرتهالك
محمود : تمام تسلم ايدك
دخل سيد لقي فيروز قاعده ملط راح ضربها علي بزازها جامد
ولقي كنزي نايمه مقدرش يتمالك وبقي يقفشلها ويفعص في بزازها ويحط زبه غي بوقها وينيكها في بوقها وشال زبره من بوقها وحطه علي خرم طيزها وتف عليه ودخل زبره وبدء ينيك فيها جامد ومبقاش يغير. اوضاع هو نفس الوضع وفضل ينيك فيها 10 دقايق لحد ما نزل لبنه وقعد جمبهم
سيد: تعالو. يا شرميط الحسو لبني
جم فيروز وسيد عليه جري وقعدو علي ركبهم تحته وبدء سيد مسك زبر محمرد وحطه في بوقه وقي يحاول يدخله لحد زوره وبقي يمشي لسانه علي الراس ولا انه اجدع شرموطه
وفيروز ماسكه بضانه وبقيت حاطه واحده في بوقها وتشفطها ونزلت بلسانها تلحس تحت بضانه ووصل لخرم طيزه وبقت تدخل لسانها في خرمه وزبر محمود بدء يقف تاني وقام خلي سيد وفيروز يعملو وضع الكلبه ووبقي ينيك فيهم جامد ويبدل زبره يدخله في طيز سيد ويذخله في طيز فيروز وبقي يدخله في طيز فيروز وبقي ينيك فيهم جامد اوي لخد ما نزل لبنه ونزل وبدء سيد يفوق كنزي وبقي يكمل الي كان بيعمله قبل ما تنام لحد ما نزل علي كسها لقاه منتوف وكنزي دهناه زيت وقي شكلها مغري جدا سيد تحت تاثير الشهوه واغراء كس كنزي ليه دخل زبره كله مره واحده مفاقش غير علي صوت صويت من كنزي ودم نازل من كسها كتير اوي وبقت تصوت
كنزي: فتحتني يا ابن الشرموطه..... بقيت شرموطه زي امك واختك يا متناك يا معرص ( بصويت)
ونةلت بالشلاليت في بضامه وجسمه وبقت تخربشه جامد وبلقلام وفشخته جسمه كله بقي يطلع دم وقام سيد زي الظور وكتفها وحط زبره في كسها وراح يدخله بدمه جامد وبقي ينيك فيها جامد لحد ما نزل في كسها وهي بقت تصرخ من الالم والحسرة ولمت هدومها وخرجت روحت علي بيتها ملت البانيو مايه سخنه نقعت جسمها فيه وخرجت راحت اوضتها قفلت علي نفسها الباب وفضلت تعيط لحد تاني يوم.....





قرائه ممتعه

الجزء الررررررررررابععععععع عشششششر





كنزي بعد ما استحمت في مايه سخنه ومطهر قامت دخلت اوضيتها وبقت تعيط جامد اوي تعيط. علي انها اتسحبت لطريق وسخ وانها عليها فديوهات ومهددينها كمان ولانها مبقتش بنت ومش هتتجوز ولانها اصلا ملهاش في الكلام ده دي مكنتش بتشتم!!

كنزي قفلت علي نفسها الباب وفضلت قاعده في اوضيتها 3 ايام

ام كنزي: انا. خايفه علي بنتك مخرجتش من الوضه بقالها 3 ايام مبتكلش خالص وشكلها بتموت
ابو كنزي: ده ليه ده؟ مالها كده شوفيها طيب اسالي ايه الي حصلها طيب
ام كنزي :ماشي خلاص
راحت خبطت علي الباب
كنزي: سيبوني لوحدي ابعدو عني خلاص مش عايزه حد مش عايزه حاجه من حد *بصويت *
ام كنزي: خلاص خلاص اهدي كنت بسالك مالك يا بنتي
كنزي: لا محدش ليه دعوه اطلعو برا محدش يخبط تاني * وبدئت تصرخ جامد وبصوت عالي



محمود نايم علي ضهره سيد بيمص زبره وفيروز بتمص زبر سيد
محمود قام وخلي فيروز تعمل وضع الكلبه وخلي سيد ينيك فيها وجه من ورا سيد وحط بتاعه وبقي ينيك فيه... وبقي محمود يزق سيد علي فيروز بزبره وفيروز بقت متكيفه علي الاخر
فيروز: نيكني يا معرص نيك اختك الجامده وانت بتتناك من سيدك محمود نيك نيك يا كسمك.... ده اخرك يا ابن المتناكه ده اخرك ده انا لو جبت نسون ينيكوني هيكفوني عنك
سيد سخن اوي من الكلام ده وعدل نفسه وخرج زبر محمود من طيزه وطلع فوقها وبقي ينيكها اوي ويدخل زبره للاخر وبقي يرزع بكل تقله وفيروز تصوت من المتعه وزبر سيد بيوصل لاخر كسها وراحت معدوله وخلت بزازها لصدره ووشها لوشه وبقت تتنطط علي زبره وتشتمه وتبوسه وتقوله انت دكري وتشتمه تاني وتقوله يا معرص يا متناك يا خول يالي بتناك وبقي شلال نازل من كسها لحد ما سيد بقي يسرع اوي اوي ربزه بدء يقفل ويفتح وبدء ينزل شلال من لبنه في كس فيروز ونام جمبها مهدود ومحمود جه حط زبوه بين بزاز فيروز وبقي ينيك،في بزازها لحد ما نزل لبنه علي وشها ونام جمبها مهدود





فلاش بااااااااك فيروز ومحمود وسيد


منننن ززززمان اوي
سيد كان اكبر من محمود بسنتين وكانو بيلعبو في الشارع بليل،جم عيال يضربو محمود سيد دافع عنه وضرب العيال دي ومحمود شاف سيد جدع اوي وبقو صحاب ويلعبو مع بعض. وسيد يدافع عن محمود ويتقابلو في بيت سيد مره وبيت،محمود مره تانيه بس فيروز اخت سيد من صغرها وملبن يعني علي 6 ابتدائي بزازها بدءو يكبرو وهم صحاب اوي وزي الاخوات وفيروز بدء تكبر وهي لافت نظرها محمود ولما بقو في اعدادي بدءو يتفرجو علي افلام سكس مع بعض وبدءو يهيجو بس سيد كان جواه حب للافلام الشذوذ والتعريص بس خايف يقول كده لحسن محمود يتريق عليه او يهدده ولا حاجاه لحد في يوم وهم في ثانوي...
سيد :جبتلك فيلم انما ايه روععععععه
محمود: ورينا يسطي
سيد: اقغد انت بس
بعد نص ساعه من الفيلم محمود طلب من سيد انه يروح الحمام
سيد غمزله: الصابون علي ايدك الشامل والمانيل علي الحوض
محمود خرج وفتح الباب الي كان مواب لقي مفاجئه عمره ما كا يتخيلها شاف فيروز اخت سيد واقفه قدامه وحاطه ايدها علي كسها وبتدعك فيه براحه خدت بالها منه بصت علي زبره لقته واقف قدامه وطويل اوي جريت استخبت من الكسوف محمود دخل الحمام قلب في سبت الغسيل الوسخ لقي كلوت احمر بتاع فيروز مسكه وبدء يشم فيه ويلحسه ويمشيه علي زبره وهو بيتخل انه بينيكها لحد ما نزل وحطه علي الحوض وخرج وهو راجع لقي فيروز ماشيه راح غمز لها
ورجع لسيد كملو الفيلم وبعدين قام محمود تاني بحجه انه عايز يشرب ولقي فيروز خارجه من الحمام في ايدها الكلوت الي عليه لبنه وبتلحسه
راحلها وقام وقف قدامها وحط شفايفه علي شفايها وقالها بكرا تجيلي علي الساعه 11 للبيت هيبقي فاضي وراح غمز لها ومشي



_______________________
تاني يوم فيروز راحت له البيت وكانت لابسه جلبيه سوده واول ما دخلت وطلعت لشقته وخبطت فتحلها حمود وشدها علي جوه وحط شفايفه علي شفايفها ودابو في بوسه كبيره طويل اوي وبعدين قام محمود يقلعها هدومها وبقت ملط وراح منيها علي ضهرها وبدء يلحس في كسها ويعض غلي زنبورها وقام خلها تمص زبره بس هي مبتدءا وبقت تمشي لسنها علي الراس وبقت تلحس كانها بتلحس مصاصه،
لحد ما محمود قومها وخلها تعمل وضع الكلبه وجاب زيت زيتون ودخل صوابعه،با لزيت وبدخل صبعين وتلاته وبعدن دخل راس زبره
فيروز: شيله انا حاسه بنااار في طيزي مش قادره شيلهه وقام محمود ودخل زبره كله بالراحه لحد ما دخل كله وبدء يسحبه بالراحه وفيروز حسه بالم كبير ومتعه خفيفه لحد ما اتعودت وبقي يرزع فيها جامد وينيك فيها،وهي تصوت من المتعه وتعيط من الشهوه العاليه الي عندها وبقي محمود يدعك باديه زنبورها يبوسها في بوقها في نفس الوقت ويدخل لسانه في بوقها وينيك فيها جامد وهي تيعط من الشهوه وكسها جاب كتير اوي لحد دلوقتي 4 مرات ولسه
وفاجئه حدث ما لم يكن بالحسبان
.....
........
...............
.................... الباب خبط
سيد: افتح يا محمود جبت فيلم سكس جديد
محمود حط ايده بسرعه علي بوق فيروز علشان متصوتش وقاله: استني بس بستحمي
وقام لبس ولبس فيروز الجلبيه وقالها اخبيكي فين انا
جالته فكره
محمود بصي فيه مسمار كبير في شباك الحمام عجيب حبل واربطك بيه وا
نزلك في مسقط النور واربط الحبل في المسمار ده،ولما يمشي هبقي اطلعك تمام
فيروز بخوف: تمام
وعملو كده فعلا وفتح محمود لسيد
سيد دخل وبص علي محمود وهو عرقان ووشه احمر وقاله ايه كنت هتستحمي:
مخمود: اه كنت بس انت جيت

فاجئه في نص الحوار ده سمعت صوت فيروز بتصوت من مسقط النور سيد ومحمود بصو من الشباك ولقو فيروز مرميه علي الارض والجلبيه مرفوعه لحد بزازها وهي ملط من تحت... ........!
#يتبع








CENTER]
الجزء الخامسسسسسسسسسسس عشر

[/CENTER]



بص محمود وسيد لقو فيروز مرميه في ارضيه المسقط والجلبيه واصله لفوق بزازها وكسها وبطنها وفخادها وبزازها بايني من تحت
نزلو جري يلحقوها واول ما قامت سيد نزل فيها ضرب انها بتتناك من محمود وضرب محمود كام بوكس كده وربطهم بعد ما هدو حيله وهم مفشوخين
سيد طلع بيت محمود جاب سكينه ونزلهم: كويس اوي انا هفكم بس انت هتقطع هدومها وتنيكها كانك بتغتصبها تمام ولا ادبحك علشان يبان انه اغتصاب في الفيديو ( ماسك الكاميره بايد والسكينه بايد تانيه) علشان انا اختي مش شرموطه بتتناك
محمود بخوف: تمام تمام هنيكها وهدومها مقطعه
قام سيد فكهم وخلي فيروز تفلقس وخلي محمود يحط بتاعه في طيز فيروز وخلاه ينيك فيها تاني
سيد: اضربها علي طيزها يا شرموط
محمود اداها كام ضربه علي طيزها
سيد: قفش بزازها يا كسمك قفش
محمود بقي يقف في بزاز فيروز وفيروز تحته تصوت من المتعه مش من الخوف لا.....
وبص محمود بطرف عينه علي سيد لقي صدمه مكنش يتصورها لقي سيد مطلع بتاعه علي منظر فيروز وهي بتتناك وبقي يضرب عشرات بص علي الارض لقي سيد جابهم قبل كده ومغرق البلاط محمود افتكر هيجان سيد لافلام التعريص وايه كمان هو ناسي مش قادر يفتكر...... اه الشذوذ الجنسي( الراجاله مع الراجله)
ساب محمود فيووز وراح لسيد وبدء يبوسه في بوقه وسيد متجاوب معاه اوي وبدء يدخل لسانه في بوقه ويخرجه ونزل محمود علي صدر سيد الي كان متقسم من الجيم وبدء يمص في حلمه صدره ويعض فيها علي خفيف وبعدين نزل علي زبر سيد وخده في بوقه وبدء يمص في زبره جامد ويلحس في بضانه وبعدين محمود خلي سيد يفلقس وتف علي خرم طيزه ودخل زبره براحه في طيز سيد...... بس الغريب ان زبره دخل براحته خالص للاخر عادي واضح ان سيد بينيك نفسه،بالخياره وبدء محمود ينيك في سيد جامد وفيروز جت وخلت سيد يمص في كسها وهو بيتناك وبقي محمود ينيك سيد وسيد بيمص كس فيروز وفضلو كده وسيد جابهم 3 مرات وفيروز جابتهم مرتين ولحد مامححود حابهم ونام علي الارض من التعب وبعد نص ساعه من الراحه بدءت فيروز وسيد يضحكو جامد ويشاورو علي محمود
محمود: يديني علي المقلب ابن التناكه
فيروز: احاااااا دي دخلت عليه
محمود قام وقالهم فيه ايه
فيروز انا هحكيلك ده مقلب انا وسيد عملناه فيك
محمود: احااااا انت معرص وشاذ يا،سيد
سيد:اه وفيروز بتنكني بالخياره كمان
محمود: طب دقيقه واحده بس افهم كسم الحوار ده كده احكيلي يا فيروز ( بيبعبص في طيزها بغباء)
فيروز بشرمطه: اه اه خلاص هحكيليك
فلاش باكك جوه الفلاش باك


فيروز في مره بعد ما محمود مشي من عندهم كانت راحه لسيد تحكيله حاجه وهي راحه ناحيه الباب سمعت صوته من جوه بيقول كلام غريب ومشغل سكس
محمود بيدعك في زبره وحاطط خياره في طيزه: اه نفسي تتناكي قدامي واشوف الزبر وهو بيوصل لكسك من جوه كده وبينزل لبنه فيكي يا فيروز نفسي انزل الحس لبن الرجاله الي اتمتعو بلحمك نفسي الحسه من علي كسك وعلي طيزك نفسك تنيكيني في طيزي بالخياره قدام الناس هحححححح( بينزل لبنه من زبره)
وهو بيقوم علشان يعدل هدومه جت فيروز من وراه وراحت زقت الخياره جامد في طيزه
سيد بخوف: احا مين فيروز انتي امتي من هنا و بتعملي ايه هنا انتي
فيروز: هشششش اسكت خالص يا معرص ( بتزق الخياره في طيزه جامد)
وبدءت فيروز تدخل وتخرج الخياره من طيز سيد وكانها بتنيكه لحد ما جاب لبنه تاني وهي نامت علي ضهرها وقالت له تغالي يا محمود نيكني جاند قدام سيد اخويا ( تخيل علشان تهيجه) وفاجئه سيد او ما سمع كده زبره قام كانه منزلش مرتين قبل كده وسيد بكل غشوميه دخل زبره في طيز فيروز. وبقي ينيك فيها جامد وهي بتصوت تحته نيكني كمان نيك اختك الجامده نيكها نيك اختك الي الولاد بيهيجو عليها ويبعبصو فيها في المدرسه نيك نيك اختك كمان يا معرص انا بجيب ودء خرم ظيزها يقفل ويفتح جامد ويضغط علي زبر سيد ويعصره لحد ما سيد نزل لبنه تالت مره في طيزها ونام من التعب...... بعد فتره اتفق سيد مع فيروز انها ترقبهم من ورا الباب وتحاول تغري محمود بكسها وبمنظر كسها علشان يهيج عليها ومحمود شبه الاهبل اداهم هديه هي انه دعاها انها تيجي شقته





خروج من الفلاش ببااااك 1

محمود احااااااااا: ياولاد الزواني عملتو كل ده
فيروز بتلعب في زبره: اه عملنا كل ده علشان نوقعك
محمود قام وحط زبره في بوقها وبدء ينيك في بوقها لحد ما زيره بقي مفرود اوي
قدامه خلي فيروز تنام هلي جمبها ورفع رجلها لفوق وحط زبره،في طيزها وبقي ينيك فيها وهي تصوت من المتعه انها بتتناك بمزاج قدام اخوها وبقي محمود ينيك فيها
فيروز: نيك،تاني نيك في طيزي الملبن الجامده دي الي صحابي كلهم بيبعبصوني فيها نيكني قدام اخويا المعرص نيك نيك
محمود: بنززل
فيروز: هتهم في طيزي اروي عطش طيزي للبن اههه ( بتحيب عسلها)



وتكررت لقائتهم لحد ما محمود قال لسيد انه يفتح فيروز غصب عنها علشان متفكرش تبعد عنهم وهو الي خلي فيروز توقع كنزي وبقي يديهم فلوس علشان يعملو كده



الان
كنزي نزلتت للعيال الكافيه ووشها اصفر ورفيع وتحت عنيها اسود كتير اوي وعنيها حمراا من كتر العياط
انا: كنزي ايه الي عمل فيكي كده يابنتي انطقي
رغد:والنبي قولي بقي يا كنزي متتعبيش قلبي معاكي

الجزء السادس عشر




سلمي: كنننزي يلاهوي ايه الي حصلك كده
رغد: يلاهوي يا،كنزي ردي بقي والنبي
بعد ساعه كامله نتحايل عليها تقول نطقت وقالت الي حصلها كله السحاق مع فيروز ونيك سيد ليها وللفيديوهات وانها اتفتحت وانها ممسوك عليها فيديوهات كل ده قالت عليه
اسلام،: سيبو الحوار ده عليا تعال يا،احمد
طلعنا علي ابو اسلام وخدنا جورج معانا


بعد يومين



سيد متكتف في اوضه ضالمه كحل ملط وجمبه فيروز ملط برضو
بس متكتف جمسه كله كل حته بحبل لوحده وفي حبل ماسك زبره وحبل ماسك بضانه وفيروز حبل ماسك بز وحبل ماسك،البز التاني وفيه سيخ حديد رفيع،داخل في كسها ولما فاقت بقت تصوت
اسلام دخل الاوضه وفتح النور : مفاجئه مش كده
كلنا ورا اسلام
انا ومحمود ورغد وسلمي وكنزي وجورج

اسلام جاب كرسي وقعد جمب سيد وفيروز: ايه رئيك يا استاذ سيد في كده جامد صح؟
وانتي يا،استاذه فيروز جميل السيخ الي في كسك
سيد: لو خرجت من هنا وبلغت عنك انت الي هتروح في دهيه كلكو مش انت بس
اسلام: هنروح في دهيه كلنا! هههههههههههههههههه شكلك كده متعرفش انا عملت ايه
تعال بقي اقولك انا عملت ايه علشان تتعلم يا معرص
شايف الي هناك ده : ( بيشاور علي جورج) ده الي خلص الحوار كله
جورج جبته ورسيته انا عايز اعمل لك ايه
جورج اتصل بصاحب الشقه الي احنا فيها دي بصوتك ببرنامج تغير صوت وبعد كده حورج حجزها برقم بطاقتك مش بس كده جورج كمان اتصل بواحد صاحبه في ايطاليا هيعملك عمليه تحويل يعني هتبقي شرموطه برخصه هتبقي جسم راجل بس بكس هه بكس وكل ده متسجل مكالمات بصو وبرقم بطاقتك. ههه مش بس كده انت هتشوف عذاب يبا الايام الجايه دي هتشوف عذااااب خرج اسلام البنات الي في الاوضه ماعدا كنزي وجه
(قال اسلام الكلام ده علشان بس يوهمهم انهم بجد مسحولين ومش هيعرفو يعملو اي حاجه)
اسلام: بص بقي يا حلو كل الي قولت عليه كوم والي بجد كوم تاني

اسلام ولع سجاره ومشي في الاوضه: جورج لما كان شغال برا مصر كان في مكان بيطورو جهاز كده للتعذيب بيركب في القلب الجهاز ده بيشل حركه الرئتين وبيضغطعم علي بعض لمده 120ثانيه ولو قلبك وقف بينعشه ويخليه يكمل ضخ دم يعني من الاخر مش هتموت
طب نبدء اول حاجه 100ثانيه
شارو لجورج وجورج ضغط علي زرار من الاب بتاعه
وش فيروز وسيد ازرق جامد اوي وبعد 60 ثانيه جورج طفاه وقال انهم مش حمل كده بقو عادي وينهجو جامد
طب كويس اوي مش حمل 20 ثانيه... ظب تعالو نجرب حاجه تانيه احلي من كده
قام اسلام وجاب جركن زيت دلقه عليهم
وبعد كده جاب كرباج وبدء يضربهم علي جسمهم جامد وهم يصوتو من الالم وجسمهم جايب دم من كل حته
قام اسلام جاب خل ودلق علي الجروح الي في جسمهم وبقو يصوتو باعلي صوت
اسلام شاور لجورج يشغل الجهاز
جورج ضغط علي زرار من اللاب
انا: بقولك ايه اللاب ده عليه بيس13
جورج: عجبا لكم ايها المصرين تضعون الضحك في اماكن غيربيه
انا: هه بنضعه فين؟
جورج: في مؤخرتك ههههههههه
انا: لا فعلا يا اسلام بضانه كبيره زي ما انت قولت
اسلام: ياعم انت بتراجع ورايا مش عيب برضو
المهم بعد ما الحهاز فصل اسلام جاب جاز ودهن رجولهم وولع فيهم اول ما النار مسكت فيهم بدءو يسرخو جامد وصوتهم كان عاي اوي روحت انا جري اطفي النار
انا: اسكتو كتكو القرف ده انتو ولاد متناكه وانا معدي روحت مبعبص فيروز في كسها لقيت السخ واصل لخد اخر كسها
كنزي كانت قاعده علي جمب علي كرسي وخايفه اوي ومبتتحركش ولا بتتكلم قام اسلام فكهم
اسلام: اهم ليكي يا كنزي اعملي الي انتي عايزاه فيهم
قامت كنزي وقعدت تضرب فيهم بالشلاليت في وشهم وتتف عليهم. وتخربش فيهم كلهم وضربه فيروز بالشلوت جامد في كسها لحد ما اغمي هعليها واخدتها في اوضه تانيه نيمتها علي سرير وبعدين رجعت الاوضه تاني لقيت سيد بيحاول يقول حاجه
سيد: مح مح محموت هو الي خلانا نعمل كده وخلانا نخدرها علشان ينيكها واغمي عليه
انا: محمود ايه الي يعمل كده انت اتجننت انت كمان محمود ده صاحب عمرنا ورحت ناحيه محمود وطبطبت علي كتفه وفاجئه روحت رزعه حتت قلم وقع. علي الارض وكتفته وجبت بطاريه وسلوك كتير اوي ووصصلتهم بصوابعه الي في ايده تحت الضوافر
انا: يص بقي دول كانو تعذيب عادي يعني زي فيلم الكرنك كده... انت بقي تعذيب جديد تكنولجي يعني اناوصلتلك السلاك بصوابع ايدك علشان الايد هي اكتر مكان في الجسم فيه اعصاب وكمان علشان النهايات الحسيه الموجوده في نهايه صوابعك ده هتفرتكك
طب بص نجرب علي اقل حاجه
اول ما جورج شغل لقيت جسمه يبنتفض وبيصرخ زي النسوان بالظبط
انا: طب عرفت ليه انا بعذبك
محمود: ليه
انا: علشان انت غبي... تصورها فيديوهات وانت بتنيكها ده انت اغبي مخلوق في الكون جهز نفسك علشان بكرا للصبح فيه عمليه ليك وسبته متعلق ومرمي تحته فيروز وسيد وخرجت انا واسلام وجورج من الاوضه


تاني يوم خدرناهم وخرجناهم من الشقه الي بانيناها جوه الاوضه الكبيرة بتاعت ابو اسلام الي مركبين فيها كاميرات. كتير وودينهام للدكتور الي في نفس الاوضه
وبعد ساعه خرج الدكتور وقال تقدرو تخشو تشوفوهم
خدت كنزي من ايدها ودخلتها علشان تشوف عملنا فيهم ايه محمود بقي بكس هو وسيد وفيروز بقت شيميل بزبر صغير اوي
اسلام: خلاص كده خلصنا ارتاحتي يا استاذه كنزي
كنزي: (بتعيط) طب وشرفي الي ضاع محدش هيرضي يتجوزني
اسلام: انا الي هتجوزك....... انا بحبك يا كنزي........
...
....
....



قراءه ممتعه للجميع

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 09-02-2019 في 12:36 PM.
قديم 07-12-2019, 09:44 AM
قديم 07-12-2019, 09:44 AM
 
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 28

نسوانجي جديد

المشاركات : 28
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
White Niggaa غير متصل

افتراضي رد : الحب قبل الجنس!؟

i will be waiting for the rest of the story .. keep it up bro .
قديم 07-12-2019, 11:15 AM
قديم 07-12-2019, 11:15 AM
 
مـــوقـــوف
الجنس : ذكر
الإقامه : World in your eyes
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 831

مـــوقـــوف

الإقامة : World in your eyes
المشاركات : 831
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Ahmed yasser 74 غير متصل

Talking رد : الحب قبل الجنس!؟

اقتباس:
الكاتب : White Niggaa عرض المشاركة
i will be waiting for the rest of the story .. keep it up bro .
I will be as you think bro
قديم 07-12-2019, 01:04 PM
قديم 07-12-2019, 01:04 PM
 
الصورة الرمزية لـ نسوانجي متميز
🔥جنرال الرواية الجنسية🔥
الجنس : ذكر
الإقامه : منتدي وشات نسوانجي
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 11,924

🔥جنرال الرواية الجنسية🔥
 
الصورة الرمزية لـ نسوانجي متميز

الإقامة : منتدي وشات نسوانجي
المشاركات : 11,924
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
نسوانجي متميز غير متصل

افتراضي رد : الحب قبل الجنس!؟

بداية موفقة ومن الواضح ان عندك الموهبة
استمر
قديم 07-12-2019, 02:40 PM
قديم 07-12-2019, 02:40 PM
 
مـــوقـــوف
الجنس : ذكر
الإقامه : World in your eyes
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 831

مـــوقـــوف

الإقامة : World in your eyes
المشاركات : 831
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Ahmed yasser 74 غير متصل

Talking رد : الحب قبل الجنس!؟

اقتباس:
الكاتب : نسوانجي متميز عرض المشاركة
بداية موفقة ومن الواضح ان عندك الموهبة
استمر

انشاء **** تكمل القصه بمساعدتك ومساعده باقي المشرفين واشكرك علي نرورك الجميل ده وهتوحشنا يا رياسه في الاسبوع ده ومستني القصه علي ناااار
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
مكتملة ذكرياتي الجميلة مع سامية اخت زوجتي . 18 جزءا .الاجزاء 14 وما بعده في الصفحة 2 شوفوني قصص سكس المحارم 550 12-27-2019 12:06 PM
مكتملة انا واصحابي والنيك السلسلة الاولى ..11 جزءا Hematology 012 قصص سكس عربي 162 12-15-2019 10:45 PM
مكتملة السلسلة الثانية البيت الكبير ( عائلة الحاج نعمان ) 32 جزءا / الجزء 20 وما بعده صفحة (2 ) نسوانجي متميز قصص سكس المحارم 750 12-08-2019 11:57 PM
مكتملة السلسلة الاولى عائلة شوشو وفوفا .26 جزءا sharo elgen 1 قصص سكس المحارم 92 08-03-2019 02:31 PM
elz3ym المواضيع المخالفه والغير مطابقه 1 11-22-2011 09:12 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
حب ، قصص جنس ، نيك ،
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 10:39 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


استمتع أن أرى زوجتي مع بايع الملابس نيج طيز لاول مرهقصص سكس شراميط مصر حمادةقصة نياكة بنت من خفيرقصة سكس أختى ىسىل عسل site:lazest.ruصورمراهقين 18سنه كلسوناتبسنا صور سكسرجل ينيك فحيوانة هلي فيهقصص سكس البيه و البوابقصص سكس تماضر كاملة الاجزاءأجمل صور سكس الهديصور طياز سمينات بالعبايه وروب النومصور سكس قصص كرتون عطاء الحب site:lazest.ruموقع بورن نيكولت شيا مع المعلم مترجمزبي هايجقصص نيك الجده مصورصورسكس ىهتلسكس المحارم أخت زوجتي المطلقةقصص نيك وجنس عن مضيفات مصرللطيران في مصرافلام النيكقصص سكس محارم امي والرجال السوود ارشيف مثيرصور بنات ملط اسكتلنداقصص سكس قارورةقصص نيك وسحق ساديسكس فموض الحبقصص سكس سهرهاجمل طيز سالب شيميل مواضيع نسونجيصورسكس عريان كس مهبل فشخ ملتهبقصص سكس عرب نار نسوانجي صفحة 50 site:foto-randewu.ruبنت حبيبها يمص كسها ويفشحهاقصص سكس جماعي خلجية نوفافلام سكس ورده الجزاريه نسوانجى.سكس شارع ا الز قاق قصص في مكروباص نسونجيقصتي مع فحل ذنجيقصص نيك أختك في الوادي site:foto-randewu.ruقصص سكس مصورةمحارمنسونجيhttps://foto-randewu.ru/phimsexsub/showthread.php?p=2855995نيك أخت مرتي في كسها المشعرصورسوالب اجانب نسوانجيزب طويل وكس لزيزخرمه الشرج وسعه ازى تديققصص وصورجميلة لطياظ واسعةقصص لواط زوجة تمسج لطيز جوزها جنس site:bfchelovechek.ruسكس نسونجي نار بدخانقصص سكس محدثه ومكتمله عرب نارقصص سكس اتنكت في السودانصبيه سوريه بتنتاكصور سكس تهبل تجنن 2020قصص سكس مدام نوسينشتي نشوف زب المرةقأعده وحدي سكسقصص لواط وزواجهم ببعض site:bfchelovechek.ruقصة سكس الممرض ناكنى جامدسكس صور قعدي عزب متحركهقصص سكس مسولاتقصه نيك البنت من ابوهاسكس عرض جسم مربربافلام نيك سحاق سكس بنات تحك وتمص اكساس بعضبطن نسوانجيأفلام سحاق بنات مش مطهره 3gpصورقصص نيك محارم اصليقصص نيك معلمه في الريفنيك نسونجي كس واظحقصص ملوك محارمنسوانجي صوري موجب سالب سودانيقصص نسوانجي للمتزوجين فقطصور نيك جماعي نسوانجي اجنبيفيديو بالراحة على طيزى يااسلاماخلي نيكه مع تصويتصور كس طيظ ليناقصص سكس انا ومينا وامة مكتملةبتاع الخضار والبنتصاحبة الكس المنتوفصور قنص طيز دالياالبحيريbbwمجموعه محجباتقصص سكس النسوان التيخينة وعائله خطيبتي نسوانجيضرب ابر للبنات في الشفرتين سكسقصص سكس رجال خول اسونجيقصص محارم ماما غلطت مع ابنها العريس منتديات نسوانجيقصص جنسيه محارم ابيد ابو زب كبيرقصص سكس ف الزقازيقربطتني ونكتنيامي بتتناك من ورايا قصص محارم نسوانجيسكس قصص جنسيه جماعيه منوعه متسلسله مكتوبه في صفحه واحده site:foto-randewu.ru